بهترین رستوران های باکو

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های باکو می پردازیم.

به گزارش قلم آزاد، باکو رستوران های زیادی دارد اما چه جوری می توانید از بین آن ها رستوران های خوب را پیدا کنید؟ معمولا یا به حرف ها و تعریف های دیگران گوش می دهید و یا به سایت هایی مثل یلپ و تریپ ادوایزر می روید و ویژگی های کلی رستوران مورد نظر خود را می خوانید. با ما همراه باشید می خواهیم درباره بهترین رستوران های باکو حرف بزنیم.

رستوران نارگیز

دوستان خود را برای غذایی مقرون بصرفه، خوشمزه و سریع به رستوران نارگیز ببرید، حتما از فضا و دیوارهای آن که با فرش، بشقاب ها و تابلوهایی که زندگی مردم محلی باکو را نشان می دهد دکوربندی شده خوشتان می آید، کارکنان اینجا بسیار مهربان اند و منوی غذا به دو قسمت غذاهای آذربایجانی و غذاهای گرجستانی تقسیم بندی شده است. این رستوران یکی از  رستوران های مورد علاقه من است چون معمولا بهترین چیزها را دارد، غذاهایش خوشمزه و قیمت آن ارزان است، کارکنان هم مهربان و حرفه ای هستند. در این رستوران کارت اعتباری قبول نمی کنند و غذاهایی مثل سوپ لوبیا، سالاد تازه گرجستانی، دلمه با برگ درخت انگور از غذاهایی هست که پیشنهاد می کنم حتما آن ها را امتحان کنید.

رستوران نارگیز

 رستوران فیروزه

رستوران فیروزه جایی است که مردم محلی باکو، مهاجرین و گردشگران حتما باید آن را ببینند: رستورانی بزرگ است که فضای آرامش بخش و دکوراسیونی زیبا دارد، می توانید دوستان، همکاران و خانواده خود را برای صرف ناهار یا شام به این رستوران زیبا بیاورید، فضا و جو گرم و صمیمی ای دارد، این رستوران یکی از رستوران های مورد علاقه مردم محلی است چون همیشه پر از مردمی  با چهره های خندان است که در جلوی آن ها غذاهای خوشمزه قرار دارد، در اینجا فقط غذاهای آذربایجانی سرو می شود.

رستوران ناملی

رستوران ناملی به داشتن کباب های خوشمزه و تازه معروف  است، کباب را با سس های مختلف امتحان کنید تا ترکیبی فوق العاده از ادویه های ترکی داشته باشید، در این رستوران حتی بادمجان که در بیشتر غذاها به کار می روند کاملا کبابی است، معمولا غذاها را در ظرف های بزرگ می ریزند و در کنار آن نان هم می گذارند، یک فضای نشستن در بیرون هم دارد که می توانید در تابستان ها از فضای بیرونی استفاده کنید، غذاهای این رستوران آذربایجانی و ترکی است.

رستوران ناملی

رستوران سحیرلی تندیر

رستوران سحیرلی تندیر در محله قدیمی شهر قرار دارد و در آن غذاهای سنتی آذربایجانی سرو می شود، همینطور که از اسم این رستوران مشخص است یکی از معدود رستوران ها در باکو و مخصوصا در قسمت قدیمی شهر است که نان ها را خودشان در تنور می پزند، غذاها ساده و خوشمزه هستند و در منو در کنار هر غذا تصویر آن هم گذاشته شده تا بدونید که چه چیزی سفارش می دهید، فضا و جو این محل راحت و سنتی است و شبیه رستوران کوچکی است که خانواده آن را اداره می کند.

رستوران سحیرلی تندیر