بهترین رستوران ‌های ابوظبی در یک نگاه

در این راهنما بهترین رستوران ‌های ابوظبی را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد.

به گزارش قلم آزاد به نقل از الی گشت ، پایتخت امارات متحده عربی، ابوظبی، میزبان یک صنعت غنی و متنوع رستورانی است که علاقه‌مندان به غذاهای بین‌المللی و محلی را به خود جذب می‌کند. از رستوران‌های لوکس با منوی هنرمندانه تا مکان‌های سنتی و محلی‌تر، ابوظبی به عنوان یک مقصد غذایی برتر شناخته می‌شود که تجربه‌ لذت بخشی را برای آشنایی بافرهنگ و طعم‌های متنوع دنیا به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد.

بهترین رستوران ‌های ابوظبی در یک نگاه

همان‌طور که اشاره شد، ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی، با برخورداری از صنعت گردشگری پویا و فرهنگ غنی، میزبان بسیاری از رستوران‌ های برجسته و معروف است. با طراحی‌های بصری مدرن، مناظر خیره‌کننده خلیج و آشپزی بین‌المللی، این رستوران‌ها برای تجربه‌ لذت‌بخش غذاخوری در قلب این شهر بزرگ، راهی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. از رستوران‌ های لوکس با منوی غنی و تنوع آشپزی تا رستوران ‌های سنتی، ابوظبی محلی است که به تمام سلیقه‌ها و علاقه‌مندی‌ها پاسخ خواهد داد. در ادامه با رستوران های برتر پایتخت امارات متحده عربی بیشتر آشنا خواهیم شد.

۱- رستوران داین | Dine Restaurant

این رستوران، غذاهای متنوع مدیترانه‌ای، اروپایی، بین‌المللی و عربی را عرضه می‌کند. علاوه بر این، انواع رژیم‌های غذایی مانند گیاه‌خواری، وگان و غذاهای بدون گلوتن را هم پوشش می‌دهد. این تنوع در سبک‌های غذایی باتوجه‌به سلیقه مشتریان، باعث شده است که این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های ابوظبی باشد.

در این رستوران سه وعده اصلی غذا به همراه نوشیدنی‌های مختلف برای مشتریان تدارک دیده می‌شود. غذاها و رژیم‌های متنوع غذایی باتوجه‌به سلیقه مشتریان تأمین می‌شوند تا همه افراد ‌بتوانند از غذاهای موردعلاقه خودشان بهره ببرند.

رستوران‌ های ابوظبی

آدرس: ابوظبی، مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی

۲- رستوران سوییس باتر | Swiss Butter restaurant

رستوران سوبیس باتر که یکی از مشهورترین رستوران های ابوظبی محسوب می شود، یک استیک هاوس با سبک غذایی فرانسوی است. در این رستوران انواع فیله گوشت گاو، مرغ و ماهی قزل‌آلا که در سسی از کره سوییسی آماده شده‌اند عرضه می شود. همراه هر غذا سالادهایی مانند مسکلون و باگت‌های سفید یا قهوه‌ای با همراهی فلفل و سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده یا پخته تحویل مشتریان می شود. برای دسر هم معمولاً شکلات گرم و نان تست فرانسوی به نام پین پردو سرو می شود تا لذت غذاخوردن در این رستوران بیشتر شود.

آدرس: ابوظبی، خیابان راشد بن سعید نوتل ال بوستان

۳- رستوران فیلینی | Filini Garden

رستوران فیلینی که در هتل رادیسون بلو جزیره یاس قرار دارد، از جمله بهترین رستوران های ابوظبی به شمار می‌آید. این رستوران توسط سرآشپز حرفه‌ای سالوادور و مدیریت جیانلوکا پزولا و تیم متخصص آن اداره می شود.

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی، پیتزا، مدیترانه‌ای، اروپایی و رومانیایی است. همچنین غذاهای مناسب با رژیم غذایی گیاهخواری، وگان، حلال و بدون گلوتن نیز در اینجا عرضه می شود. باتوجه‌به غنی‌بودن منو و تخصص تیم مدیریتی، این رستوران به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در ابوظبی به شمار می‌آید.

آدرس: ابوظبی، جزیره یاس، هتل رادیسون بلو، یاس پلازا

۴- رستوران آسیا د کوبا | Asia De Cuba

آسیا د کوبا یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران های ابوظبی است. سبک آشپزی این رستوران ترکیبی از غذاهای کوبایی با المان‌های آشپزی شرقی است. این ویژگی باعث متمایز بودن سبک طبخ غذاهای این رستوران می‌شود. بسیاری از مردم محلی و گردشگران خارجی برای صرف صبحانه دیرهنگام به این رستوران می‌روند. اگر چه به نظر می‌رسد قیمت غذاها نسبت به میزان آن‌ها کمی بالاست ولی صرف غذا در فضای زیبای ساحلی با ویوی دریا ارزش این تجربه را دارد.

آدرس: ابوظبی، جاده کرنیش، هتل سنت رجیس، باشگاه ساحلی نیشن ریویرا

رستوران‌ های ابوظبی

۵- استیک هاوس بی.ا.ای | BOA Steakhouse

با ورود به رستوران بی اُ ای استیک هاوس اولین چیزهایی که توجه را جلب می‌کنند تزیینات مدرن داخلی و منظره‌ای آرام و زیبا از دریاست. غذاهای دریایی و استیک‌ها به شیوه‌ای ویژه در این رستوران تهیه و سرو می‌شوند که مانند آن را در سایر نقاط ابوظبی کم‌تر پیدا خواهید کرد. البته نام رستوران نباید شما را فریب دهد. افراد گیاه‌خوار هم می‌توانند اینجا در یکی از بهترین رستوران های ابوظبی از سالادها و خوراک‌های گیاهی لذت ببرند. باتوجه‌به تنوع غذاها حتی افرادی که گوشت مصرف نمی‌کنند نیز می‌توانند از منوی این رستوران استفاده کنند.

آدرس: ابوظبی، خیابان شیخ زاید بن سلطان

۶- رستوران بیبلوس سور مر | Byblos Sur Mer

رستوران بیبلوس سور مر در هتل اینترکانتیننتال قرار دارد و همیشه به‌خاطر غذاهای لبنانی و مدیترانه‌ای‌اش که طعم واقعاً لذیذی دارند مشهور بوده است. این غذاها در یکی از بهترین رستوران های ابوظبی توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کنند. دکوراسیون باشکوه رستوران و مناظری که از بالکن آن می ‌توان دید، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای میهمانان به همراه خواهد داشت. همچنین دسر و میوه‌هایی که با سبک‌های مختلف سرو می‌شوند می‌توانند پس از وعده اصلی، شادابی و نشاط را در میهمانان به وجود آورند.

بهترین رستوران ‌های ابوظبی در یک نگاه

آدرس: ابوظبی، محله ال خبیره، خیابان شاه عبدالله بن عبدل عزیز، هتل اینترکانتیننتال ابوظبی

۷- رستوران رز واتر | Rose Water

اگر بخواهید یکی از وعده‌های غذایی‌تان را در یک بوفه صرف کنید یا برای میهمانی ویژه‌ای به دنبال بوفه‌ای باکیفیت و دارای بالکن یا منظره‌ای زیبا هستید، بدون شک رز واتر بهترین انتخاب در میان رستوران های ابوظبی است. این مکان دارای بوفه‌های گرم و سرد برای صبحانه و سایر وعده‌هاست و تنوع غذاهای آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر قصد دارید میهمانی مهمی ترتیب دهید یا خانواده و دوستانتان را دعوت نمایید، این مکان با غذا و تزیینات جذاب، میزبان شما خواهد بود. کادر رستوران نیز برای پاسخ به هر گونه سؤال در دسترس شما هستند.

آدرس: ابوظبی، برج‌های اتحاد، هتل جمیرا، بالکن دوم

۸- رستوران ویلا توسکانا | Villa Toscana

اکثر رستوران ‌ها بخشی از محبوبیتشان را مدیون رفتار دوستانه‌ کارکنانشان هستند. اما رستوران ویلا توسکانا در هتل سنت رجیس فراتر رفته و با مشتریانش برخوردی ویژه‌ای دارد. کارکنان با لبخند به مشتریان سرویس‌دهی می‌کنند و با صبوری، اقلام منو را توضیح می‌دهند. اگر در هتل اقامت داشته باشید، نامه تشکر هم دریافت خواهید کرد! این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های ابوظبی، غذاهای ایتالیایی فوق‌العاده‌ای را تهیه می‌کند. در سفر به ابوظبی، اگر فرصتی پیدا کردید، حتماً از ویلا توسکانا دیدن کنید. خدمات مشتری‌مدارانه و غذاهای بی‌نظیر این مکان، تجربه‌ای دل‌انگیز را برای شما و مهمانانتان رقم خواهد زد.

آدرس: ابوظبی، جاده کرنیش، برج‌های نیشن، هتل سنت رجیس

رستوران‌ های ابوظبی

۹- رستوران سونتایا | Sontaya

رستوران سونتایا که در هتل سنت رجیس قرار دارد، در زمینه‌های مختلف را خودش را در میان محبوب‌ترین رستوران های ابوظبی متمایز کرده است. سرویس‌دهی، برخورد کارکنان و مدیریت در این رستوران در سطح بسیار بالایی انجام می شود. کیفیت و تنوع غذاها نیز از مهم‌ترین امتیازات این رستوران به شمار می‌رود که تاکنون موفق شده به سلیقه‌های گوناگون پاسخگو باشد. اگر می‌خواهید در یکی از بهترین مناظر شهر با خانواده و دوستانتان وعده‌ای لذت‌بخش را تجربه کنید، سونتایا بهترین گزینه است. هم غذا و هم‌مکان این رستوران، تجربه‌ای دلنشین برای میهمانان شما خواهد بود.

آدرس: ابوظبی، مجموعه تفریحی جزیره سنت رجیس، رستوران سونتایا

۱۰- رستوران هاکاسان | Hakkasan

رستوران هاکاسان یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران ‌های ابوظبی است در هتل امارات پالاس واقع شده است. این مکان به دلیل قرارگیری در یک هتل مجلل و مرغوب، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. مدیریت رستوران نیز از این موقعیت به‌خوبی بهره برده و سطح بالایی از خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهد. کارکنان رستوران با رفتاری مهربانانه، به مهمانان رستوران خوشامد می‌گویند. منوی هاکاسان شامل غذاهایی بسیار لذیذی است. همچنین در انتخاب آبمیوه‌ها و دسرها نیز کارکنان به شما کمک می‌کنند. علاوه بر غذا، دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی تراس، از جذابیت‌های ویژه این رستوران هستند.

آدرس: ابوظبی، خیابان کورنیش، هتل امارات پالاس

۱۱- رستوران کویا | Coya

رستوران کویا یکی از محبوب‌ترین رستوران ‌های ابوظبی است. بسیاری از مردم محلی حتی اگر خودشان به این رستوران نرفته باشند، از شهرت آن مطلع هستند. صبحانه دیرهنگام کویا بسیار موردتوجه قرار گرفته است. در کنار غذای لذیذ و متنوع، کارکنان مجرب و باتجربه‌ای که تمام‌وقت در اختیار میهمانان هستند، موجب افزایش محبوبیت این رستوران شده است. گرچه در ساعات پر رونق ممکن است کمی تأخیر در سرویس‌دهی به وجود بیایید، اما طعم لذیذ غذاهای کویا این معضل کوچک را جبران می‌کند.

آدرس: ابوظبی، جزیره ال مریه، هتل فور سیزن

رستوران ‌های ابوظبی

۱۲- رستوران توری نو سو | Tori No Su

رستوران توری نو سو بدون شک یکی از بهترین رستوران ‌های ابوظبی برای تجربه غذاهای دریایی است. این مکان دارای دکوری جالب و معمولاً پر رفت‌وآمد است. سوشی‌های توری نو سو به دلیل استفاده از مواد تازه و فصلی در تهیه‌شان، محبوبیت بیشتری دارند. اگر علاقه‌مند به یادگیری آشپزی هستید می‌توانید علاوه بر سفارش غذا، جلسه آموزشی پیچیدن سوشی را نیز به همراه آشپز ماهر رزرو کنید. سرآشپز ابتدا روش تهیه سوشی را به شما آموزش می‌دهد و سپس خودتان برای تهیه سوشی تلاش می‌کنید. این کلاس آموزشی فرصت منحصربه‌فردی برای تجربه و یادگیری است.

آدرس: ابوظبی، برج‌های اتحاد، هتل جمیرا، بالکن سوم

۱۳- رستوران کورنیش | Corniche All Day Dining

رستوران کورنیش طی روز سه وعده‌غذایی را به‌صورت بوفه ارائه می‌دهد. این مکان دارای فضایی آرام و کارکنانی مهربان است. نگرانی در مورد پیدانکردن غذاهای موردعلاقه‌تان نداشته باشید، زیرا کارکنان با اطلاعات خوبی که دارند می‌توانند شما را راهنمایی کنند. اگر قصد بازدید از این رستوران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم توجهی به رژیم‌های غذایی نداشته و از تنوع غذاهای خوشمزه این مکان نهایت لذت را ببرید. در کل کورنیش به دلیل غذاها و خدمات خوبش یکی از بهترین رستوران های ابوظبی به شمار می‌رود.

آدرس: ابوظبی، خیابان کورنیش غربی

۱۴- رستوران لی بیروت | Li Beirut

بدون شک یکی از بهترین رستوران‌ های لبنانی در ابوظبی رستوران لی بیروت است. این رستوران دارای فضایی مدرن با دیوارهایی تزیین شده با عکس‌هایی از بیروت و رنگ‌های قرمز است. همچنین تراس این رستوران یکی از بهترین چشم‌اندازهای خلیج‌فارس را دارد.

منوی این رستوران شامل پیش‌غذاهایی مانند حمص، متبل و سوپ عدس است. از غذاهای اصلی آن می ‌توان به ماهیچه گوسفند و کباب شیش طاووق اشاره کرد. بخش دسر نیز با خوراکی‌هایی مثل باقلوا، ام علی، کنافه پنیر و محلبی پسته شگفت‌انگیز است. غذاهای منتخب سرآشپز بهترین بخش منو هستند که شامل چغندر طعم‌دار زیره‌ای و فریکه با گل‌کلم می‌شوند.

آدرس: ابوظبی، منطقه البطین، خیابان کورنیش غربی، برج‌های اتحاد، هتل کونراد ابوظبی

رستوران ‌های ابوظبی

۱۵- رستوران لی جیانگ | Li Jiang

یکی از بهترین رستوران ‌های ابوظبی برای چشیدن طعم غذاهای آسیایی رستوران لی جیانگ است. این رستوران که دارای فضایی بسیار مجلل و زیباست، در میان بهترین رستوران های ابوظبی شما را به  تجربه‌ای شگفت‌انگیز دعوت می‌کند.

در ورودی رستوران با دو بخش فضای بیرونی و داخلی روبرو هستید. فضای بیرونی با صندلی‌های قرمز و باغ زیبایش بسیار رمانتیک به نظر می‌رسد. فضای داخلی نیز با دیوارهای چوبی، کف پارکت و آشپزخانه باز، برای صرف غذا بسیار مناسب است.

این رستوران گزینه‌ای عالی برای شام‌های عاشقانه و آرام یا شب‌های پرشور و هیجانی با موسیقی زنده است. همچنین با غذاهای متنوع چینی، ویتنامی، تایلندی و… می‌توانید طعم‌های شرقی را اینجا تجربه کنید. در کل رستوران لی جیانگ برای تجربه غذاهای آسیایی و لذت‌بردن از فضای زیبایش یک گزینه عالی در ابوظبی است.

آدرس: ابوظبی، منطقه الروضه، خور المقطع، هتل ریتز کارلتون ابوظبی

کلام آخر

ابوظبی با رستوران ‌های جذاب و متنوع، یک مقصد برجسته برای علاقه‌مندان به هنر آشپزی است. از طعم‌های بین‌المللی گرفته تا خوراکی‌های محلی، این شهر بهترین تجربه‌های خوراکی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. از رستوران‌های لوکس و شیک تا مکان‌های سنتی، رستوران های ابوظبی با تمام سلیقه‌ها و انتظارات غذایی متناسب هستند. با مناظر زیبا و خدمات بی‌نظیر، این رستوران ‌ها تجربه‌ به‌یادماندنی را برای عاشقان غذا و سفر فراهم خواهند کرد.