بهترین هتل های لوکس آنتالیا

در این مطلب با معرفی بهترین هتل های لوکس آنتالیا همراه شما هستیم.

به گزارش قلم آزاد به نقل از الی گشت ، هتل های لوکس آنتالیا می‌توانند بهترین گزینه برای داشتن یک سفر رؤیایی و لوکس به ترکیه باشند. آنتالیا یکی از توریستی‌ترین و معروف‌ترین شهرهای ترکیه است که هر ساله مسافران بسیاری را مجذوب خود می‌کند. به دلیل استقبال بالای مسافران از این شهر، در آن هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری با رنج قیمت متفاوت از اقتصادی تا لوکس ساخته شده است. درصورتی‌که شما می‌خواهید برای سفرهای مهم مانند سفرهای ماه‌عسل، سفرهای کاری با مهمان‌های خارجی یا سایر سفرهای این‌چنینی به آنتالیا بروید، بهتر است که هتل های لوکس آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید. در همین راستا در ادامه این مطلب، ۷ تا از بهترین هتل های لوکس آنتالیا برای شما معرفی شده‌اند.

هتل های لوکس آنتالیا، هتل باروت کالکشن Barut Collection

هتل لوکس و ۵ ستاره باروت کالکشن یکی از بهترین هتل‌های لاکچری آنتالیا محسوب می‌شود. بیشتر ویوی هتل رو به کوه و طبیعت زیبای تاوروس آنتالیا بوده و زمانی که از بیرون هتل به این منظره نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد که گویا این طبیعت، محوطه هتل را در آغوش گرفته است. این هتل در منطقه کمر آنتالیا ساخته شده و با مارینای کمر تنها کمتر از ۱.۸ کیلومتر فاصله دارد. در هتل باروت کالکشن آنتالیا، در کل ۴ رستوران آلاکارت وجود داشته که انواع غذاهای ترکی، ایرانی، آسیایی و همچنین غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت برای مسافران سرو می‌کنند. یک رستوران سلف‌سرویس هم در این هتل قرار داشته که مسافران گیاه‌خوار می‌توانند برای تهیه غذاهای مخصوص خود به آن جا بروند. سایر امکانات این هتل ۵ ستاره شامل استخر روباز، زمین مینی گلف، سالن اسپا، سالن ورزش، ساحل مخصوص بزرگسالان و بسیاری امکانات دیگر می‌شوند.

هتل های لوکس آنتالیا، هتل باروت کالکشن Barut Collection

هتل های لوکس آنتالیا، هتل مکس رویال Maxx Royal

یکی دیگر از بهترین هتل های لوکس آنتالیا که در دامنه کوه‌های تاوروس آنتالیا ساخته شده و منظره‌ای بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد، هتل مکس رویال است. این هتل پنج‌ستاره یک ساختمان اصلی داشته که در اطراف آن ویلاهای اجاره‌ای لوکس و زیبا ساخته شده است. سفر به مکس رویال آنتالیا می‌تواند برای خانواده‌هایی که فرزند کم سن و سال دارند هم مناسب باشد. در این هتل یک کلوپ مخصوص کودکان قرار داشته که تفریحات و بازی‌های زیادی دارد و می‌تواند برای والدین تایم آزاد بیشتری فراهم کند. در کل در رستوران مکس رویال می‌توانید ۸ رستوران مشاهده کنید که در بین آن‌ها هم رستوران آلاکارت و هم سلف سرویس وجود دارد. یکی از دلایل اصلی که خانواده‌های زیادی، به‌ویژه آن‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند، هتل مکس رویال را انتخاب می‌کنند، وجود یک پارک آبی بزرگ و مجهز در این هتل است.

هتل های لوکس آنتالیا، هتل مکس رویال Maxx Royal

هتل های لوکس آنتالیا، هتل هفت دریا Seven Seas Hotel

هتل ۵ ستاره هفت دریا هم یکی دیگر از هتل های لوکس آنتالیاست که تنها ۷ کیلومتر با کمر و ۵۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. از یک سمت هتل می‌توانید از تماشای کوه‌های زیبا و جنگل‌های سرسبز لذت ببرید. از سمت دیگر هم می‌توانید به ساحل خصوصی هتل که مخصوص مسافران تهیه شده است بروید. تمامی خدمات و امکاناتی که برای شما در هتل لوکس و ۵ ستاره هفت دریا تهیه دیده شده است، برای کودکان هم قابل استفاده هستند. در این هتل تفریحاتی مانند ساحل، استخر، زمین بازی و محوطه مخصوص کودکان وجود داشته که می‌توانند بدون هیچ خطری و در کمال امنیت از آن‌ها استفاده کنند. در این هتل سه رستوران وجود داشته که منوی غذای آن‌ها شامل غذاهای ترکی، بین‌المللی و نوشیدنی و دسرهای مختلف می‌شود.

 هتل هفت دریا Seven Seas Hotel

 هتل سلکتوم Selectum Luxury

یکی دیگر از زیباترین و شیک‌ترین هتل های لوکس آنتالیا، هتل سلکتوم در منطقه بلک آنتالیاست. در این هتل می‌توانید از امکانات بی‌نظیری مانند پارک آبی با ۸ سرسره مختلف، زمین فوتبال، ۱۲ زمین تنیس، ۱۰ زمین گلف، رستوران و کافه‌های مختلف استفاده کنید. بیشتر رستوران‌های هتل سلکتوم آنتالیا غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کنند. اما در بین آن‌ها می‌توانید غذاهای دریایی، استیک، سوشی بار و غذاهای دیگری را هم مشاهده کنید. یکی از جذاب‌ترین امکانات این هتل، وجود یک استخر روباز با سیستم گرمایشی خودکار است. به دلیل وجود این استخر، اقامت در هتل سلکتوم در هر فصلی، حتی فصل‌های سرد سال، لذت‌بخش است.

هتل های لوکس آنتالیا، هتل سلکتوم Selectum Luxury

هتل های لوکس آنتالیا، هتل کالیستا Calista Luxury Resort

یکی از رؤیایی‌ترین هتل های لوکس آنتالیا که معماری بسیار شیک و زیبایی هم دارد، هتل کالیستا است. ساختمان‌های اصلی این هتل کوتاه هستند و به مسافران آرامش خاصی را می‌دهند. کمی دورتر از ساختمان اصلی هتل، ویلاها و اتاق‌های شنای بسیار زیبایی ساخته شده است. اگر جزو دسته افرادی هستید که دوست دارید هنگام سفر در یک محیط زیبا و آرامش‌بخش اقامت داشته باشید و از امکانات آن لذت ببرید، هتل کالیستا قطعاً به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین این هتل به دلیل داشتن محیطی زیبا و رؤیایی، برای سفر ماه عسل به ترکیه هم مناسب است. از جمله خدماتی که در هتل کالیستا ارائه می‌شود می‌توان به ۸ استخر سرپوشیده و روباز، سرسره‌های آبی، ساحل خصوصی و کافه و رستوران اشاره کرد. رستوران‌های هتل کالیستا آنتالیا تنوع بسیار زیادی داشته و انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، فرانسوی، آمریکایی و آسیایی را سرو می‌کنند.

 هتل کالیستا Calista Luxury Resort

هتل گلوریا سرنیتی Gloria Serenity Resort

هتل گلوریا سرنیتی یکی دیگر از هتل های لوکس آنتالیاست که درست در وسط جنگلی از درختان کاج ساخته شده و نمایی زیبا و رؤیایی را برای مسافران به ارمغان آورده است. یک ساختمان اصلی به صورت دایره‌ای در بخشی از این مجموعه اقامتی ساخته شده و در اطراف آن می‌توانید ویلاهای زیبا و لاکچری را مشاهده کنید. یک رودخانه زیبا، ویلاها را از ساحل خصوصی نزدیک هتل جدا می‌کند. در این مجموعه استخرهای سرپوشیده، سالن اسپا، محوطه آفتاب‌گرفتن در کناردریا و ۱۰ زمین گلف وجود دارد. در کل ۶ رستوران آلاکارت و بوفه در مجموعه اقامتی گلوریا سرنیتی وجود داشته که انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، آسیایی، آمریکایی و ایتالیایی را سرو می‌کنند.

 هتل گلوریا سرنیتی Gloria Serenity Resort

 هتل ریکسوس پریمیوم Rixos Premium

اگر به دنبال یکی از شیک‌ترین هتل های لوکس آنتالیا هستید، هتل ریکسوس پریمیوم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. منظره هتل ریکسوس از پشت به سمت کوه تاوروس و از جلو به سمت دریایی با آب‌های فیروزه‌ای است. محوطه هتل هم توسط بهترین طراحان طراحی شده و در آن از باغچه‌های زیبا و گل‌های رنگارنگ گرفته تا درختان سرسبز و محیط‌های آرامش‌بخش برای سفری رؤیایی قرار گرفته است. این مجموعه اقامتی هم مانند دیگر اقامتگاه‌های لوکس آنتالیا شامل یک ساختمان اصلی با تعدادی ویلا در اطراف آن است. از جمله امکانات هتل ریکسوس پریمیوم می‌توان به سالن ورزش، بخش نگهداری از کودکان، کلوپ‌های شبانه، سالن‌های بازی و رستوران‌های درجه یک اشاره کرد. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایتالیایی، ترکی و آسیایی سرو می‌شود. رستوران‌های ریکسوس پریمیوم آنتالیا بیشتر به غذاهای دریایی و استیک خود شناخته می‌شوند.

 هتل ریکسوس پریمیوم Rixos Premium

رزرو هتل در آنتالیا با الی گشت

هتل های لوکس بسیاری در آنتالیا وجود داشته که می‌توانند سفری رؤیایی را برای شما به ارمغان بیاورند. اقامت در این هتل‌ها می‌تواند تجربه بی‌نظیری برای تمامی اعضای خانواده بوده و کیفیت سفر شما را دوچندان کند. اکثر هتل های لوکس آنتالیا امکاناتی از جمله ساحل خصوصی، استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن‌های مخصوص کودکان و سالن اسپا دارند. اتاق‌ها و سایر محیط‌های این هتل‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی نظافت شده تا علاوه بر سفری شاد و مفرح، امنیت و سلامتی شما هم تضمین شود. برای این که بتوانید در سفر به آنتالیا در یکی از هتل های لوکس و زیبای این شهر اقامت داشته باشید، باید حتماً از دو الی سه هفته پیش از سفر برای رزرو اتاق خود اقدام کنید. الی گشت با چندین سال سابقه در امور گردشگری، آماده خدمات‌رسانی به شما برای رزرو هتل در آنتالیا و سایر شهرهای ترکیه خواهد بود. کافی است تا هتل موردنظر خود را انتخاب کرده و باقی کارها را به کارشناسان ما بسپارید. درصورتی‌که تجربه اقامت در هر کدام از هتل های لوکس آنتالیا را دارید، تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

بهترین هتل لوکس آنتالیا کدام است؟

برخی از بهترین هتل های لوکس آنتالیا شامل هتل گلوریا سرنیتی، هتل ریکسوس پریمیوم، هتل باروت کالکشن و بسیاری هتل‌های دیگر می‌شوند.

بهترین هتل های آنتالیا برای ماه عسل کدام اند؟

هتل مکس رویال، هتل آکرا، هتل آدم و حوا، هتل باروت لارا، هتل تایتانیک ماردان و هتل کمپینسکی برخی از رمانتیک‌ترین هتل‌های آنتالیا برای سفر ماه‌عسل هستند.

بهترین هتل های آنتالیا برای سفرهای کاری کدام اند؟

هتل ریکسوس، هتل کرون پلازا، هتل پرتو بلو، هتل مرمره و هتل شروود امکانات بسیاری مانند سالن‌های کنفرانس پیشرفته داشته و برای سفرهای کاری و مهمان‌های خارجی مناسب هستند.

چگونه در آنتالیا هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل در آنتالیا، بهتر است که حداقل دو الی سه هفته پیش از سفر خود، با آژانس گردشگری الی گشت در تماس بوده و برای رزرو اتاق اقدام کنید.