بهترین مراکز خرید عمان

کشور عمان، کشوری پادشاهی است که در جنوب غربی آسیا قرار دارد. این کشور یکی کشورهای عرب پرطرفدار در میان گردشگران است و در هر زمان مسافران و گردشگران خارجی بسیاری آن را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. به همین دلیل مراکز خرید بزرگ و شیک بسیاری دارد. مراکز خرید این کشور به علت همین ارتباط گسترده و اتصالش به دیگر کشورهای جهان، پر از کالاهای معتبر و برندهای بین‌المللی است.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، آشنایی بیشتر شما با بهترین مراکز خرید عمان مقصد اصلی ما در این مطلب است. با ما همراه باشید تا با لیستی از بهترین‌ها آشنا شوید.

مرکز خرید عمان

عمان مال یکی بزرگ‌ترین مراکز خرید در عمان است و به‌نوعی نتیجه سرمایه‌گذاری فردی به نام مجید الفتیم است. مساحت این مرکز به ۱۴۵۰۰۰ می‌رسد. توصیه می‌کنیم برای داشتن یک تفریح و سرگرمی به‌یادماندنی و یک خرید بسیار خوب، سری به این مرکز خرید بزنید. عمان مال با داشتن ۳۵۰ فروشگاه، آماده ارائه انواع کالاها با قیمت‌های مناسب و خدمات تفریحی بسیار جذاب به شما خریداران عزیز است. مهم‌ترین امکاناتی که در این مرکز وجود دارند عبارت‌اند از رستوران و کافه‌های متعدد، سینمایی‌های چند صفحه‌ای VOX و پارک برفی سرپوشیده. گفتنی است که عمان مال یکی از بهترین مراکز خرید برای خانواده‌ها است. برای بازدید از این مرکز باید به مسقط، بزرگراه سلطان قابوس بروید.

 مرکز خرید اونیوز

یکی دیگر از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در عمان، مرکز خرید اونیوز است که وسعت آن به ۷۲ هزار مترمربع می‌رسد. این مرکز بهترین انتخاب برای خرید لباس‌های مد و برند است و به‌نوعی بهشت طرف‌داران مد و لباس محسوب می‌شود. در کنار انواع مختلف فروشگاه‌ها، رستوران، فودکورت، کافه، هایپرمارکت و مراکز سرگرمی و تفریحی ازجمله امکاناتی است که مرکز خرید اونیوز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. درباره نام‌گذاری این مرکز خرید به این نام جالب است بدانید که چون ساختار ساختمان آن به شکل خیابان است، این اسم برای آن انتخاب شده است. مرکز خرید اونیوز همانند مرکز خرید عمان مال که پیش‌تر معرفی کردیم، در بزرگراه سلطان قابوس قرار گرفته است و یکی از ویژگی‌های مثبت آن دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر است.

مراکز خرید عمان  مرکز خرید برکا گرند سنتر

این مرکز خرید نیز در موارد بهترین بودن و مناسب‌بودن برای خریدهای خانوادگی، همانند عمان مال است. جالب است بدانید مرکز خرید برکا گرند سنتر، اولین مرکز خرید منطقه باطنه است و راه‌اندازی آن به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد. برندهای لوکس و غذا خوری‌های این مرکز خرید بسیار برای آن شهرت ساز بوده‌اند. در فروشگاه‌های این مرکز می‌توانید حدود ۴۸ برند بین‌المللی از جمله مکس، کارفور و دیگر برندهای معروف را ببینید و از خریدهای خود رضایت کافی را داشته باشید. مرکز خرید برکا گرند سنتر در استان باطنه جنوبی عمان، در شهر برکاء قرار دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای ارائه خدمات به شما مشتریان محترم آماده است.

مرکز خرید سیتی‌سنتر مسقط

یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در عمان را به شما معرفی می‌کنیم. سیتی‌سنتر مسقط با داشتن ۱۴۷ فروشگاه و ارائه انواع کالاها در اختیار شما بازدیدکنندگان و خریداران قرار دارد. این مرکز خرید با داشتن انواع برندهای مطرح دنیا و قیمت‌های متنوع و مناسب، شرایط خوبی را برای انتخاب و خریدی لذت‌بخش برای شما فراهم نموده است. شایان‌ذکر است که این مکان بهترین محلی است که می‌توانید سوغاتی‌های خاص کشور عمان را خریداری کنید. امکانات این مرکز خرید تا حدود بسیار زیادی به امکانات مراکز خرید قبلی شباهت دارد. هم چنین سیتی‌سنتر مسقط همانند مرکز خرید اونیوز، در بزرگراه سلطان قابوس قرار گرفته و راحت می‌توانید به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

مراکز خرید عمان  مرکز خرید العریمی

مرکز خرید العریمی یکی دیگر از موارد لیست مراکز خرید عمان است که هم جنبه تجاری و هم جنبه تفریحی دارد. این مجموعه به مساحت ۱۸۷ هزار مترمربع و در دوطبقه ساخته شده است. با وجود ۲۰۰ فروشگاه، بخش‌هایی از این مرکز خرید به سرگرمی و تفریحات برای خانواده‌ها اختصاص‌داده‌شده است. رستوران، کافه، هایپرمارکت، فواره‌های موزیکال و سینمای ۴ بعدی مواردی از لیست تفریحات فراهم شده در این مجموعه است. مرکز خرید العریمی بهترین گزینه برای خرید لوازم موسیقی، الکتریکی، ورزشی، مبلمان و دکور است. بسیاری از افراد در کشورهای مختلف کالاهای مورد نیاز مغازه خود را از این فروشگاه‌ها سفارش داده و خریداری می‌کنند. اجناس موجود در مرکز خرید العریمی همگی از برندهای معتبر و بین‌المللی و مطابق با آخرین مد روز دنیا هستند. برای بازدید و خرید از این مرکز خرید باید خودتان را به خیابان الفروسیه برسانید.

مرکز خرید زاخر

 یکی دیگر از گزینه‌های لیست ما در معرفی مراکز خرید در عمان، مرکز خریدی به مساحت ۱۷۵۰۰ مترمربع به نام مرکز خرید زاخر است. افتتاح آن در سال ۱۹۹۵ در منطقه تجاری الخویر صورت گرفت. انواع پوشاک و دیگر کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب در این مرکز در اختیار شما قرار دارد و دست شما در انتخاب و خرید کاملاً باز است. گفتنی است که این مرکز خرید یک رستوران بین‌المللی دارد که سرو انواع غذاها در آن برای مشتریان صورت می‌گیرد. هم چنین رستوران زاخرمال یک رستوران ایرانی است که در آن می‌توانید دلتنگی خود دررابطه‌با غذاهای ایرانی را بر طرف کنید. همان‌طور که گفتیم مرکز خرید زاخر در منطقه تجاری الخویر قرار دارد و از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب باز است.

مراکز خرید عمان  مرکز خرید گاردنز صلاله

 یکی دیگر از بهترین‌های عرصه مراکز خرید در عمان این مرکز خرید است که در شهر صلاله قرار دارد. ساخت آن در زمینی به وسعت ۸۶ هزار مترمربع و مشرف به یک باغ صورت‌گرفته است. هم چنین علت نام‌گذاری مرکز هم به دلیل وجود همین باغ است. جالب است بدانید که سبک معماری آن بسیار سنتی و بیانگر فرهنگ کشور است؛ اما ظاهر آن بسیار جذاب و امروزی است. این مرکز خرید یک هتل اختصاصی، رستوران، کافه، سینمای مولتی پلکس ۳ صفحه‌ای و یک هایپرمارکت بزرگ نیز دارد. این مجموعه با درنظرگرفتن مناطقی برای سرگرمی بچه‌ها، توانسته یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای بازدید و خریدهای خانوادگی شود. مرکز خرید گاردنز صلاله در خیابان الوادی، صلاله ۲۱۱ قرار گرفته است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب (به غیر از ساعات ۱ تا ۵ بعدازظهر) آماده خدمت‌رسانی به شما بازدیدکنندگان گرامی است.

جمع بندی

 همگی می‌دانیم که خریدکردن یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها و موردعلاقه خیلی از افراد است. در این مطلب سعی نمودیم برخی از بهترین مراکز خرید عمان را به شما معرفی کنیم. همان‌طور که دیدید امکانات و تفریحات این مراکز خرید به‌گونه‌ای است که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می‌توانید برای بازدید هم به آنجا بروید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با سرزدن به آنها و تجربه تفریحاتشان لحظات خوب و به‌یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید.