بهترین فست فودهای استانبول

فست فود در استانبول بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. در این شهر بزرگ و زیبا بهترین فست فود ها در ترکیه را می توانید پیدا کنید، اما گزینه های زیادی برای فست فودهای زنجیره ای سالم و حتی گیاهی نیز وجود دارد. در این راهنما قصد داریم شما را با بهترین رستوران های فست فود در استانبول آشنا کنیم.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، ارزش این را دارد که گزینه های فست فود به سبک غربی را کنار بگذارید و به جای آن معروف ترین رستوران های فست فود در استانبول که غذای فست فود ترکیه را سرو می کنند امتحان کنید.

بهترین فست فودهای استانبول

خداحافظی با نام ‌های آشنا مانند مک‌ دونالدز، کی ‌اف‌ سی، و پیتزا هات که به آن ‌ها عادت کرده ‌اید آسان نخواهد بود، اما جایگزین ‌های محلی می ‌توانند شما را شگفت زده کنند. محبوب ترین و با کیفیت ترین رستوران های فست فود در استانبول عبارتند از:

رستوران درومزاده – Durumzade

اینجا یکی از معروف ترین رستوران های فست فود در استانبول است که در آن نان تازه پخته شده، انواع سبزیجات تازه، محصولات گوشتی مانند مرغ و بره را خواهید یافت.

بهترین رستوران های فست فود در استانبول - الی گشت

کافه رستوران رینبو – Rainbow Cafe & Restaurant

کافه و رستوران رنگین کمان سال هاست که در استانبول فعالیت دارد. با این حال، هنوز هم در بین مردم محلی استانبول مورد علاقه است و از محبوبیت آن کاسته نشده استو این رستوران زنجیره ای فست فود، غذاهای سنتی ترکی را سرو می کند که برای هر نوع سلیقه فست فود مناسب است.

بوفه ییلدیز – Yildiz Bufe

ییلدیز بوفه که در استانبول ترکیه واقع شده است، بزرگ ترین رستوران نان جهان است و نان لذیذ در منوی این رستوران به همراه سایر غذاهای سنتی فست فود ترکی موجود است.

رستوران کارادنیز – Karadeniz Doner

کارادنیز دونر یکی دیگر از رستوران های فست فود در استانبول است که غذاهای لذیذ دونر کباب سرو می کند. این رستوران در حال حاضر بیش از ۲۵ سال است که فعالیت دارد و از محبوبیت آن عم به هیچ وجه کاسته نشده است.

 

رستوران کارادنیز - الی گشت

رستوران دونرچی شاهین اوستا – Donerci Sahin Usta

اینجا یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های فست فود در استانبول ترکیه است که غذاهای خوشمزه دونر کباب را سرو می کند. اگر عاشق دونر کباب و فست فود هستید، عاشق Donerci Sahin Usta خواهید شد که در سراسر ترکیه شعبه دارد.

خانه فلافل – Falafel House

فلافل هاوس یک فست فود زنجیره ای است که متخصص در سرو غذاهای فلافل برای مشتریان در سراسر ترکیه است. اگر تا به حال فلافل خوشمزه ترکی را امتحان نکرده اید، این رستوران فرصتی عالی برای انجام این کار را در در اختیار شما قرار می دهد. فلافل هاوس در بسیاری از نقاط مختلف استانبول از جمله در سراسر پل بسفر و همچنین در سمت آسیایی این شهر شعبه دارد.

فلافل کوی – Falafel Koy

اگر عاشق فلافل هستید، فلافل کوی یک رستوران زنجیره ای فست فد محلی ترکی است که خوشمزه ترین غذاهای فلافل را در سراسر استانبول سرو می کند.

فست فود در استانبول - الی گشت

رستوران ماکارنا سارای – Makarna Sarayi

Makarna Sarayi یک فست فود زنجیره ای معروف است که در بسیاری از نقاط مختلف ترکیه واقع شده است و به خاطر غذاهای فست فود سنتی ترکی خود شناخته شده اند. این رستوران غذاهای فست فود سنتی بسیار خوشمزه ای مانند دونر و کوفته را سرو می کند که ارزش امتحان کردن را دارند.

 رستوران کرال کوکورک – Kral Kokorec

Kral Kokorec یکی دیگر از با کیفیت ترین رستوران های فست فود در استانبول است که غذاهای خوشمزه بره رت سرو می کند. این رستوران سا ل‌هاست که فعالیت دارد و امروزه غذاهایش به همان اندازه که اولین بار شروع به کار کردند محبوبیت دارد. این رستوران زنجیره ای شعب متعددی در سراسر ترکیه دارد.

بامبی کافه – Bambi Café

کافه بامبی که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است، یکی از محبوب ترین فست فودهای زنجیره ای ترکیه در استانبول است. بسیاری از مردم برای امتحان کردن غذاهای فست فود سنتی ترکی به این رستوران مراجعه می کنند. محبوب ترین غذاهای اینجا دونر کباب، پید (پیتزاهای ترکی) و کوفته است.

پوتیتوس – Potatoes

Potatoes که در سمت آسیایی پل بسفر واقع شده است، یکی از محبوب ترین رستوران های فست فود در استانبول است. اینجا انواع غذاهای فست فود ترکی از جمله پیراسا (پیتزای ترکی) و نان تازه سرو می شود.

غذاهای فست فود ترکی

رستوران کیزیلکیالار – Kizilkayalar

Kizilkayalar که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است، یک فست فود زنجیره ای است که غذاهای سنتی ترکی را برای مشتریان در سراسر ترکیه سرو می کند. اینجا در یکی از پرطرفدار ترین رستوران های فست فود در استانبول می توانید غذاهای لذیذ دونر و سایر خوراکی های ترکی مانند پای و کوفته را امتحان کنید.

خلیل لاهماجون – Halil Lahmacun

Halil Lahmacun یکی از محبوب ترین فست فودهای زنجیره ای در استانبول ترکیه است. این رستوران به دلیل سرو lahmacuns لاماجون معروف است که از غذاهای سنتی ترکیه ای است که سال هاست مورد علاقه مردم سراسر جهان است.

خانه استیک و رستوران برگریلاس – Burgerillas Burger & Steakhouse

Burgerillas Burger & Steakhouse در سراسر ترکیه شعبه دارد. همانند Kral Kokorec، Burgerillas Burger & Steakhouse هم به خاطر سرو غذاهای خوشمزه بره خوشمزه اس معروف است.

خانه استیک - الی گشت

رستوران بورسام تاشفیرین – Borsam Tasfirin

برسام تسفیرین یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های فست فود در استانبول است که کوفته) سرو می کند. این رستوران در سراسر ترکیه شعبه های زیادی دارد و لذت بردن از طعم این غذای محبوب ترکی را آسان تر می کند.

رستوران گول ابرو کانتین – Gul Ebru Kantin

Gul Ebru Kantin  یکی دیگر از فست فودهای زنجیره ای معروف ترکیه است که در منوی آن انواع غذاهای مختلف را خواهید دید. اینجا کباب سنت هم سرو می شود. این رستوران سال هاست که فعالیت دارد و امروزه یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از غذاهای ترکی است.

کافه یو بار – You Bar

یو بار یکی دیگر از با کیفیت ترین رستوران های فست فود در استانبول است که شعبه های زیادی در سراسر ترکیه و سایر کشورهای اروپایی دارد. غذاهای فست فود سنتی ترکی را در اینجا خواهید یافت و همچنین دسرهای شگفت انگیزی مانند باقلوای ترکی هم اینجا سرو می شود.

رستوران برگر کینگ – Burger King

برگر کینگ یک فست فود زنجیره‌ ای آمریکایی است که سال‌ هاست راه اندازی شده و به کشورهای مختلف در سراسر جهان گسترش یافته است. اگر در استانبول زندگی می کنید، می توانید Burger King را در مرکز خرید Cevahir پیدا کنید.

رستوران برگر کینگ - الی گشت

پیتزا هات – Pizza Hut

اگر عاشق پیتزا هستید، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که این غذای خوشمزه را در پیتزا هات استانبول امتحان نکنید. اگر تا به حال پیتزاهای ترکی شگفت انگیز را نخورده اید، پیتزا هات جایی است که باید برای امتحان آن ها به آنجا بروید. پیتزا هات یکی از شناخته شده ترین رستوران های فست فود استانبول است که در منطقه فاتح این شهر واقع شده است..

رستوران هات داگ – Hot Dog’s

اگر هوس خوردن هات داگ در استانبول را کرده اید و وقت پختن ندارید، این رستوران یک انتخاب عالی است. این رستوران در منطقه باکرکوی استانبول در نزدیکی ایستگاه مترو باکرکوی واقع شده‌ و غذاهایش به قدری خوشمزه هستند که ممکن است پس از صرف غذا در اینجا مایل نباشید سایر رستوران های فست فود در استانبول را امتحان کنید.

رستوران سوفرا – Sufra

سوفرا یک رستوران زنجیره ای محبوب است که غذاهای سنتی ترکی را در سراسر این شهر سرو می کند. سوفرا کباب های خوشمزه و بسیاری از خوراکی های دیگر مانند پید (پیتزاهای ترکی) و کوفته را ارائه می دهند. شعب مختلف این رستوران را می توانید در نقاط مختلف استانبول پیدا کنید.

فست فود در استانبول - الی گشت

رستوران پیتزا مارینارا – Pizza Marinara

پیتزا که مارینارا در نزدیکی ایستگاه متروی Haliç در استانبول واقع شده است، یک فست فود زنجیره ای است که پیتزاهای خوشمزه را برای مشتریان در سراسر ترکیه سرو می کند. اینجا یکی از بهترین رستوران های فست فود در استانبول است که سال هاست پیتزا سرو می کند.

کافه ر ستوران بالاتکاپی  – Balatkapı Cafe ve Restaurant

کافه و رستوران بالاتکاپی یکی از بهترین رستوران های فست فود در استانبول و عالی برای خوردن صبحانه، ناهار یا شام ترکی است. اینجا همه غذاهای مورد علاقه مانند همبرگر، کباب، مانتی و غیره سرو می شود.

رستوران کاراکوی لوکانتاشی – Karaköy Lokantası

Karakoy Locantasi یک مکان مورد علاقه قدیمی برای استانبولی ها است که در یک خیابان باریک نزدیک به تنگه بسفر واقع شده است. Karakoy Lokantasi که به خاطر غذاهای لذیذ ترکی با قیمت ‌های مناسب شناخته می‌ شود، به‌خاطر غذاهای فست فود سبک خانگی ‌اش مانند بادمجان‌ های ذغالی روی گریل نیز محبوب است.

رستوران کاراکوی لوکانتاشی- الی گشت

رستوران هایوور – Hayvore

اگر از طرفداران غذاهای فست فود ترکی هستید، Hayvore رستوران مناسبی برای شماست. کارکنان و غذاهای این رستوران آن را در مقایسه با سایر رستوران های این لیست به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می کنند.

کافه رستوران پرایوتو – Cafe Privato Restaurant

کافه Privato یک مکان عالی برای صرف صبحانه در استانبول است، با غذاهای ارگانیک و خانگی که برای مسافرانی که به دنبال لذت بردن از غذاهای خوشمزه و سالم هستند، عالی است. این کافه دارای یک تراس زیبا با مناظر خیره کننده از برج گالاتا است که آن را به مکانی عالی برای نشستن و لذت بردن از غذا تبدیل کرده است.

رستوران دورومچو راییف اوستا – Dürümcü Raif Usta

کباب محبوب و با کیفیت آدانا و اورفا در Dürümcü Raif Usta شامل گوشت چرخ کرده کبابی، پیاز خام و جعفری پیچیده شده در نان است. هر دو وعده ‌های غذایی عالی و کم ‌هزینه‌ای هستند که می ‌توان آن ‌ها را با آیران (نوشیدنی ماست و نمک) به عنوان مکمل میل کرد.

فست فود در استانبول - الی گشت

کافه آرادا – Arada Café

کافه آرادا یکی دیگر از پرطرفدارترین رستوران های فست فود در استانبول است. این کافه فضایی زیبا و شیک دارد که در آن غذاهای لبنانی مانند هوموس، فلافل و سایر غذاهای مورد علاقه به همراه منوی محبوب برانچ ارائه می شود.

رستوران چکورجوما ۴۹ –  Çukurcuma

رستوران پیتزای ۴۹ Çukurcuma مکانی غیر معمول با فضایی شیک و متفاوت برای امتحان کردن پیتزاهای ترکی است. اینجا مکانی عالی برای گوش دادن به موسیقی جاز است و میل کردن پیتزاهایی با مواد اولیه تازه ترکی درست می شوند.

Cafe 6

اینجا یک کافه مدرن ترکی است که صبحانه و برانچ فست فودی سالم و گیاهی را ارائه می دهد. این کافه منوی جالب و منحصر بفردی دارد که شامل بشقاب فلافل و بشقاب چینی و همچنین غذاهای مختلف با روغن زیتون است. Cafe 6 همچنین پیراشکی های دست ساز مانند پیراشکی بادمجان، تره فرنگی و غیره را هم ارائه می دهد.

رستوران هوجاپاشا پیده‌سیسی – Hocapaşa Pidecisi

این رستوران حلال در استانبول یک پیده یا نان مسطح خوشمزه را با تاپینگ های مختلف سرو می کند. اینجا یکی از محبوب ترین رستوران های فست فود در استانبول است که قیمت مناسبی دارد و به طور کلی غذاخوری خوبی است. پیده شما اینجا درست در مقابل چشمان شما آماده می شود.

رستوران وگن استانبول – Vegan Istanbul

وگان استانبول یک کافه رستوران وگان است که در منطقه Cihangir در Beyoğlu در استانبول، ترکیه واقع شده است. بخش کافه و رستوران وگان استانبول غذاهایی مانند کلوچه، شیرینی، کوفته، پودینگ تهیه شده از شیر گیاهی، اقلام صبحانه غنی و سوپ ها را ارائه می دهد.

رستوران وگن استانبول - الی گشت

رستوران باستا – Basta! Street Food Bar

باستا استریت فود بار یک مکان محبوب برای غذاهای خیابانی در استانبول است. غذای لذیذ این رستوران بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین ترشی و سس خردل بسیار خوشمزه ای  را برای همراهی با غذاها ارائه می دهند. قیمت ها اینجا بسیار مقرون به صرفه است، و آن را به مکانی ایده آل برای صرف یک وعده غذایی سریع تبدیل می کند.

رستوران کوفته رامیز – Kofteci Ramiz

رستوران کوفته رامیز، کوفته های گوشتی خوشمزه و تازه را برای مهمانانش سرو می کند. این غذاخوری ترکیبی از یک فست فود و رستوران معمولی است که خدمات کارآمد و سرعت ارائه خدمات، آن را برای کسانی که عجله دارند ایده آل کرده است. سالاد بار هم در این رستوران موجود است. به طور کلی، کوفته یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک غذای فست فود خوشمزه و سریع در استانبول است.

رستوران کوتیس هات داگ – Kottis hotdog

کوتیس هات داگ یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های فست فود استانبول است که در آن می توانید در عرض چند دقیقه از یک هات داگ لذیذ لذت ببرید. کیفیت غذا و خدمات هم در این رستوران در سطح بالایی قرار دارد.

کلام آخر

در این راهنما از مجله گردشگری الی گشت شما عزیزان را با محبوب ترین رستوران های فست فود استانبول آشنا کردیم. می توانید از این لیست برای برنامه ریزی سفر بعدی خودتان برای صرف غذا در شهر زیبای استانبول استفاده کنید. بهترین بخش ماجرا این است که بسیاری از این رستوران ها به صورت ۲۴ ساعته باز هستند، بنابراین تا زمانی که در استانبول ترکیه هستید ، هرگز لازم نیست نگران عدم دسترسی به غذاهای خوشمزه در ساعات مختلف شبانه روز باشید.