لذت چشیدن غذاهای شمال در این رستوران ها

بهترین رستوران های رامسر و اطراف آن

رامسر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران، در طول سال میزبان گردشگران زیادی است. مناطق کوهستانی و جنگلی، سواحل زیبا و تماشایی و بناهای جذابی که در این شهر وجود دارند رامسر را تبدیل به عروس مازندران کرده‌اند. اگر مسافر این شهر باشید قطعا دلتان می‌خواهد درباره بهترین رستوران های رامسر اطلاعاتی داشته باشید. این شهر رستوران‌های بسیار خوبی دارد که انواع غذاهای سنتی، دریایی و مدرن را با بالاترین کیفیت و بهترین طعم عرضه می‌کنند.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، در ادامه به معرفی بهترین رستوران های رامسر می‌پردازیم.

احتمال تغییر آدرس ها وجود دارد

رستوران خاور خانم

بدون شک رستوران خاور خانم نه تنها یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های رامسر بلکه شناسنامه این شهر محسوب می‌شود. این رستوران جنگلی در روستای سرولات قرار دارد و مسافران به راحتی می‌توانند با طی کردن فاصله کوتاه ۱۸ کیلومتری، با ۲۶ دقیقه رانندگی خودشان را از رامسر به این رستوران برسانند. مالک و آشپز این رستوران خانم خاور جوربنیان است. او یک دهه قبل و در سن ۲۵ سالگی منزل دو طبقه خود را به کمک افراد خانواده تبدیل به رستوران کرد و تا به امروز با غذاهای خوشمزه از مسافران پذیرایی می‌کند.

رستوران خاور خانم که جزو بهترین رستوران های محلی رامسر است دکوراسیون شیک و لوکسی ندارد اما از موقعیت مکانی و چشم‌انداز بسیار زیبایی برخوردار است. علاوه بر این مزیت‌ها، چشیدن طعم غذاهایی مانند مرغ شکم‌پر، باقالی‌قاتوق، کباب‌ترش و میرزاقاسمی در این رستوران تجربه‌ای فراموش نشدنی خواهد بود. به طور کلی رستوران خاور خانم، سه سالن در بالکن و دو سالن مسقف دارد و غذاهای خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می‌کند.

آدرس: ۲۲ کیلومتری رامسر، در فاصله ۳ کیلومتری چابکسر ، روستای زیبای سرولات

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۴۹۳۴

رستوران خاور خانم - الی گشت

کافه رستوران دهکده رامسر

کافه رستوران دهکده رامسر از بهترین رستوران های ساحلی رامسر است. این رستوران در دهکده ساحلی رامسر قرار دارد و در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود. مهمانان این رستوران می‌توانند غذاهای خوش‌طعم خود را همراه با تماشای امواج دریا نوش‌جان کنند. دکوراسیون چوبی آرامش بخش و فضای شیک هم از دیگر مزیت‌های این رستوران هستند. منوی رستوران هکده رامسر شامل انواع غذاهای ایرانی، کباب و فست‌فود است و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند غذاهای دلخواهشان را در این رستوران سفارش دهند. البته قابل ذکر است قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است اما در عوض، کیفیت بالای غذاها برای مشتریان راضی‌کننده خواهد بود.

آدرس: رامسر، انتهای خیابان طالقانی، پایین تر از هتل خلج، دهکده رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۲۰۸۴۳

رستوران برادران

رستوران برادران را می‌توان از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های رامسر دانست که همچنان تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر آماده‌ی پذیرایی از مهمانانی است که نسبت به کیفیت غذا حساسیت زیادی دارند. همین مسئله باعث شده قیمت غذاهای رستوران برادران نسبت به دیگر رستوران های رامسر کمی بالاتر باشد. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی مانند جوجه و کباب‌ها مختلف، غذاهای دریایی و غذاهای محلی گیلان است.

آدرس رستوران برادران: رامسر، رمک، خیابان شهید مطهری

شماره تلفن: ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲

رستوران برادران - الی گشت

رستوران دوستی رامسر

رستوران دوستی همانطور که از نام آن پیداست با دکوراسیون خاص خود فضای دوستانه‌تری را برای مشتریان فراهم کرده است. در این رستوران به جای تزئینات لوکس و گران، از میز و صندلی‌های سنتی با نورپردازی جذاب استفاده شده و همین مسئله حس صمیمیت بیشتری را به مهمانان انتقال می‌دهد. منوی رستوران دوستی رامسر شامل انواع غذاهای سنتی، غذاهای محلی گیلان و غذاهای دریایی است. پیشنهاد می‌کنیم طعم کباب‌های این رستوران، به خصوص کباب‌ترش را امتحان کنید. به طور کلی رستوران دوستی به علت استفاده از مواد اولیه تازه برای پخت غذاها، کیفیت بالای غذاها و رفتار مودبانه پرسنل جزو بهترین رستوران های رامسر محسوب می‌شود.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۶۱۰۱۲

رستوران اکبر جوجه شعبه رامسر

رستوران اکبر جوجه شعبه رامسر یکی از معروف‌ترین و بهترین شعب اصلی رستوران‌های اکبر جوجه در تمام کشور است. جوجه‌های این رستوران به علت تازگی و کیفیت بالا طعم بسیار خوبی دارند. پرسنل این رستوران مرغ‌ها را بعد از پختن با ادویه‌های مختلف، داخل کره محلی سرخ کرده و با رب انار محلی، نان یا برنج سرو می‌کنند.

آدرس: رامسر، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری رامسر جزو قدیمی‌ترین رستوران های رامسر است که ظاهری ساده و قدیمی دارد. این رستوران در جاده ساحلی به سمت تنکابن واقع شده و برای مسافران بین راهی شمال یک مکان ایده‌آل است. در رستوران مظاهری انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی سرو می‌شود و غذاهای دریایی آن مانند ماهی سفید یا ماهی قزل‌آل جزو خوش‌طعم‌ترین غذاهای این رستوران هستند. خوشبختانه در اطراف رستوران مظاهری همیشه فضای پارک کافی وجود دارد و مشتریان برای پارک خودروهای خود مشکلی نخواهند داشت.

آدرس: رامسر، بلوار امام خمینی، جاده ساحلی به سمت تنکابن

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۵۲۳۳۸

رستوران مظاهری رامسر - الی گشت

رستوران بلوط رامسر

رستوران بلوط رامسر در روستای نامترسوتای اربه کله قرار دارد و کمی از شهر دور است اما طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران باعث می‌شود مسافران زیادی برای خوردن غذا به این مکان بروند. این رستوران در منطقه خنک و کوهستانی و پر از درخت‌های خرمالو واقع شده است. بنابراین اگر در گرمای تابستان به رامسر رفته باشید و بخواهید کمی از شرجی و گرمای هوا دور شوید پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید. رستوران بلوط را می‌توان مشابه رستوران خاور خانم دانست که در آن غذاهای سنتی مازندران مانند مرغ‌ترش، باقالی قاتوق، میرزار قاسمی، فسنجون اردک، ماهی سفید و اپشل ماهی سرو می‌شوند. این رستوران یک بالکن بزرگ با چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا دارد و مهمانان هنگام صرف غذا می‌توانند از تماشای مناظر سرسبز اطرافشان لذت ببرند.

آدرس: رامسر، روستای اربه کله، ۸ کیلومتری رامسر

شماره تماس: ۰۹۲۱۴۹۹۵۸۴۹

رستوران هتل کوثر رامسر

رستوران هتل کوثر رامسر یکی دیگر از بهترین رستوران های این شهر است که در نزدیکی موزه کاخ رامسر قرار دارد. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های شهر دارد و امکانات آن هم باعث رضایت مسافران می‌شود. در رستوران هتل کوثر مسافران می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های خوشمزه را سفارش دهند. حتی افرادی که در هتل اقامت ندارند هم می‌توانند به رستوران رفته و سفارش غذا دهند. در تهیه غذاهای این رستوران از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود، به همین علت کیفیت و طعم غذاهای رستوران هتل کوثر بسیار خوب است.

آدرس: رامسر، خیابان رجایی، نزدیکی موزه کاخ رامسر

شماره تماس: ۰۱۱۵۵۲۱۰۹۷۱

رستوران هتل کوثر رامسر - الی گشت

کافه رستوران روماک رامسر

کافه رستوران روماک رامسر با فضای جذاب و دوستانه خود یکی دیگر از بهترین رستوران های رامسر است. در این کافه رستوران مسافران می‌توانند میان‌وعده‌های ساده و خوشمزه و نوشیدنی‌های سرد یا گرم نوش‌جان کنند. این کافه رستوران اکثر اوقات شلوغ است اما خوشبختانه همیشه جای پارک برای مشتریان پیدا می‌شود.

آدرس: شرق رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد

رستوران کدبانو

رستوران کدبانو در محدوده کمربندی فاز یک رامسر قرار دارد. این رستوران به خاطر داشتن غذاهای خوشمزه‌ به یکی از پاتوق‌های اصلی مسافران تبدیل شده است. منوی رستوران کدبانو شامل انواع خورشت‌ها، غذاهای محلی، ماهی‌ها و کباب‌ها است و غذاهای محلی سرو شده در آن هم طعم کاملا متفاوتی دارند. وجود تخت‌هایی در محوطه روباز، سرو غذاها در ظروف سفالی و طعم بی‌نظیر غذاها از مزیت‌های این رستوران هستند.

آدرس: رامسر، فاز ۱ کمربندی، روبروی ترمینال

رستوران کدبانو - الی گشت

جمع‌بندی درباره بهترین رستوران های رامسر

با توجه به توریستی بودن شهر رامسر همواره گردشگران زیادی از این شهر بازدید می‌کنند و یکی از چالش‌های آن‌ها پیدا کردن رستوران خوب است. در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های رامسر را معرفی کردیم. شما عزیزان می‌توانید انواع غذاهای محلی، غذاهای سنتی، دریایی و فست‌فود را در این رستوران‌ها نوش‌جان کنید.

پی نوشت: عکس شاخص تزیینی است.