بهترین رستوران های کیش به همراه آدرس

از جزیره کیش به عنوان یکی از لوکس ترین مناطق گردشگری در ایران نام برده می شود و بهترین رستوران های کیش یکی از پرطرفدارترین مکان ها محسوب می‌شوند. افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند بازدید از جاذبه های تاریخی و همچنین تفریحات هیجان انگیز دریایی و خرید به صرفه را با هم تجربه می کنند. در کنار همه این ویژگی ها اما جزیره کیش برای آن دسته از افرادی که بخشی از سفر خود را به شکم گردی در کیش اختصاص داده اند نیز سورپرایزهایی خواهد داشت.

به گزارش حرف تازه ، از جمله هیجان انگیزترین این سوپرایزها بدون شک وجود رستوران هایی است که هر یک دارای ویژگی های خاص خود بوده و گردشگرانی که به کیش سفر می کنند میتوانند با مراجعه به هر یک از این رستوران ها خاطره ای متفاوت را برای خود رقم بزنند.

در این بخش قصد داریم تا در خصوص بهترین رستوران های کیش اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که قصد دارید به کیش سفر کنید، بتوانید با استفاده از این اطلاعات و مراجعه به این رستوران ها، سفر خود را هیجان انگیزتر کنید، از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.  برای سفر به این جزیره به یاد ماندنی می توانید بلیط هواپیما به کیش و همین طور هتل کیش خود را از مجموعه گردشگری الی گشت تهیه بفرمایید.

احتمال تغییر آدرس ها وجود دارد

سرزمین غذای کیش

با گذر از بازار بین المللی مرجان قطعا سرزمین غذای کیش نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش نیز شناخته می شود، برای هر ذائقه و سلیقه و حتی ملیتی غذای خاصی دارد میتواند درست همان چیزی باشد که برای یک شکم گردی حسابی در کیش به آن نیاز دارید. ارائه غذاهایی در سبک ایرانی، ایتالیایی و آمریکایی از جمله سبک های غذایی است که در غرفه های جداگانه ای در این رستوران به مشتریان ارائه می شود و شما میتوانید بسته به سبک غذایی که دوست دارید سفارش خود را ثبت کنید. در بخشی از این رستوران که به کافه لیالی معروف است، این امکان برای شما وجود دارد که از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد از انواع نوشیدنی ها و چای و قلیان ارائه شده در این کافه بهره مند شوید.

آدرس سرزمین غذای کیش: کیش، خیابان جهان، بازار بین المللی مرجان

شماره تماس سرزمین غذای کیش: ۰۷۶۴۴۴۶۶۳۳۳

سرزمین غذای کیش - الی گشت

رستوران ساحلی میر مهنا کیش

به غذاهای دریایی علاقه دارید؟ مایلید تا در کیش حضور دارید تجربه میل کردن یکی از انواع غذاهای دریایی را کسب کنید؟ رستوران ساحلی میر مهنا کیش جز بهترین رستوران های کیش است که این تجربه را در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله پرطرفدارترین غذاهای دریایی که توسط رستوران ساحلی میرمهنا کیش سرو می شوند میتوان به ماهی، خرچنگ، میگو، صدف دریایی و شاه میگو اشاره کرد. در کنار تجربه میل کردن غذاهای خاص ارائه شده توسط این رستوران، این امکان را خواهید داشت که از موسیقی زنده که هر شب در این رستوران اجرا می شود نیز بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این رستوران دارای حق ورودی بوده و قیمت غذاهای ارائه شده در آن نیز بالاست.

آدرس رستوران ساحلی میر مهنا کیش: کیش، نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز

شماره تماس رستوران ساحلی میر مهنا کیش: ۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰

رستوران ساحلی توتی فروتی

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش که در زمره جاذبه های توریستی کیش نیز در نظر گرفته می شود رستوران ساحلی توتی فروتی است. در این رستوران فهرستی از غذاهای ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است تا مطابق با سلیقه شما هر آنچه که میل دارید برایتان سرو شود. باتوجه به رضایت بالایی که مشتریان قبلی این رستوران از آن داشته اند، در این فهرست از رستوران ساحلی توتی فروتی به عنوان یکی از ۱۰ رستوران برتر کیش نام بردیم.

آدرس رستوران ساحلی توتی فروتی: کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

شماره تماس رستوران ساحلی توتی فروتی: ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران ساحلی توتی فروتی - الی گشت

فودکورت دامون

با مراجعه به طبقه دوم مرکز خرید دامون مواجه خواهید شد که با نام فودکورت دامون شناخته می شود. در این فودکورت که تراس اختصاصی اش نظر بسیاری از مراجعین را به خود جلب کرده است انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی سرو می شود. این امکان برای شما فراهم شده است تا پس از دریافت غذای سفارش داده خود بتوانید در فضای باز این فودکورت به که عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش شناخته می شود نشسته و از هوای آزاد و ویو مناسب تراس این فودکورت حین میل کردن غذایتان لذت ببرید.

آدرس فودکورت دامون: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

شماره تماس فودکورت دامون: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۳۵

رستوران کوه نور

به دنبال رستورانی با ظاهری متفاوت هستید؟ رستوران کوه نور به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش دقیقا همان رستوران بی نظیری است که به دنبال آن هستید. این رستوران که لقب بهترین رستوران کیش را نیز یدک می کشد در دل کوه و به کمک تخته سنگ هایی با طرح های برجسته ساخته شده است. آبشارهایی که در داخل این رستوران بکار رفته است فضای فوق العاده ای را برای مراجعین تدارک دیده است که مطمئنا با یکبار مراجعه به آن تمایل پیدا خواهید کرد که در سفرهای بعدیتان به کیش نیز باز هم به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران کوه نور - الی گشت

ترانسفر رفت به این رستوران رایگان است و در بسیاری از مناطق کیش این امکان را خواهید داشت تا با خودروهای اختصاصی که به مقصد این رستوران در حرکت هستند به این رستوران برسید. برای بازگشت به هتل نیز میتوانید از تاکسی هایی که در نزدیکی این رستوران حضور دارند استفاده کنید. جای پارک مناسب در نظر گرفته شده برای افرادی که با خودرو شخصی یا خودروهای اجاره ای به این رستوران می آیند نیز در نظر گرفته شده است تا دیگر نگران پارک خودرو خود نباشید.

ارائه موسیقی زنده در کنار ساعت کاری ۱۲ ساعته از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد به صورت یکسره در کنار بهره مندی از فضای کافی شاپ در طبقه بالای این رستوران باعث شده است تا کوه نور به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش شناخته شود.

آدرس رستوران کوه نور: کیش، میدان امیر کبیر

شماره تماس رستوران نور: ۰۷۶۴۴۴۲۴۸۰۸

رستوران دارچین

اگر مایلید تا در سفر به جزیره کیش نیز همچنان سنتی بودن خود را حفظ کنید میتوانید به رستوران دارچین در کیش مراجعه کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی از قبیل کباب، ماهی، انواع خورشت، ته چین، قیمه نسا، لوبیا پلو، کباب تابه ای، عدس پلو و بسیاری دیگر از غذاها سرو می شود. فضای سنتی در کنار سرو غذاهای سنتی این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل کرده است.

آدرس رستوران دارچین: کیش، انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

شماره تماس رستوران دارچین: ۰۷۹۴۱۹۵۶۹۶۳

رستوران دارچین - الی گشت

رستوران کلبه درویش

کلبه درویش کیش نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که آماده پذیرایی از شما با غذاهای سنتی ایرانی است. کباب کوبیده، قرمه سبزی و میرزا قاسمی از جمله پرطرفدارترین غذاهای ارائه شده توسط این رستوران به شمار می رود.

آدرس رستوران کلبه درویش: کیش، ساختمان ساحلی ۲، جاده جهان، بعد از کشتی یونانی

شماره تماس رستوران کلبه درویش: ۰۹۱۳۳۲۵۳۳۳۸

رستوران شاندیز صفدری کیش

پس از اینکه روز خود را در ساحل کیش سپری کردید میتوانید برای صرف وعده ناهار و یا شام به رستوران شاندیز صفدری کیش مراجعه کنید. موقعیت مکانی این رستوران در کنار تعدادی از جاذبه های تفریحی کیش مانند جامپینگ جزیره کیش سبب شده است تا بسیاری از افراد پس از آنکه یک روز پر هیجان را سپری کردند به این رستوران مراجعه کنند. در این رستوران از موسیقی زنده توسط گروه های موسیقی مختلفی اجرا می شود که همین امر در کنار کیفیت بالای غذاهای سرو شده در این رستوران سبب شده است تا از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش یاد شود.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش: کیش، حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور، قطعه RSB1

شماره تماس رستوران شاندیز صفدری کیش: ۰۹۳۴۷۶۹۱۴۶۰

رستوران شاندیز صفدری کیش - الی گشت

رستوران رویال استار

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش که امکان رزو میز به صورت آنلاین و تلفنی را نیز برای مسافرین در نظر گرفته است رستوران رویال استار کیش است. با مراجعه به این رستوران نیز امکان بهره مندی از فضای متفاوت آن در کنار منوی غذایی متنوع اش را خواهید داشت.

آدرس رستوران رویال استار: کیش، فازیک صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه ۳۹

شماره تلفن رستوران رویال استار: ۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱

رستوران کابان

یکی از نکاتی که تقریبا در تمامی رستوران هایی که در زمره بهترین رستوران های کیش قرار میگیرند ثابت است پخش موسیقی زنده در این رستوران هاست، رستوران کابان نیز از جمله رستوران هایی است که این امکان را برای مسافرینی که برای میل کردن غذا به این رستوران می روند در نظر گرفته است. در این رستوران شما میتوانید انواع غذاهای آمریکایی، ایتالیایی و بار سرد و گرم را امتحان کنید.

آدرس رستوران کابان: کیش، شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک، کافه رستوران کابان

شماره تلفن رستوران کابان: ۰۷۶۴۴۴۵۴۵۰۳

رستوران کابان - الی گشت

سفر آسان و ارزان به کیش با تورهای لحظه آخری الی گشت

یکی از جمله پیشنهاداتی که میتوانید به کمک آن سفر ارزان تری به کیش داشته باشید استفاده از تورهای لحظه آخری ارائه شده توسط الی گشت است. برای این منظور میتوانید به بخش مربوط به تورهای گردشگری ارائه شده توسط الی گشت مراجعه کرده و پس از اطلاع از شرایط تورهای لحظه آخری نسبت به خرید تور مورد نظر خود اقدام کنید.