بهترین رستوران های اهواز برای غذاهای سنتی

امکان ندارد که به یک شهر تاریخی و زیبا مانند اهواز سفر کنید و طعم غذاهای دلچسب و سنتی این شهر را از دست بدهید. برای این که بتوانید با طعم غذاهای خوشمزه و اصیل این شهر بیشتر آشنا شوید، باید حتما به یکی از بهترین رستوران های اهواز بروید.

به گزارش حرف تازه به نقل از الی گشت ، شاید برایتان سوال باشد بهترین رستوران های اهواز برای امتحان کردن غذاهای سنتی کجاست؟ در ادامه این مقاله از الی گشت، ده مورد از بهترین رستوران های اهواز که می توانند رضایت هر مسافری را جلب کنند معرفی شده اند. در صورتی که قصد دارید تا امسال به همراه خانواده خود به اهواز سفر کنید و به دنبال یک رستوران درجه یک در اهواز هستید، به هیچ عنوان ادامه مطلب را از دست ندهید.

احتمال تغییر آدرس ها وجود دارد

رستوران گردان امپراطور، یکی از بهترین رستوران های اهواز

رستوران امپراطور نه تنها یکی از بهترین رستوران های اهواز، بلکه تنها رستوران گردان این شهر است. حال و هوای این رستوران به شدت لوکس بوده و در بدو ورود شما، پرسنل مجرب این رستوران با نهایت خوش رویی به شما خوش آمد گفته و شما را به سمت میز خود هدایت می کنند. معماری این رستوران کاملا مدرن بوده و میزهای آن ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر را خواهند داشت. همین موضوع باعث می شود تا این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و کوچک باشد. در این رستوران هر دو غذاهای ایرانی و خارجی سرو شده و معروف ترین غذای آن، لیست کباب های این رستوران هستند.

آدرس: خوزستان، اهواز، بلوار پاسداران، جنب اداره کل صنعت معدن تجارت، برج آی تی، طبقه هشتم

رستوران گردان امپراطور - الی گشت

رستوران گیاهی، یکی از بهترین رستوران های اهواز برای گیاهخواران

اگر گیاهخوار هستید و قصد سفر به اهواز را دارید، رستوران گیاهی می تواند یکی از بهترین رستوران های اهواز برای شما باشد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، بیشتر محبوبیت و شهرت این رستوران، به خاطر سرو غذاهای گیاهی و سالم است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی اهواز مانند فلافل و سمبوسه را تهیه کنید. علاوه بر این غذاها، می توان بسیاری از غذاهای خوشمزه و سالم دیگری که در این شهر هستند را نیز تهیه کرد. کافی است تا یک بار به رستوران گیاهی بروید تا مشتری دائم این رستوران شوید.

آدرس: اهواز، محله کیانپارس، جنب سینما هلال احمر

رستوران قصر ضیافت

اگر به رستوران های سنتی با حال و هوای سنتی علاقه داشته باشید، رستوران قصر ضیافت می تواند یکی از بهترین رستوران های اهواز برای شما باشد. در این رستوران انواع غذاها و پیش غذاهای سنتی اهواز به همراه برخی از غذاهای لبنانی سرو می شوند. سینی های کباب مخصوص قصر ضیافت از جمله محبوب ترین آیتم های منوی این رستوران هستند. علاوه بر کباب ها و غذاهای سنتی، می توان بخش غذاهای دریایی را هم در منوی این رستوران پیدا کرد. می توانید یک از بهترین قلیه ماهی های اهواز را در این رستوران امتحان کنید. اگر قصد دارید تا به یک رستوران درجه یک سنتی در اهواز بروید، قصر ضیافت بهترین گزینه برای شماست.

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت الله بهبهانی، فلکه پاداد، روبروی پارک شهربازی

رستوران قصر ضیافت - الی گشت

رستوران کاکتوس سبز

یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های اهواز که حال و هوایی مدرن و در عین حال سنتی دارد، رستوران کاکتوس سبز است. خدمات این رستوران بسیار عالی بوده و پرسنل آن با روی باز پذیرای تمامی پیشنهادات و انتقادات مشتری های خود هستند. همین موضوع هم باعث پیشرفت روز افزون این رستوران و رضایت مشتری های آن شده است. بهترین و معروف ترین غذاهایی که در کاکتوس سبز سرو می شوند، منوی دریایی و منوی کبابی این رستوران هستند. حجم غذاهای سرو شده کاملا مناسب بوده و موسیقی زنده این رستوران باعث می شود تا مشتریان بیشترین لذت را از وعده غذایی خود ببرند.

آدرس: اهواز، محله کیانپارس، فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب ، روبروی فروشگاه هاکوپیان

رستوران خیمه یکی از بهترین رستوران های اهواز

رستوران خیمه یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی اهواز است که هم دارای فضای بسته و سالن بوده و هم می توان در فضای باز آن نشست و غذا را میل کرد. مانند بسیاری دیگر از رستوران های درجه یک اهواز، رستوران خیمه هم به سینی های کباب و منوی دریایی درجه یک خود مشهور است. علاوه بر غذاهای سنتی اهواز، می توان سایر غذاهای سنتی معروف ایرانی مانند باقالی پلو با ماهیچه و انواع خورش را در این رستوران تهیه کرد. علاوه بر کیفیت غذای عالی، پرسنل مجرب و فضای دوست داشتنی این رستوران هم به امتیاز آن اضافه می کند.

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه ساعت و سه گوش، روبروی دادگستری

رستوران خیمه اهواز - الی گشت

کافه رستوران کنجد، یکی از دنج ترین و بهترین رستوران های اهواز

کافه رستوارن کنجد یکی از  زیباترین و باکیفیت ترین رستوران های اهواز است که می تواند حتی نظر سخت پسندترین مسافران را هم به خود جلب کند. در این کافه رستوران علاوه بر غذاهای سنتی، می توان فست فود هم نوش جان کرد. یکی از معروف ترین غذاهای کنجد، سالاد مخصوص این رستوران است. قیمت های منوی این رستوران کمی بالاست، اما کیفیت غذا هم در عوض بالا بوده و تمامی غذاهای سرو شده کاملا تازه و لذیذ هستند. اگر به دنبال یک رستوران دنج و دوست داشتنی در اهواز هستید، به هیچ عنوان کافه رستوران کنجد را از دست ندهید.

آدرس: اهواز، محله کیان‌پارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

سفره خانه سنتی آب و آتش اهواز برای چشیدن غذاهای سنتی

اگر به دنبال بهترین رستوران اهواز برای نوش جان کردن یک کباب عالی هستید، سفره خانه سنتی آب و آتش یکی از پر طرفدارترین و بهترین رستوران های اهواز محسوب می شود. در این رستوران آشپزهای خبره ای وجود دارند که انواع کباب ها را با طعم اصیل و بسیار دلچسب درست می کنند. در ضمن خیالتان از بابت کیفیت کباب ها کامل راحت باشد، چرا که در این سفره خانه سنتی تمام مواد اولیه تازه تهیه شده و بهترین و باکیفیت ترین غذاهای ممکن به دست مشتری می رسد.

آدرس: اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان فاطمی، بین زیبا و زهره

سفره خانه سنتی آب و آتش اهواز - الی گشت

خانه کباب مهمان اهواز برای دوست داران غذاهای کبابی

همانطور که از نام این رستوران پیداست، خانه کباب مهمان هم یکی دیگر از بهترین رستوران های اهواز برای تهیه یک کباب تازه و دلچسب است. در این رستوران انواع کباب های سنتی اهواز و سایر شهرهای کشور سرو شده و باید گفت که این کباب ها امتیازهای بسیار بالایی از مشتریان دریافت کرده اند. علاوه بر انواع کباب، در منوی این رستوران غذاهای ایرانی و بین المللی به همراه منوی دریایی هم مشاهده می شود. خانه کباب مهمان بی شک یکی از بهترین رستوران ها برای چشیدن غذاهای سنتی  است.

رستوران زهره

کافه رستوران زهره یکی از بهترین رستوران های اهواز در مرکز خرید زهره است. این مرکز خرید که خود یکی از بهترین مرکز خریدهای اهواز است، در تمامی طول سال میزبان مسافران بسیاری بوده که بیشتر این مسافران پس از اتمام خرید خود گرسنه بوده و رستوران زهره را برای خوردن غذا انتخاب می کنند. همین موضوع باعث شده است تا فروش رستوران زهره بیشتر شده و تمامی مواد اولیه غذاهای آن کاملا تازه باشند. محیط این رستوران با باغ و آب نما تزئین شده و آن را به یکی از زیباترین رستوران های اهواز تبدیل کرده است.

آدرس: اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

رستوران خان دایی، یکی از باکیفیت ترین رستوران های سنتی اهواز

یکی دیگر از بهترین رستوران های اهواز در مرکز محله زیتون کارمندی قرار گرفته است. رستوران خان دایی بی شک از تمامی رستوران های معرفی شده در این مقاله حال و هوای سنتی تری داشته و می تواند یکی از بهترین رستوران ها برای دوست داران غذاهای سنتی باشد. در این رستوران تخت های سنتی بسیار زیبایی قرار داشته که شما را به حال و هوای چند سال قبل می برد. برخی از محبوب ترین غذاهای منوی رستوران خان دایی شامل کوبیده، جوجه حلزونی و دیزی این رستوران می شوند.

آدرس: اهواز، محله زیتون کارمندی، خیابان فاضل

رستوران خان دایی اهواز - الی گشت

کلام آخر درباره بهترین رستوران های اهواز

در این مقاله ده مورد از بهترین رستوران های اهواز معرفی شده اند. اگر قصد سفر به اهواز و چشیدن غذاهای سنتی این شهر را دارید، این رستوران ها به هیچ عنوان شما را نا امید نخواهند کرد. اکثر این رستوران ها مشتری های بسیار زیادی داشته که یعنی بیشتر مواد غذایی آن ها تازه بوده و به صورت روزانه تهیه می شوند. این موضوع خیال شما را از بابت سلامت غذا هم آسوده خواهد کرد. در اهواز حتی برای گیاهخواران هم رستوران و غذاهای سنتی بسیاری وجود دارد. اگر شما هم تجربه سفر به اهواز و چشیدن غذاهای سنتی خوشمزه این شهر را داشته اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. از این که تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های اهواز

بهترین رستوران اهواز برای گیاهخواران کدام است؟

یکی از بهترین رستوران های اهواز برای گیاهخواران و افرادی که نباید گوشت بخورند، رستوران گیاهی اهواز است.

بهترین کافه رستوران اهواز کدام است؟

کافه رستوران کنجد یکی از بهترین رستوران های اهواز است که توانسته امتیاز بسیار بالایی از مشتریان دریافت کند.

بهترین رستوران اهواز برای تهیه غذاهای سنتی این شهر کدام است؟

رستوران های سنتی اهواز بسیار زیاد هستند و برخی از آن ها شامل رستوران کاکتوس سبز، رستوران زهره، رستوران خان دایی و سایر رستوران ها می شوند. برخی از بهترین رستوران های اهواز در این مقاله معرفی شده اند.