بهترین کافه های پاریس | معرفی پاتوق چاپلین، کامو، پیکاسو و همینگوی

یک بخش مهم از فرهنگ مردم فرانسه، کافه گردی و کافه نشینی است، تا جایی که بعضی از مهم ترین قرار دادهای کاری و تجارتی در کافه ها اتفاق می افتد! و البته که اگر قصد سفر به پاریس را داشته باشید، هیچ چیزی فرانسوی تر از نشستن در یکی از کافه های معروف پاریس و سفارش اسپرسو نیست!

به گزارش حرف تازه، به نقل از الی گشت ، اگر چه تعداد کافه های پاریس بیشمار است اما فهرستی که به شما معرفی می شود از کلاسیک ترین و اصیل ترین و بهترین کافه های پاریس است. این کافه ها نهایت تلاششان را کرده اند که شکوه قدیم پاریس را حفظ کنند.

بهترین کافه های پاریس

کافه Les Deux Magots

یکی از مقاصد توریستی بسیار معروف شهر پاریس، کافه Café Les Deux Magots است که زمانی محل ملاقات بزرگان تاریخ و فرهنگ و ادبیات کشور فرانسه بوده است و افرادی مانند ژان پل سارتر، آلبر کامو، ارنست همینگوی، پیکاسو و بوریس ویان به این کافه می آمده اند. این کافه در سال ۱۸۱۳ به عنوان یک مغازه ی پارچه فروشی که پارچه های ابریشمی و آیتم های لوکس را به فروش می رساند شروع به کارکرد اما بعد از بازسازی و تغییراتی که در سال ۱۹۱۴ در آن ایجاد شد، به «جایی برای دیدن و دیده شدن» تبدیل شد و در واقع تبدیل به کافه شد.

آدرس : ۶ Place St-Germain-des-Prés، Paris 75006

کافه Les Deux Magots

کافه Café de Flore

یک بلوک آن طرف تر کافه ای که در بالا معرفی شد، می توانید کافه فلور را ببینید که یکی دیگر از کافه های معروف پاریس است. این کافه در سال ۱۸۸۵ تاسیس شده است و یکی از با پرستیژترین کافه های شهر پاریس محسوب می شود. این کافه در سمت مخالف بلوار Saint-Germain قرار گرفته است. این کافه هنوز هم استایل قدیمی و کلاسیک خود را حفظ کرده است، صندلی های قرمز رنگ، آینه هایی از چوب ماهون هنوز هم در این کافه خودنمایی می کنند. این کافه هم مثل همسایه ی کناری اش محل آمد و رفت بزرگان فرهنگ پاریس بوده است اما امروزه بیشتر توریست ها آن را به عنوان جایی برای رفت و آمدشان انتخاب می کنند.

آدرس: ۱۷۲ Blvd St-Germain-des-Prés، Paris 75006

کافه de Flore

کافه Brasserie Lipp

این کافه در سال ۱۸۸۰ توسط شخصی به نام لئونارد لیپ تاسیس شد و سومین کافه مشهوری است که در بلوار St-Germain-des-Prés قرار گرفته است. به محض ورود به این کافه در فضایی قدیمی با استایل سال ۱۹۲۶ قرار می گیرید و خودتان را در حال و هوای پاریس قدیم احساس می کنید. کاشی های زرد رنگ و سرامیک های گلدار به همراه آینه های کار شده ای که در این کافه وجود دارند، فضای جالب و خوشایندی به آن بخشیده اند.

آدرس: ۱۵۱ Blvd St-Germain، Paris 75006

کافه Brasserie Lipp

کافه Le Procope

اولین کافه ای که در پاریس و در جهان تاسیس شد، کافه  Le Procopeدر پاریس است. این کافه در سال ۱۶۸۶ تاسیس شد که به خاطر میزبانی از روشنفکران و افراد اندیشمندی مثل ژان ژاک روسو، ولتر و بنجامین فرنکلین شهرت زیادی دارد.

آدرس: Café ۱۳ rue de l’Ancienne-Comédie، ۶th arrondissement، ۷۵۰۰۶ Paris

کافه های معروف پاریس

کافه Le Fouquet’s

این کافه که کار خود را از سال ۱۸۹۹ در خیابان شانزه لیزه شروع کرد، مشتریانی مانند چاپلین، جکی او و چرچیل داشته است و یکی از بهترین کافه های معروف پاریس بر ای گذراندن چند ساعت خوش و آرام در کنار پاریسی هاست، می توانید در حالی که به شانزه لیزه خیره شده اید، قهوه تان را میل کنید.

کافه Le Fouquet’s