بهترین رستوران های گیاهی دبی

رستوران های گیاهی دبی تنوع بسیار زیادی دارند و گردشگرانی که به غذاهای گیاهی علاقه مند هستند به راحتی می‌توانند از بین گزینه‌های متعددی که در شهر دبی برای صرف غذای گیاهی وجود دارد، رستوران مورد نظر خود را پیدا کرده و برای خوردن غذاهای لذیذ و تازه گیاهی به آنجا بروند.

به گزارش حرف تازه ، سالانه میلیون‌ها گردشگر برای تفریح و کار به شهر دبی در کشور امارات سفر می‌کنند، بسیاری از این افراد رژیم غذایی گیاهی دارند و یا برای اینکه غذای سالم و سبکی در طول سفر نوش جان کنند، برخی از وعده‌های خود را به غذاهای گیاهی اختصاص می‌دهند تا به این شکل به تناسب اندام و سلامت خود در طول سفر بیشتر توجه داشته باشند.

بهترین رستوران های گیاهی دبی

احتمال تغییر آدرس ها وجود دارد

تعداد رستوران های گیاهی دبی روز به روز در حال افزایش است تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و گردشگران با هر ذائقه و سلیقه‌ای بتوانند غذای گیاهی مورد نظر خود را در زمان اقامت در شهر دبی به راحتی پیدا کنند. اگر قصد سفر به شهر دبی در کشور امارات را دارید و طعم دلچسب غذاهای گیاهی با ذائقه شما سازگار است، حتما تا آخر این مقاله را مطالعه کنید تا شما را با بهترین رستوران های گیاهی دبی آشنا کنیم.

در سال‌های اخیر مهاجرت به شهر دبی در کشور امارات افزایش یافته و بسیاری از گردشگران و مردم محلی از کشورهای مختلف جهان با فرهنگ‌های غذایی مختلف به دبی سفر می‌کنند، به همین دلیل تنوع رستوران‌ها در شهر دبی هر روز بیشتر می‌شود تا رستوران دارها بتوانند پاسخگوی ذائقه همه مشتریان باشند. در رستوران های گیاهی دبی می‌توانید انواع غذاهای گیاهی شرق آسیا، غذاهای لذیذ و تند هندی و یا غذاهای مدیترانه‌ای را از منو رستوران‌ها سفارش دهید و در فضایی مدرن و چشم نواز در کنار همسفران خود نوش جان نمایید.

بهترین رستوران های گیاهی دبی را به راحتی می‌توانید در همه بخش‌های این شهر بزرگ از روی نقشه، با جستجو در اینترنت و یا با پرس و جو از مردم محلی پیدا کنید و برای صرف غذای گیاهی مورد علاقه خود به این رستوران‌ها سر بزنید. در منو اغلب رستوران های گیاهی دبی برای انواع رژیم‌های گیاهخواری غذاهای متنوعی گنجانده شده است و کسانی که رژیم خام گیاهخواری و یا رژیم گیاهخواری میوه‌ و یا سبزی دارند هم به راحتی می‌توانند از منو این رستوران‌ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

بهترین رستوران های گیاهی دبی

  1. آچای اسپات – Açai Spot

اگر برای وعده ناهار در شهر زیبا و مدرن دبی به دنبال یک رستوران گیاهی هستید که منو متنوعی داشته باشد، حتما به رستوران آچای اسپات (Açai Spot) سر بزنید و از منو بلند و بالای غذاهای گیاهی این رستوران برای خود یک غذای لذیذ سفارش دهید و در فضایی بسیار زیبا نوش جان کنید. احتمالا پس از یک بار چشیدن طعم غذاهای لذیذ این رستوران مشتری دائم آن در دبی خواهید شد. این رستوران علاوه بر دبی در کویت هم یک شعبه دارد و در بین عرب‌ها دسر توت فرنگی این رستوران با سس شکلات و گرانولا بسیار پرطرفدار است و باعث شده نام این رستوران در صدر فهرست نام بهترین رستوران های گیاهی دبی جا بگیرد.

  1. بانتی بیتس – Bounty Beets

رستوران بانتی بیتس (Bounty Beets) یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی است که بین جوانان و مردم این شهر طرفداران زیادی دارد و علاوه بر گیاهخواران سایر مردم شهر هم مشتری دائم این رستوران شیک و بسیار مدرن هستند. در منو این رستوران می‌توانید غذاهای گیاهی، غذاهای بدون گلوتن و غذاهای ارگانیک را پیدا کنید و مطابق ذائقه یا رژیم خود از منو غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. این رستوران در هر دو وعده ناهار و شام فعال است و از مشتریان داخلی و خارجی خود با بهترین خدمات پذیرایی می‌کند. حتما پس از نوش جان کردن ناهار و یا شام خود در این رستوران به عنوان دسر، طعم پنکیک شکلاتی بانتی بیتس را امتحان کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

  • آدرس رستوران:Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina, Dubai

بانتی بیتس

  1. کومپتوار ۱۰۲ –  Comptoir ۱۰۲

به کسانی که در زمان سفر به کشور امارات و شهر دبی به دنبال بهترین رستوران های گیاهی دبی هستند، پیشنهاد می‌کنیم حتما به رستوران کومپتوار ۱۰۲ (Comptoir 102) در زمان سفر سر بزنند و طعم غذاهای گیاهی مغذی و متنوع این رستوران را امتحان کنند. فضای شیک و پرسنل مجرب این رستوران که به صورت مداوم در حال ارائه خدمات هستند، باعث شده مشتریان نام این رستوران را در فهرست بهترین رستوران های گیاهی دبی بیشتر از قبل تکرار کنند. این رستوران پاتوق بسیاری از مردم شهر دبی است که به غذاهای سالم و خوشمزه گیاهی علاقه دارند، زیرا تمامی مواد اولیه برای تهیه غذاهای این رستوران از مزارع ارگانیک تهیه می‌شود و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است.

  • آدرس رستوران: ۱۰۲ Beach Rd, Jumeirah 1, Dubai

  1. دیپ دش – Dip Dash

اگر به طعم غذاهای آسیای شرقی علاقه دارید و سوشی جز غذاهای محبوب شما است، حتما در زمان سفر به شهر دبی به رستوران دیپ دش (Dip Dash) سر بزنید و از منو غذاهای گیاهی این رستوران شیک و مدرن غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کنار دوستان و همسفران خود نوش جان کنید. دیپ دیش یکی از بهترین رستوران‌ های گیاهی دبی است که برخی از غذاهای آن همچون کیمچی، نودل ژاپنی و سوشی باعث شهرت بیشتر این رستوران شده است.

  • آدرس رستوران: Mashreq Rd, Al Barsha 1, Dubai

  1. فولیا – Folia

رستوران فولیا (Folia) یکی از مشهورترین و بهترین رستوران های گیاهی دبی است که در طراحی فضای داخلی این رستوران هم بیشتر از گیاهان استفاده شده تا مشتریان در فضای آرامش بخش و زیبا غذای خود را نوش جان نمایند. این رستوران غذاهای گیاهی متنوعی با قارچ، کلم، آووکادو و بروکلی در منو خود دارد که مشتریان بر حسب ذائقه خود می‌توانند غذای مورد علاقه شان را از منو این رستوران سفارش دهند و در فضای زیبا نوش جان کنند. حتما در رستوران فولیا طعم لذیذ و دلچسب دسر پاناکوتا این رستوران را بچشید و از طعم آن در فضای روح بخش این رستوران لذت ببرید.

  • آدرس رستوران: Four Seasons Resort, Jumeirah beach, Dubai

  1. گرین ارث کافه – Green Earth Cafe

گرین ارث کافه (Green Earth Cafe) که می‌توان آن را جز بهترین کافه و رستوران گیاهی دبی دانست، همه غذاها و نوشیدنی‌ها به صورت ۱۰۰ درصد گیاهی تهیه می‌شود تا مشتریان غذا و نوشیدنی سالم و لذیذ را یکجا تجربه کنند. در این کافه معروف برای تهیه انواع قهوه‌ها از شکر قهوه‌ای و برای تهیه دسرها از کره بادام زمینی استفاده می‌کنند تا همه مشتریان با خیال آسوده از کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در این کافه، دسر و غذای خود را سفارش دهند. در منو این کافه علاوه بر دسرها و نوشیدنی‌ها، انواع غذاهای گیاهی با برنج و نودل هم به چشم می‌خورد.

  • آدرس رستوران: Al Wasl Road, Blk A, Shop 6, Jumeirah 1

  1. هالی ارگانیک – Holly Organico

برای چشیدن طعم غذاهای سالم و گیاهی در شهر دبی می‌توانید به رستوران هالی ارگانیک (Holly Organico) سر بزنید و از طعم دلچسب غذاهای گیاهی در این رستوران نهایت لذت را ببرید. هالی ارگانیک یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی شهر دبی است که در منطقه الوصل شهر دبی واقع شده و مشتریان از مناطق مختلف شهر دسترسی راحتی به این رستوران گیاهی دارند. انواع پیتزاها، نودل‌ها و غذاهای گیاهی ارگانیک را می‌توانید از منو این رستوران گیاهی بین المللی سفارش دهید و در کنار دوستان و عزیزان خود نوش جان نمایید.

  • آدرس رستوران: Wasl Square Shop 16, Al Wasl Rd, Dubai

  1. جاست ویگن – Just Vegan

در منو رستوران جاست ویگن (Just Vegan) فقط غذاهای گیاهی وجود دارد و مشتریان برای چشیدن طعم انواع غذاهای گیاهی تایلندی، چینی و ژاپنی می‌توانند خود را به این رستوران برسانند که یکی از بهترین رستوران‌ های گیاهی دبی است و پنیکیک‌های صورتی آن شهرت بسیاری در بین مشتریان این رستوران خوش رنگ و لعاب دارد.

  • آدرس رستوران: Jumeirah St, Dubai

جاست ویگن

  1. کوکو بی – Koko Bay

کوکو بی (Koko Bay) جز مشهورترین رستوران های گیاهی دبی است که در کنار ساحل قرار دارد و مشتریان در زمان صرف غذا می‌توانند از تماشا منظره آب‌های نیلگون خلیج فارس هم نهایت لذت را ببرند. در منو این رستوران انواع غذاهای گیاهی و دریایی به چشم می‌خورد و مشتریان می‌توانند غذاهای بدون گلوتن، انواع دسرهای ارگانیک و غذاهای خام را مطابق ذائقه خود سفارش دهند و در کنار همسفران و دوستان خود نوش جان نمایند. حتما در زمان حضور در رستوران کوکو بی، طعم نوشیدنی‌های خنک این رستوران را بچشید.

  • آدرس رستوران: Koko Bay Resort, Jumeirah beach, Dubai

  1. لیتل ارث بای نبض ان جی – Little Erth by Nabz N G

لیتل ارث بای نبض ان جی (Little Erth by Nabz N G) یکی از بهترین رستوران های دبی است که فضایی زیبا برای استراحت و غذا خوردن دارد. در منو این رستوران بزرگ گیاهی انواع غذاهای به چشم می‌خورد و تمامی غذاها در این رستوران با مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه می‌شود.

  • آدرس رستوران: J2 Building, JLT Cluster J, Dubai

  1. مناژری – Menagerie

مناژری (Menagerie) جز معروفترین رستوران های گیاهی دبی است که شهرت خود را مدیون طراحی داخلی زیبا و فضای چشم نواز سالن سرو غذای خود است. این رستوران با الهام از جنگل‌های بارانی تایلند ساخته شده و فضایی روح نواز برای صرف غذا در شهر دبی دارد. از منو این رستوران گیاهی می‌توانید انواع غذاها، سالادها و دسرهای گیاهی را سفارش دهید، تمامی مواد اولیه مورد استفاده در غذاهای این رستوران ۱۰۰ درصد گیاهی است و مشتریان با خیالی آسوده از کیفیت بالای غذاهای رستوران مناژری (Menagerie) می‌توانند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

  • آدرس رستوران: Mirdif, Dubai

رستوران های گیاهی دبی

  1. اپریشن فلافل – Operation Falafel

رستوران اپریشن فلافل (Operation Falafel) همان طور که از نام آن مشخص است، یک فست فود گیاهی جذاب در قلب شهر دبی است که در آن انواع فلافل و غذاهای مدیترانه‌ای برای مشتریان سرو می‌شود. این رستوران که فضایی کاملا ساده شبیه به غذاخوری‌ها دارد، در سطح شهر دبی چند شعبه برای پذیرایی از مشتریان خود افتتاح کرده تا گردشگران و مردم محلی بتوانند در این رستوران انواع ساندویچ فلافل و سایر غذاهای گیاهی را با قیمتی مقرون به صرفه نوش جان کنند. اپریشن فلافل یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی به لحاظ قیمت و کیفیت غذا است و در بین مردم این شهر طرفداران زیادی دارد.

  • آدرس رستوران: Building C7, G Floor, Dubai

  1. پیتزا اکسپرس – Pizza Express

اگر گیاهخوار هستید ولی به غذای معروف ایتالیایی یعنی پیتزا علاقه دارید، حتما در زمان سفر به شهر دبی در کشور امارات به رستوران پیتزا اکسپرس (Pizza Express) سر بزنید و از منو بلند و بالای این رستوران پیتزای پپرونی کاملا گیاهی و یا سایر پیتزاهای گیاهی خوشمزه این رستوران را سفارش دهید و در فضای دنج غذای خود را نوش جان کنید. پیتزا اکسپرس توانسته در بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی به دست آورد به یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی تبدیل شود.

  • آدرس رستوران: Various branches across Dubai

  1. پلنت ترا – Planet Terra

برای نوش جان کردن انواع غذاهای گیاهی که از کشورهای مختلف جهان در منو یک رستوران گردآوری شده باید حتما به پلنت ترا (Planet Terra) سر بزنید، این رستوران جز پرطرفدارترین رستوران‌ های گیاهی دبی در بین گردشگران است و بسیاری از مردم محلی از طعم بی نظیر غذاهای این رستوران پر زرق و برق در شبکه‌های اجتماعی تعریف می‌کنند. در منو این رستوران مجلل انواع غذاهای گیاهی بین المللی موجود است و مواد اولیه برای تهیه غذاهای این رستوران به صورت کاملا ارگانیک تهیه می‌شود.

  • آدرس رستوران: Panorama Building, Street 6, The Greens, Dubai

پلنت ترا

  1. سوا تیبل – SEVA Table

برای صرف غذای در یکی از مشهورترین رستوران های گیاهی دبی حتما به رستوران سوا تیبل (SEVA Table) سر بزنید و از فضای زیبای این رستوران که به سبک آسیای شرقی دیزاین شده در حین صرف غذا نهایت لذت را ببرید. در منو این رستوران انواع غذاهای گیاهی آسیایی که با نودل تهیه می‌شود به چشم می‌خورد، همچنین سوشی‌های این رستوران هم شهرت زیادی در بین مشتریان رستوران سوا تیبل دارد و یکی از غذاهای پرطرفدار منو این رستوران محسوب می‌شود.

  • آدرس رستوران: Street 27B, Jumeirah 1, Jumeirah Beach Road, Dubai

  1. سول سانته- Soul Santé

سول سانته (Soul Santé) یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی برای صرف وعده صبحانه است. در منو این رستوران که به صورت بوفه باز برای مشتریان سرو می‌شود، انواع غذاهای گیاهی و تازه برای مشتریان مهیا شده تا در فضایی راحت و صمیمی غذاهای مورد علاقه خود را به میزان دلخواه نوش جان کنند.

  • آدرس رستوران:  Jannah Place, Nasaq Street, Dubai Marina, Dubai

  1. وایلد اند مون – Wild & the Moon

در منو رستوران وایلد اند مون (Wild & the Moon) علاوه بر اینکه بسیاری از غذاها گیاهی و ارگانیک است، از مواد اولیه سالم و بدون افزودنی در تهیه غذاهای این رستوران استفاده می‌شود تا مشتریان غذایی سالم و لذیذ را در فضایی دلچسب نوش جان کنند. وایلد اند مون یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی است و فضایی شیک و مدرن برای پذیرایی از مشتریان خود دارد. انواع پیش غذاها، غذاهای اصلی، سالاد، دسر و ساندویچ‌ها را می‌توانید از منو این رستوران سفارش دهید و با نوشیدنی‌ها خنک دست ساز این رستوران نوش جان کنید.

  • آدرس رستوران: Alserkal Avenue, Street 8, H77, Al Quoz, Dubai

وایلد اند مون

  1. آواتارا – Avatara

رستوران آواتارا (Avatara) یکی از مدرن ترین رستوران های گیاهی شهر دبی است که در هتل وکو این شهر واقع شده و اغلب مشتریان از کیفیت بالای غذاهای گیاهی این رستوران رضایت دارند. در منو این رستوران انواع غذاهای گیاهی که با مواد کاملا ارگانیک تهیه شده به چشم می‌خورد و مشتریان بر حسب ذائقه خود می‌توانند غذای مورد علاقه شان را از منو این رستوران مجلل سفارش دهند. اغلب غذاهای این رستوران ریشه هندی دارد و طعم تند و عطر ادویه‌ها را به خوبی می‌توان در غذاهای این رستوران مشاهده کرد.

  • آدرس رستوران: Voco Hotel, Sheikh Zayed Rd

  1. بنجارونگ – Benjarong

کسانی که به غذاهای خوش رنگ و لعاب تایلندی علاقه دارند، باید حتما در زمان سفر به شهر دبی در کشور امارات به رستوران بنجارونگ (Benjarong) سر بزنند. در منو این رستوران شیک و مجلل انواع غذاهای تایلندی به چشم می‌خورد و مشتریان می‌توانند متناسب با ذائقه خود از غذاهای گیاهی این رستوران سفارش دهند. این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های گیاهی دبی است که با مواد اولیه کاملا تازه غذاهای منو آن تهیه می‌شود.

  • آدرس رستوران: Sheikh Zayed Road

  1. برگر فوئل – Burger Fuel

اگر دوست دارید در زمان سفر به شهر دبی به جای همبرگرهای چرب و گوشتی، یک غذای سالم و خوشمزه بخورید حتما به رستوران برگر فوئل (Burger Fuel) سر بزنید. در منو این رستوران انواع همبرگرهای گیاهی که با مواد اولیه با کیفیت تهیه شده به چشم می‌خورد و مشتریان با خیال آسوده از کیفیت غذاهای این رستوران می‌توانند از منو هر آنچه که دوست دارند را سفارش داده و در کنار همسفران خود نوش جان کنند. در تهیه برگرهای این رستوران از حبوباتی همچون لوبیا، سویا و نخود استفاده می‌شود و برگرها ۱۰۰ درصد گیاهی هستند.

  • آدرس رستوران: Dubai World Trade Centre, Sheikh Zayed Road

برگر فوئل

  1. کازا ده ونیس – Casa de Venice

رستوران کازا ده ونیس (Casa de Venice) یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی است که به سبک ایتالیایی طراحی شده و در منو این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی به صورت گیاهی برای مشتریان سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع اسپاگتی و پاستا را با سس‌های گیاهی نوش جان کنید و یا از پیتزاهای موجود در منو این رستوران برای سیر کردن شکم خود پس از گردش در شهر دبی سفارش دهید.

  • آدرس رستوران: Cluster C, JLT

  1. کلپ – Clap

کلپ (Clap) یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی محسوب می‌شود که در منو آن انواع غذاهای گیاهی ژاپنی به چشم می‌خورد، طراحی فضای داخلی این رستوران هم به سبک ژاپنی انجام شده و مشتریان مطابق ذائقه خود می‌توانند از منو این رستوران غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. تمام مواد اولیه مورد استفاده از غذاهای این رستوران گیاهی ژاپنی از مزارع ارگانیک و به صورت روزانه تهیه می‌شود.

  • آدرس رستوران: Gate Village Building 11, DIFC

  1. ماما زونیا – Mama Zonia

رستوران ماما زونیا (Mama Zonia) یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی برای علاقه مندان به غذاهای آمریکای لاتین و آسیایی است. در منو این رستوران می‌توانید انواع غذاهای شرق آسیا همچون سوشی و نودل را به صورت کاملا گیاهی سفارش دهید و یا به سراغ پیش غذاهای گیاهی سبک آمریکای لاتین بروید. تنوع غذاها در منو رستوران بین المللی ماما زونا باعث شده مشتریان از غذا خوردن در این رستوران بسیار راضی باشند.

  • آدرس رستوران: Sheikh Zayed Road

  1. ماستی – Masti

ماستی (Masti) یک رستوران گیاهی با غذاهای هندی است که در منو آن انواع غذاهای سنتی هندی به چشم می‌خورد، طعم منحصر به فرد غذاهای تند و تیز این رستوران باعث شده نام رستوران ماستی در فهرست بهترین رستوران های گیاهی دبی قرار بگیرد. این رستوران در روزهای آخر هفته و جمعه‌ها شلوغ و مملو از گردشگران خارجی و مردم محلی است که به طعم غذاهای گیاهی هندی علاقه دارند.

  • آدرس رستوران: La Mer, Jumeirah

ماستی

  1. سنیور پیکو – Senor Pico

اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای گیاهی سالم و سبک هستند، حتما در زمان سفر به دبی به رستوران سنیور پیکو (Senor Pico) سر بزنید. این رستوران شیک و مجلل با منویی متنوع از غذاهای گیاهی، یکی از بهترین رستوران های گیاهی دبی محسوب می‌شود.

  • آدرس رستوران: Burjuman Centre

سوالات متداول

۱. بهترین رستوران های گیاهی دبی کدامند؟

رستوران‌های دیپ دش (Dip Dash)، کومپتوار ۱۰۲(Comptoir 102)، بانتی بیتس (Bounty Beets)، آچای اسپات (Açai Spot) و رستوران فولیا جز بهترین رستوران های گیاهی در دبی است.

۲. آیا غذای گیاهی در رستوران های دبی موجود است؟

بله، علاوه بر رستوران های مشهور گیاهی دبی که در این مقاله معرفی کردیم، در اغلب رستوران‌های هتل‌ها و رستوران‌های سطح شهر دبی هم در منو غذاهای گیاهی موجود است.

۳. مشهورترین غذاهای گیاهی دبی کدام است؟

فلافل، تبوله، تست آووکادو، حمص، گواکاموله و کوشاری جز مشهورترین و خوشمزه ترین غذاهای گیاهی است که در دبی می‌توانید نوش جان کنید.

۴. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی از سایت الی گشت امکان پذیر است؟

بله، شما می‌توانید بلیط پرواز و یا تور تفریحی خود به مقصد شهر دبی در کشور امارات را به صورت ۲۴ ساعته و کاملا آنلاین از سایت الی گشت خریداری کنید و با خیالی آسوده در برای تفریح و گردش عازم این شهر مدرن شوید.

۵. قیمت غذا در دبی ارزان است؟

دبی جز شهرهای گرانقیمت جهان محسوب می‌شود ولی تنوع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها در این کشور مدرن بسیار زیاد است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در این کشور غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های گیاهی دبی را به شما معرفی کردیم تا در زمان سفر به این شهر بتوانید غذای گیاهی مورد علاقه خود را از منو این رستوران سفارش دهید و در فضایی زیبا نوش جان کنید. اگر قصد سفر به شهر دبی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را دارید، برای رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما می‌توایند به قسمت فروش بلیط هواپیما سایت الی گشت مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید و بلیط سفر خود را خریداری کرده و برای سفر راحت و جذاب راهی شهر دبی در کشور امارات شوید.

منبع: الی گشت