بهترین مراکز خرید مازندران | از پاساژهای مدرن تا بازارهای محلی

مراکز خرید مازندران یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این استان، مخصوصاً در ایام تعطیل محسوب می‌شوند. افرادی که در ایام عید یا تعطیلات دیگر خود به استان مازندران سفر می‌کنند، بی شک به دنبال بهترین مراکز خرید مازندران هستند تا بتوانند برای خود یا عزیزان خود یادگاری و سوغاتی‌های مختلف تهیه کنند. در نتیجه تمامی افراد باید با بهترین مراکز خرید استان مازندران، از پاساژهای مدرن تا بازارهای محلی آشنایی داشته باشند.

به گزارش قلم آزاد به نقل از الی گشت ، اگر شما هم قصد دارید تا تعطیلات بعدی خود را در مازندران باشید و با بهترین مراکز خرید مازندران آشنا شوید، ادامه این مطلب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

مرکز خرید اروپا در بابلسر

یکی از زیباترین و مجهزترین مراکز خرید مازندران، مرکز خرید اروپا در بابلسر مازندران است. این مرکز خرید بزرگ با بیش از ۲۰۰ واحد تجاری در ۶ طبقه میزبان تمامی مسافران محلی و توریست‌هایی از شهرهای دیگر است.

در این مرکز خرید می‌توانید کالاهای بسیاری از جمله لوازم‌آرایش، پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و همچنین بسیاری کالاهای دیگر مانند کالاهای لوکس پیدا کنید. در این مرکز خرید رستوران‌ها و کافه‌های درجه یکی هم وجود داشته که پس از اتمام خرید خود می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید. همچنین می‌توانید در این مرکز خرید، کودکان خود را به زمین بازی برده و برای آن‌ها ساعت خوشی را رقم بزنید.

آدرس: استان مازندران، بابلسر، ضلع شمال غربی میدان مطهری، خیابان طالقانی

ساعات کاری: ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

مرکز خرید الماس متل قو، یکی از بهترین مراکز خرید مازندران

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مازندران که با نام معروف‌ترین هتل این استان هم شناخته می‌شود، مرکز خرید الماس متل قو در سواحل سلمان شهر است. این مرکز خرید یکی از زیباترین ساختمان‌های استان مازندران و یکی از بلندترین مراکز خرید در کل کشور محسوب می‌شود.

بسیاری از توریست‌های داخلی و خارجی برای بازدید از این مرکز خرید به مازندران سفر می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید علاوه بر تهیه کالاهای مختلفی از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای لوکس، مواد خوراکی و بسیاری اقلام دیگر، می‌توانید از رستوران‌ها، کافه‌ها و امکانات ورزشی، تفریحی و فرهنگی مجموعه هم استفاده کنید. اگر به دنبال لوکس‌ترین مراکز خرید مازندران هستید، این مرکز خرید می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

آدرس: استان مازندران، سلمان شهر، جاده ساحلی

ساعات کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

مرکز خرید سیمرغ یکی از زیباترین مراکز خرید مازندران

مرکز خرید سیمرغ یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مازندران در میان محمودآباد و نور است. در این مرکز خرید می‌توانید از هایپرمارکت مواد خوراکی مورد نیاز خود را تهیه کرده، از لباس فروشی، کفش فروشی و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و لوازم تزئینی آن دیدن کرده یا این که به شهر کتاب سیمرغ رفته و از کالاهای فرهنگی هم دیدن کنید. علاوه بر تمامی این موارد، در مرکز خرید سیمرغ مازندران فودکورت‌های بسیار زیاد، کافه مجهز، پردیس سینمایی بزرگ و همچنین شهربازی مخصوص کودکان به همراه محوطه‌ای خانوداگی و شاد وجود داشته که می‌توانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید.

آدرس: استان مازندران، شهرستان محمودآباد، خیابان آزادی به سمت نور

ساعات کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۱۱:۵۹ شب

بهترین مراکز خرید مازندران

بازار ترکمن ها در ساری مازندران

اگر قصد شما از سفر به شمال کشور و بازدید از مراکز خرید مازندران آشنایی بیشتر با صنایع دستی و فرهنگ مردم محلی این استان است، بازار ترکمن‌ها در ساری مازندران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. در این بازار می‌توانید با بسیاری از صنایع دستی ساخت زنان ترکمن، لباس‌های محلی، خوراکی‌های سنتی، لوازم تزئینی و بسیاری دیگر از صنایع دستی و فرهنگ ترکمن‌های ایران به خوبی آشنا شوید. این بازار یکی از بهترین بازارهای محلی مازندران بوده و برای افرادی که به دنبال آشنایی بیشتر با فرهنگ ترکمن‌ها هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

آدرس: استان مازندران، ساری، خیابان امام رضا، خیابان یونسی

ساعات کاری: ۰۸:۰۰ صبح تا ۰۹:۰۰ شب

مرکز خرید پانوراما یکی از لوکس ترین مراکز خرید مازندران

اگر به دنبال مراکز خرید ارزان قیمت در مازندران می‌گردید، پس مجتمع پانوراما خیلی گزینه مناسبی برای شما محسوب نمی‌شود. اما اگر به دنبال یک مرکز خرید شیک با اجناس اصل و کیفیت مرغوب هستید، مرکز خرید پانوراما می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما باشد. در این مرکز خرید می‌توانید اجناس مختلفی از جمله لوازم خانگی، فروشگاه لوازم کودک، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

نمایندگی بسیاری از برندهای معروف و مطرح ایران و جهان مانند زارا، سواروسکی، چرم مشهد و تی تی را می‌توانید در این مجتمع تجاری لوکس پیدا کنید. در این مرکز خرید امکاناتی مانند رستوران‌ها و کافه‌های لوکس، موسیقی زنده، روف‌گاردن با نمای کوه و دریا و بسیاری امکانات دیگر را مشاهده کنید.

آدرس: استان مازندران، جاده ساحلی چالوس، تنکابن، جنب شهرک امیردشت

ساعات کاری: ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

مرکز خرید الماس چالوس یکی از زیباترین مراکز خرید مازندران

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مازندران را هم می‌توان در چالوس مشاهده کرد. مجتمع الماس چالوس که یکی مرکز خرید لوکس با برندهای مطرح و معماری بسیار زیباست، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در بین مسافران مازندران محسوب می‌شود.

در سه‌طبقه از این مجتمع می‌توانید مشغول خرید شده و اجناسی مانند پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم منزل، جواهرات و سایر موارد این‌چنینی را تهیه کرده و پس از خرید خود هم به دوطبقه دیگر رفته و از فودکورت‌ها، شهربازی و رستوران‌های این مجموعه استفاده کنید. شهربازی این مرکز بسیار مجهز بوده و می‌تواند برای کودکان شما یک شب خاطره‌انگیز را رقم بزند.

آدرس: استان مازندران، چالوس، بلوار امام رضا

ساعات کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

مرکز خرید آریازی یکی از بهترین مراکز خرید مازندران در نوشهر

نوشهر برخی از بهترین مراکز خرید مازندران را در خود جای داده که یکی از آن‌ها، مرکز خرید آریازی است. در این مرکز خرید که به نسبت تازه تأسیس محسوب می‌شود، می‌توانید فروشگاه‌های مخصوص لباس‌های کودکانه، زنانه، مردانه، کیف و کفش، وسایل آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم تزئینی و خانگی و بسیاری فروشگاه‌های دیگر را مشاهده کنید. کیفیت اجناس داخل بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید بسیار عالی بوده و قیمت اجناس هم باتوجه‌به کیفیت آن‌ها مناسب است.

آدرس: استان مازندران، بلوار نوشهر، خیابان کریمی

ساعات کاری: ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

مرکز خرید آرامش در رامسر، یکی از بهترین مراکز خرید مازندران

یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید مازندران که در رامسر واقع شده است، مرکز خرید آرامش است. معماری و طراحی بنای این مرکز خرید بسیار زیبا بوده و می‌تواند توجه سخت‌پسندترین مسافران هم به خود جلب کند. اما نکته قوت این مرکز خرید تنها معماری آن نبوده و مغازه‌های داخل آن هم کیفیت و تنوع بسیاری دارند. در این فروشگاه می‌توانید انواع پوشاک، اسباب بازی، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید. این مجتمع در کل ۱۵۰ واحد تجاری داشته و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خرید لباس‌های با کیفیت باشد.

آدرس: استان مازندران، بلوار شهید رزاقی، کوچه پنجم

ساعات کاری: ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بامداد

مراکز خرید مازندران

مرکز خرید لنگر یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید مازندران

یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مازندران در شهرستان نوشهر قرار داشته و با نام لنگر نوشهر شناخته می‌شود. طراحی داخلی و معماری این مرکز خرید با سایر مراکز خرید قدیمی تفاوت داشته و حس بسیار خوب و آرامش بخشی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید از پله‌های خارجی این مجموعه برای بازدید از طبقه‌های مختلف استفاده کرده و از بالکن‌های خارجی به مغازه‌ها بروید. این کار به شما کمک می‌کند تا حس بهتری هنگام خرید داشته باشید و بتوانید از مناظر بیرون هم استفاده کنید. در این پاساژ انواع و اقسام کالاهای مختلف مانند پوشاک، جواهرات، خوراکی، وسایل کادویی و سایر کالاهای دیگر در دسترس است.

آدرس: استان مازندران، نوشهر، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان ورزش

ساعات کاری: ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ شب

مرکز خرید پرشیا یکی از معروف ترین مراکز خرید مازندران

مرکز خرید پرشیا که در بابلسر ساخته شده است، یکی از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین مارکز خرید مازندران است. این مرکز خرید وسعت بسیار زیادی داشته و واحدهای تجاری مختلفی را در خود جای‌داده است. در این مرکز خرید می‌توانید به راحتی کالاهایی از جمله لوازم ورشی، پوشاک، لوازم خانگی، وسایل کادویی، اسباب بازی، وسایل آرایشی و بسیاری موارد دیگر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. برخی دیگر از امکاناتی که این مرکز خرید در اختیار شما قرار می‌دهد شامل رستوران، کافه، فودکورت، زمین‌بازی کودکان، پارکینگ و بسیاری خدمات دیگر می‌شود.

آدرس: استان مازندران، بابلسر، جاده بابلسر به فریدونکنار

ساعات کاری: ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بامداد

مرکز خرید الهیه، یکی از بهترین مراکز خرید مازندران در ساری

یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید ساری در استان مازندران، مرکز خرید الهیه است. این مرکز خرید مخصوص لوکس پسندانی است که به دنبال کالاهای خاص و با کیفیت هستند. در این فروشگاه می‌توان فروشگاه‌های مخصوص اسباب بازی، وسایلی تزئینی، وسایل خانگی، گل فروشی‌های لوکس و بسیاری موارد دیگر را هم مشاهده کرد. اما بیشتر واحدهای تجاری مرکز خرید الهیه به فروش پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه اختصاص یافته و بیشتر مشتریان برای خرید لباس به این مجتمع می‌روند. سایر امکانات مجتمع تجاری الهیه ساری شامل رستوران، کافه، پارکینگ بزرگ و پله برقی اشاره کرد.

آدرس: استان مازندران، ساری، خیابان قارن، بین خیابان انصار و غلامرضایی

ساعات کاری: همه روزه به غیر از جمعه از ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب، جمعه از ۰۴:۰۰ بعد از ظهر تا ۱۰:۰۰ شب

بازار الغدیر محمودآباد یکی از بهترین بازارهای محلی مازندران

یکی از بهترین بازارهای محلی مازندران، بازار الغدیر در محمودآباد است. در این بازار غرفه‌های مختلفی را می‌توانید مشاهده کنید که مردم محلی در آن‌ها اجناس مختلفی را برای فروش گذاشته‌اند. حال و هوای این بازار محلی سرپوشیده بسیار خوب بوده و می‌توانید بافرهنگ مردم محلی هم بیشتر آشنا شوید. در این بازار می‌توانید اجناسی مانند خوار و بار، میوه و سبزیجات، ماهی و سایر محصولات پروتئینی، محصولات محلی، لباس، اسباب بازی، صنایع دستی و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید. این بازار همه روزه، حتی در روزهای تعطیل هم باز بوده و مسافران می‌توانند برای تهیه سوغاتی یا اجناس مورد نیاز خود به آن مراجعه کنند.

آدرس: استان مازندران، محمودآباد، خیابان معلم، خیابان باران ۴

ساعات کاری: ۲۴ ساعته

مراکز خرید مازندران

سفر به مازندران با الی گشت

استان مازندران یکی از زیباترین استان‌های کشور است که طرفداران بسیاری داشته و مردم زیادی در تعطیلات خود برای سفر، استان مازندران را انتخاب کرده و به شهرهای مختلف آن سفر می‌کنند. برای همین هم امکانات تفریحی و رفاهی مانند مراکز خرید بسیاری در آن ساخته شده است. در این مطلب با برخی از بهترین مراکز خرید مازندران و همچنین بازارهای محلی این استان آشنا شدیم.

اما باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که بازارهای محلی مازندران و مراکز خرید آن تنها محدود به این موارد نمی‌شود. در تمامی شهرستان‌های این استان می‌توانید مراکز خرید لوکس و بازارهای محلی بسیار زیبایی را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید که علاوه بر خرید و بازارگردی در مازندران، از سایر جاذبه‌های گردشگری این استان و روستاهای اطراف آن هم دیدن کنید، سایر مطالب الی گشت را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید. از همراهی شما در یک مطلب دیگر سپاس گزاریم.

سؤالات متداول

لوکس ترین مراکز خرید مازندران کدامند؟

مرکز خرید الماس متل قو و مرکز خرید پانوراما برخی از لوکس‌ترین مراکز خرید مازندران هستند که اجناس برند با قیمت بسیار بالا و کیفیت عالی دارند.

بهترین بازارهای محلی مازندران کدامند؟

تقریباً در تمامی شهرهای مازندران می‌توانید بازارهای محلی را مشاهده کنید، اما برخی از شناخته‌شده‌ترین این بازارها، بازار محلی نوشهر، بازار محلی بابلسر، بازار الغدیر محمودآباد و بازار ترکمن‌های ساری هستند.

بهترین مجتمع های تفریحی تجاری مازندران کدامند؟

مجتمع تجاری تفریحی سیمرغ و پانوراما یکی از بهترین و مجهزترین مجتمع‌های تفریحی تجاری مازندران با امکاناتی مانند شهربازی، سالن ورزشی، رستوران، کافه و سینما هستند.

د.