بهترین فست فودهای دبی | از کواپی و دومینوس تا کبابجی و پیتزاهات

اگر قصد سفر به دبی را دارید، به احتمال زیاد یک یا چند وعده فست فود را در برنامه غذایی سفرتان پیش بینی کرده اید. اما بهترین فست فودهای دبی کجااست؟

به گزارش حرف تازه ، در این راهنما از مجله گردشگری الی گشت به معرفی بهترین فست فودهای دبی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بهترین فست فودهای دبی

احتمال تغییر آدرس ها وجود دارد

 رستوران بونس اند کنس – Buns & Cones

غذاهای فست فود این رستوران بسیار ساده و فوق مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت است. یک لیست نسبتا کوتاه اما همچنان جذاب از همبرگرها، منو اصلی رستوران را تشکیل می دهد، در حالی که غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده، میگو و پاپ کورن مرغ هم در یک مخروط خوراکی سرو می شوند.

آدرس: My City Centre Masdar

 

بهترین فست فودهای دبی

رستوران بونس اند کنس

 رستوران فول – Burger Fuel

همبرگرهای با کیفیت عالی و قیمت مناسب را اینجا هم می توانید پیدا کنید. به ویژه به این دلیل که اینجا در یکی از بهترین رستوران های فست فود در دبی همبرگرها از گوشت گاو ۱۰۰% تغذیه شده با علف درست می‌ شوند، مرغ اینجا هم بدون چربی است، تاپینگ ‌ها تازه هستند و نان ‌های سبوس ‌دار بدون مواد نگهدارنده تهیه می‌ شوند. منوی این رستوران که همیشه در حال گسترش است همه چیز را جالب نگه می دارد و دیپ آیولی این رستوران هم بسیار معروف است.

آدرس: City Centre Mirdif

رستوران برگر کینگ – Burger King

وقتی صحبت از کباب و گوشت به میان می آید و هوس غذاهای فست فودی با طعم آشنا را دارید، چه چیزی بهتر از یک برگر بزرگ با سیب زمینی سرخ شده با کیفیت وجود دارد؟ برگر کینگ همچنین برای سفارش های گروهی پیشنهادات و باکس های ویژه  مقرون به صرفه ارائه می کند.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Deira, City Centre Mirdif, City Centre Fujairah

 رستوران کواپی – Ćevapi

اینجا یکی دیگر از پرطرفدار ترین رستوران های فست فود در دبی و مکانی فوق العاده برای آشنایی بهتر با غذاهای بوسنیایی است. Ćevapi نام خود را از کباب‌ هایی گرفته است که به سرو کردن آن‌ ها شهرت دارد و برگرهای گوشت چرخ کرده کوچک، ادویه‌ ای و کوفته ‌مانندی که در اینجا سرو می ‌شوند، واقعاً لذیذ هستند؛ بورک تازه پخته شده نیز همینطور. قیمت ها هم مقرون به صرفه هستند.

دسترسی: City Centre Mirdif

بهترین فست فودهای دبی

 رستوران کواپی - الی گشت

 رستوران چارلی’س فیلی ستاکس – Charley’s Philly Steaks

در Charley’s می ‌توانید از غذاهای قدیمی فیلادلفیا به روش سنتی لذت ببرید (یک رول نان نرم پر شده با برش ‌های نازک استیک دنده کبابی به همراه پنیر پروولون آب شده). همچنین می توانید چیزی کمی غیرعادی ‌تر مانند Duluxe ایتالیایی، وجی دیلایت یا مرغ تریاکی فیلادلفیایی را انتخاب کنید.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Mirdif, City Centre Deira

 رستوران چیکن ان کن – Chick ‘n’ Cone

یک رستوران فست فود با کیفیت و مقرون به صرفه، با خدمات سریع و غذای آمریکایی. منوی اینجا ساده است و بهترین انتخاب اینجا البته chick n Cone کلاسیک است که شامل برش های بسیار لطیف مرغ کاملا طلایی شده است که در یک مخروط وافل خوراکی به همراه سس انتخابی شما سرو می شود.

دسترسی: City Centre Deira

رستوران چیک کینگ – ChicKing

از غذاهای کبابی و مقرون به صرفه گرفته تا برگر، ChicKing وعده مناسبی را با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید ارائه می دهد. سطل مخلوط این رستوران که بدون شک یکی از پرطرفدار ترین رستوران های فست فود در دبی به شمار می رود، شامل حداکثر ۱۸ قطعه مرغ ترد و خوشمزه و هر کدام از سه پرس سیب زمینی سرخ شده، سالاد کلم و نان است.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Sharjah

 

بهترین فست فودهای دبی

رستوران چیک کینگ - بهترین فست فودهای دبی

رستوران چوکینگ – Chowking

چوکینگ در تهیه غذاهای فست فود چینی تازه و با طعم بسیار لذیذ تبحر دارد که با تنوع فراوان (پیش غذا، سوپ، غذای اصلی، رشته فرنگی، گریل و غذاهای برنجی) و هزینه ای که همه را خشنود نگه می دارد، ارائه می شوند. از غذاهای ویژه انفرادی گرفته تا وعده های غذایی بزرگ برای چهار نفر، رضایت مشتری تضمین شده است – هم از نظر قیمت و هم از نظر طعم.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Deira, City Centre Sharjah

 رستوران املی چیلی – Emly Chilli

رول‌ های سبک غذاهای خیابانی و نان‌ های پف ‌دار و کمی شیرین در منوی املی چیلی، یکی ار پرطرفدارترین رستوران های فست فود در دبی برجسته هستند. با ۲۱ گزینه رول مختلف و ۱۴ نوع کباب و نان در لیست پیشنهادها، مطمئناً طیف گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار خواهید داشت.

دسترسی: Food Central, City Centre Deira

 رستوران دومینوس – Dominos

دامینوز یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های فست فود در دبی است که از پیتزا با پنیر تیکای تند گرفته تا Chicken Legend با پایه سس خامه ‌ای رنچ را به مشتریان ارائه می دهد. Dominos مطمئناً از مخلوط کردن چیزهای جدید با پیتزا نمی‌ترسد و این کار را با قیمت بسیار مناسب انجام می ‌دهد.

دسترسی: Mall of Umm Al Quwain

رستوران دومینوس | بهترین فست فودهای دبی

 رستوران فود پوینت – Food Point

قیمت ‌های بوفه ‌این رستوران که بر اساس آن همه چیز می ‌توانید بخورید از ۱۵ درهم شروع می‌شود و غذاهایی از طیف وسیعی از خوراک های فست فود آسیایی این بوفه را تشکیل می ‌دهند – برنج یاسمن و مرغ باربیکیو، ساندویچ فلافل شکم پر، کاری، رشته فرنگی و خیلی چیزهای دیگر را می توانید اینجا امتحان کنید.

دسترسی: City Centre Sharjah

رستوران هرده’س –  Hardee’s

Hardee’s خدمات سریع و برگرهای خوشمزه را با قیمت های مناسب ارائه می دهد. با انبوهی از بسته های مختلف که در هر زمان در دسترس هستند، ار جمله All in Super Mega تا تا بسته خانوادگی و گودزیلا، قطعا پیشنهادی متناسب با روحیه خود یا خانواده و دستان تان پیدا خواهید کرد.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Mirdif, City Centre Deira, City Centre Sharjah, City Centre Ajman, My City Centre Masdar

 رستوران جی‌جی چیکن – JJ Chicken

مرغ کبابی و بریان  به شیوه درست آن در جی جی چیکن تهیه می شود. اینجا در یکی از بهترین رستوران های فست فود در دبی می توانید یک مرغ کامل بریان شده با گوشت آبدار، پوست ترد و طعم دودی را انتخاب کنید، غذاهای سرخ شده را امتحان کنید، یا مرغ خودتان را به شکل شاورما، سوپ، سالاد یا به شکل بسته بندی تازه تهیه کنید.

دسترسی: City Centre Mirdif

 رستوران جی‌جی چیکن - بهترین فست فودهای دبی

 رستوران جوللیبئی – Jollibee

کسانی که Chickenjoy   را در Jollibee امتحان کرده اند اعتقاد دارند این غذا می تواند زندگی شما را تغییر دهد (یا حداقل ترجیح شما در مورد فست فود)! این رستوران در میان طرفداران غذاهای فست فود فیلیپینی بسیار محبوب است و قیمت های مقرون به صرفه هم جذابیت آن را چند برابر کرده اند.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Deira, City Centre Sharjah, City Centre Ajman

 رستوران کبابجی – Kababji

تمایل به استفاده از با کیفیت ترین  مواد اولیه، کباجی را  متمایز می‌ کند. منوی این رستوران فست فود در دبی دقیق و شمال غذاهای لبنانی، از پیش‌ غذاهای کلاسیک گرم و سرد گرفته تا سالادهای مختلف ایست و البته گوشتی که روی گریل با زغال تهیه می شود.

دسترسی: Mall of the Emirates, My City Centre Masdar

 رستوران کی اف سی – KFC

کی اف سی یکی از شناخته شده ترین برندها در دنیای مرغ سوخاری است، به ویژه به دلیل ترکیب مخفیانه گیاهان و ادویه جات مورد استفاده در روکش ترد غذاهایش. مرغ KFC از بیرون کاملاً ترد است و در داخل آبدار و لذیذ باقی می ‌ماند. از وعده‌ های غذایی خانوادگی ارزان تا شام برای یک نفر، پیشنهادات مختلفی اینجا در یکی از بهترین رستوران های فست فود در دبی را پیدا خواهید کرد.

دسترسی: City Centre Fujairah, City Centre Sharjah, City Centre Ajman, City Centre Mirdif, Mall of the Emirates, City Centre Deira, Mall of Ajman, Mall of Umm Al Quwain, My City Centre Masdar

 رستوران کی اف سی - الی گشت

رستوران کوریو – Koryo

بال ‌های مرغ چسبناک و بسیار خوشمزه، کیمچی ترد در یک سس کمی شیرین، بی‌بی‌باپ سبزی که با تخم‌مرغ سرخ شده تکمیل شده است، بولگوگی تند و خیلی چیزهای دیگر را اینجا در یکی دیگر از بهترین رستوران های فست فود در دبی می توانید پیدا کنید. کوریو غذاهای فست فود کره ‌ای را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌ دهد. اگر به دنبال غذاهای فست فود با طعم، رنگ و بافت های بسیار متنوع می گردید، کوریو را انتخاب کنید.

دسترسی: Mall of the Emirates

رستوان مکس’س آل ابوت چکن – Max’s All About Chicken

مرغ  سرو شده در Max’s به مدت ۲۴ ساعت مرینیت می شود و به طور معمول کباب می شود. یک منوی متمرکز بر مرغ در این رستوران فست فود به دلیل طعم ‌های مختلف و بین ‌المللی، گزینه‌های فراوانی را ارائه می ‌دهد (باربکیو کره‌ای، مکزیکی، پری پری، آمریکایی، و غیره). البته نان های خانگی اینجا علاوه بر مقرون به صرفه بودن غذاها هم به جذابیت آن می افزایند.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Deira

 رستوران مک دونالدس – McDonald’s

غذاهای مک دونالدز همیشه محبوب بوده و هستند، به خصوص  بیگ مک. اما این رستوران زنجیره ای بزرگ هرگز از تغییرات هراسی نداشته است و سالادهای مناسب، کیک ‌ها و شیرینی ‌های متنوعی را هم سرو می کند.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Deira, City Centre Mirdif, Me’aisem City Centre, My City Centre Al Barsha, City Centre Sharjah, City Centre Ajman, City Centre Fujairah, Matar al Juraina, Matajer Al Quoz, Matajer Al Khan, Matajer Al Mergab, My City Centre Nasseriya, My City Centre Al Dhait, My City Centre Masdar

 رستوران مک دونالدس - بهترین فست فودهای دبی

رستوران مستر چت هوت رستاورانت – Mr. Chaat Hut Restaurant

ساندویچ پنیر گیاهی بمبئی این رستوران فست فود در دبی بسیار لذیذ و جالب است و گزینه های پانی پوری و سمبوسه هم بسیار جذاب هستند. خبر عالی این که غذاهای این رستوران مقرون به صرفه هستند و بستنی فالوده ای رنگی هم اینجا سرو می شود.

دسترسی: City Centre Deira

رستوران وانلی’س فرش ایتالیان فود – Mrs Vanelli’s Fresh Italian Food

برای امتحان کردن فست فود ایتالیایی به سبک خانگی پیشنهاد می کنیم به رستوران خانم وانلی بروید. پیتزای فوق العاده و غذاهای کلاسیک پاستا و لازانیا و سالادهایی که به سرعت و با قیمتی که برای همه قابل دسترس است سرو می شوند از گزینه های پر طرفدار این رستوران فست فود در دبی هستند. غذاهای ارائه شده در این رستوران متنوع هستند و گزینه سفارش نیم پیتزا با نصف پاستا یا سالاد هم وجود دارد.

دسترسی: City Centre Mirdif, City Centre Fujairah

 رستوران نواب اتهنتیک غذای هندی – Nawab Authentic Indian Restaurant

اگر به دنبال غذای فست فود هندی خوشمزه و اصیل با قیمتی که باعث تپش قلب نمی شود هستید، جستجوی شما به پایان رسیده است. در این رستوران پرس ها سخاوتمندانه هستند و منو انتخاب ‌های متنوع) و همچنین غذاهای ترکیبی را ارائه می ‌دهد.

دسترسی: Mall of the Emirates

فست فود در دبی - بهترین فست فودهای دبی

رستوران ننه چیکن – NeNe Chicken

 «NeNe» در زبان کره ‌ای به معنای «بله بله» است و وقتی مرغ سوخاری این مزه دلچسب را داشته باشد البته که به راحتی می ‌توان به آن پاسخ مثبت داد. اینجا مرغ خودتان را انتخاب کرده و یک طعم به آن اضافه می کنید. توجه داشته باشید: گزینه Freaking Hot به معنای واقعی کلمه تند است.

دسترسی: Mall of the Emirates

رستوران نیویورک فرایس – New York Fries

این رستوران فست فود در دبی برای کسانی مناسب است که احساس می کنند سیب زمینی سرخ شده به اندازه همبرگرهای لذیذ، توجه لازم را دریافت نمی کند. سیب زمینی های سرخ شده با کیفیت و حجم بالا . قیمت مناسب در این رستوران سرو شده و روی آن را با ناچو یا شاورما، پنیر و سس و غیره سرو پوشانده می شود.

دسترسی: Mall of the Emirates

رستوران آن د وود – On the Wood

یک انتخاب عالی برای یک فست فود با کیفیت و غذاهای لبنانی بسیار خوشمزه. منوی این رستوران انقدر متنوع است که شما می توانید بارها و بارها بدون سفارش تکراری از آن بازدید کنید – اما پیش غذای ماناکیش و کلاسیک لبنانی این رستوران بسیار پرطرفدار هستند.

دسترسی: City Centre Mirdif

فست فود در دبی - الی گشت

رستوران پاپا جونز – Papa John’s

وقتی صحبت از پیتزای آمریکایی در میان است، پیتزای پاپا جان توصیه می شود. این رستوران زنجیره ای متعهد به استفاده از مواد اولیه با کیفیت است و هر سفارش یک دیپ سیر رایگان هم اضافه می شود.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Mirdif, City Centre Deira

رستوران پیتزا هات – Pizza Hut

پیتزا هات یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران های فست فود در دبی است به دلایل تنوع و انتخاب های متنوعش مشهور است. انتخاب در پیتزا هات مهم است، حتی وقتی نوبت به نان پیتزا می‌رسد: پیتزای نازک و ترد می خواهید یا پیتزا با نان بیشتر؟ می خواهید پیتزای شما به سبک تابه ای سرو ‌شود؟ یا با چدار سوخاری طعم ‌دار ‌شود؟ این گزینه‌ های فراوان به بقیه اقلام منو هم گسترش پیدا می کند و می توانید سفارش خودتان را با بال، نان سیر، قاچ و موارد دیگر تکمیل کنید.

دسترسی: Mall of the Emirates, City Centre Mirdif, City Centre Deira, City Centre Sharjah, City Centre Ajman, City Centre Al Shindagha, My City Centre Masdar