بهترین بوتیک هتل های کاشان

بوتیک هتل های کاشان با شکوه و زیبایی خود، امکان اقامت در فضایی با تاریخ و فرهنگ ایرانی را به مهمانان ارائه می ‌دهند. با قدم گذاشتن در این هتل ها، به یک سفر در زمان رفته و می‌ توانید از یک تجربه‌ فراموش نشدنی و فوق العاده در دل تاریخ و فرهنگ کاشان بهره‌ مند شوید.

به گزارش حرف تازه ، بوتیک هتل ها، اماکنی هستند که در آن‌ ها اقامتی خاص و منحصر به فرد برای مهمانان فراهم می‌ شود. این هتل ‌ها اغلب دارای تعداد اتاق کم و دکوراسیون بسیار زیبا و خلاقانه هستند. در بوتیک هتل ‌ها، مهمانان می ‌توانند از خدماتی شامل صبحانه، رستوران، سالن ورزشی، استخر و سایر امکانات لوکس برخوردار شوند.

این هتل‌ ها اغلب در محیط‌ هایی با طبیعت زیبا، در وسط شهرهای تاریخی یا در مناطقی با فضا و طراحی خاص قرار می ‌گیرند. بوتیک هتل ‌ها برای کسانی که به دنبال تجربه‌ اقامتی متفاوت و جدید هستند، بسیار جذاب هستند و معمولاً با قیمت بالاتری نسبت به هتل ‌های معمولی ارائه می شوند. در این راهنما ار مجله گردشگری الی گشت به معرفی برخی از محبوب ترین بوتیک هتل های کاشان خواهیم پرداخت.

بهترین بوتیک هتل های کاشان

بوتیک هتل های کاشان با معماری بی ‌نظیر، دکوراسیون منحصر به فرد و امکانات بسیار بالا، اقامتی لاکچری و بی‌ نظیر را به مهمانان خود ارائه می ‌دهند. با فرار از شلوغی شهر، در این هتل ها می‌ توانید در فضایی آرامش ‌بخش و البته با نمایی خیره‌ کننده از زیبایی‌ های تاریخی کاشان، لحظاتی به یادماندنی را سپری کنید.

بهترین بوتیک هتل های کاشان - الی گشت

بوتیک هتل سوریجان – بوتیک هتل های کاشان

بوتیک هتل سوریجان، یک بنای تاریخی با بیش از ۲۵۰ سال قدمت است که در دوره قاجار، بنا شد. این هتل در محله‌ قدیمی و اصیلی قرار دارد که به شما دسترسی به ساختمان‌ های تاریخی و با شکوه کاشان را ارائه می ‌دهد. برای ورود به بوتیک هتل سوریجان، ابتدا از یک گذر زیبا عبور می‌ کنید و سپس به یک محیط آرامش ‌بخش با چهار پله برای استراحت در دروازه می ‌رسید. دری سمت راست با پله‌ های سنگی سفید، بوتیک هتل سوریجان، یکی از محبوب ترین بوتیک هتل های کاشان است.

این هتل شامل ۸ اتاق است که شامل ۴ سوییت به نام ‌های شاه‌ نشین، سدری، دنج و سرداب، ۳ اتاق دو تخته به نام ‌های بامداد، گذر و قلم و یک اتاق یک تخته به نام پرنا می‌باشد. تمام اتاق ‌ها دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌ بار، حمام، صندوق امنیتی، سشوار و اینترنت وای فای هستند. کلیه کارکنان هتل به زبان انگلیسی صحبت می ‌کنند و تورهای مختلفی با موضوعات مختلف نیز برای مهمانان در دسترس است. برای راحتی مهمانان، تمام اتاق‌ ها دارای منوی پیشنهادی برای بالش و پتو زمستانی / تابستانی هستند. به منظور حفظ آرامش محیط، تلویزیون در اتاق ‌ها وجود ندارد و به منظور حفظ حریم شخصی مهمانان، کودکان زیر ۱۲ سال مجاز به اقامت در هتل نیستند.

سوریجان، یک بنای باشکوه است که بیش از دو و نیم قرن قدمت دارد. این هتل، در محل ه‌ای قدیمی و اصیل قرار دارد که مسافران را به گذشته‌ تاریخی کاشان باز می ‌گرداند. با ورود به سوریجان، حس آرامش و صلح را احساس خواهید کرد، جایی که تمام عناصرطبیعت جمع شده‌ اند تا برای شما آرامش را به ارمغان بیاورند.

با گذشت از گذر زیبا، به دنیایی از آرامش ورود پیدا خواهید کرد که تنها با نفس کشیدن در آنجا، به دوران گذشته باز خواهید گشت. سوریجان، بنایی است که از خاک ساخته شده و در مقابل ساییدگی و سایر بلایا به مدت دو و نیم قرن مقاومت کرده است و امروز هم یکی از جذاب ترین بوتیک هتل های کاشان به شمار می رود. اقامت در این مکان، شما را به گذشته می برد، به دوران آرامش، آفتاب و آب و شادی و زیبایی.

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه حاج بابا عطوف

وبسایت: http://www.sourijanhotel.com/

"</h3

سرای عامری ها – بوتیک هتل های کاشان

بوتیک هتل سرای عامری ها، یک هتل چهار ستاره در کاشان است که برای میهمانانی که به دنبال اقامت لوکس در کاشان هستند، به عنوان یکی از بهترین بوتیک هتل های کاشان پیشنهاد می ‌شود. میهمانان در طول اقامت خود در بوتیک هتل سرای عامر ها، از مهمان‌ نوازی ایرانی و صبحانه رایگان برخوردار خواهند شد. این هتل ۲۵۰ سال پیش ساخته شده و پس از بازسازی به یک هتل سنتی تبدیل شده است. محل احداث این هتل بسیار عالی است و شما با قدم زدن طی مدت کوتاهی به تمامی جاذبه‌ های شهر دسترسی خواهید داشت. بوتیک هتل سرای عامری ها دارای یک حیاط زیبا و یک رستوران بسیار عالی است.

این بنا در گذشته به دلیل عدم توجه و نگهداری، آسیب دید. اما اکنون به دلیل بازسازی، به یکی از برجسته ‌ترین نمونه‌ های معماری پارسی و البته یکی از محبوب ترین بوتیک هتل های کاشان تبدیل شده است.

با فضایی دلنشین، بوتیک هتل سرای عامری ها در هر اتاق دارای طراحی و دکوراسیونی منحصر به فرد است و محیطی آرام و دلنشین با همه امکانات لازم برای رفاه شما فراهم شده است. با وجود آب و باغ در وسط هتل، اقامت در آن بسیار آرامش ‌بخش خواهد بود و حسی از بازگشت به گذشته در شما بیدار  شد. همچنین، در منطقه اطراف هتل، بازدید از بازار و حمام ‌های قدیمی نیز از جمله فعالیت‌ هایی هستند که می‌ توانید در این منطقه انجام دهید.

با تجربه اقامت در بوتیک هتل سرای عامر های، شما احساس می‌ کنید که در بهترین مکان شهر در حال اقامت هستید. اتاق ‌های رویایی، باغ زیبا، نمایش گلاب گیری بی ‌نظیر، رستوران با کیفیت، خدمات با کیفیت و ویژه‌ در این هتل، شما را شگفت‌ زده خواهند کرد. کارکنان مهربان و متعهد هتل، باعث می‌ شوند که اقامت شما در این هتل، دلنشین تر شود. همه این خدمات و توجه به جزئیات، باعث می ‌شوند تا اقامت شما در بوتیک هتل سرای عامر ها، به یک تجربه فراموش ‌نشدنی تبدیل شود.

آدرس: کاشان، خیابان علوی، باستان ۷

وبسایت: http://sarayeameriha.com/

سرای عامری ها - الی گشت

بوتیک هتل سروا

هماهنگی بین عناصر زندگی، کیفیتی پرمعنا را به آن بخشیده است.. هر یک از این عناصر یک پدیده پیچیده است و و زندگی شایسته تنها با هماهنگی تمام این قطعات می‌تواند تصور شود. در این بین، مفهوم خانه به صورت نزدیکی با زندگی ما پیوند دارد.. خانه همواره با آسمان، زمین و هنر، باور و آیین تنیده شده است. با این حال، چنین هماهنگی در عصر حاضر فردیت گرایی، به تدریج ناپدید شده است.

کاشان، یکی از آخرین پایگاه ‌های مقاومت در برابر این حمله نابود کننده مفهوم خانه است. هتل سروا، یکی از بهترین بوتیک هتل های کاشان یکی از این پایگاه هاست.

در بازسازی این ساختمان سعی شده است تا تمام ویژگی‌ های آن که به بیش از دویست سال پیش باز می‌ گردد، حفظ شوند. به عبارت دیگر، نسبت ‌های مرسوم در زمان ساخت ساختمان اصلی و ویژگی‌ های معماری کاشان به عنوان معیار در بازسازی در نظر گرفته شده ‌اند. این ساختمان در یک منطقه کمتر از دویست و پنجاه متر مربعی قرار دارد.

این ساختمان شامل سالن ورودی، حیاط مرکزی، سرای زیرین اصلی، سرای زیرین و چهار اتاق می ‌باشد که یک حیاط فارسی اصیل چهارگانه را شکل می ‌دهند. ورودی شرقی از طریق سرایداری و ورودی شمالی مستقیماً به سالن ورودی منتهی می ‌شود. این خانه در سال ۱۳۹۵ با شماره ۳۱۵۰۷ به نام خانه تاریخی زراعتی در فهرست میراث ملی ثبت شده است.

خانه ‌ها در ایران تنها با حضور مهمانان، تجربه‌ واقعی و دلنواز خود را پیدا می‌ کنند.  لذت سفر به دلیل فراهم کردن تجربیات جدید و دلپذیر است. در واقع، ویژگی سفر، ایجاد محیط‌ های جدید و امکانات مختلف است. هرچه این تجربیات جدید دلپذیرتر باشند، سفر بیشتر به یادگار می‌ ماند. مجموعه دست ‌سازه ‌های سروا به همراه بخشی از هنرهای محلی کاشان، به مهمانان مجموعه‌ منتخبی از آثار هنرمندان برجسته ایرانی را ارائه می ‌دهد.

آدرس: کاشان، خیابان ملا حبیب الله شریف، گذر دروازه اصفهان، کوچه بابایی ها، پلاک ۱۳۰

وبسایت: http://www.sarvahouse.com/

بوتیک هتل سروا - الی گشت

بوتیک هتل سپنج – بوتیک هتل های کاشان

بوتیک سپنج هتل، یک خانه ۲۰۰ ساله در کاشان و یکی از دیدنی ترین بوتیک هتل های کاشان و ایران است که توسط صاحبان خود بازسازی شده و یک محیط آرام ‌بخش و تجربیات متنوع را برای مهمانان فراهم می‌ کند.

این بوتیک هتل، در قسمت تاریخی شهر کاشان و نزدیک مسجد آقابزرگ و بازار قدیمی شهر قرار دارد. طراحی معماری این خانه، استایل منحصر به فردی دارد و با جزئیات مختلفی زیبایی خاص خود را به نمایش می‌گذارد. در بازسازی این خانه، رویکردی منحصر به فرد به کار گرفته شده است که جزئیات معمولاً پنهان معماری را نشان می ‌دهد، بنابراین این بوتیک هتل، نه تنها یک اقامت آرام‌ بخش را برای شما فراهم می ‌آورد، بلکه یک فرصت جذاب برای کنجکاوی در زمینه معماری نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این خانه دارای ۱۰ اتاق، یک رستوران، دو حیاط، فروشگاه، باغ ارگانیک و گالری ‌های متنوع است مهمانانی که در این بوتیک هتل اقامت داشته ‌اند، از زیبایی ‌های خانه، اتاق‌ های آرامش‌ بخش ، باغ زیبا و همچنین محیطی دوستانه و پذیرایی کارکنان تعریف کرده ‌اند. صبحانه‌ دلچسبی در این هتل سرو می ‌شود و هر روز چیز جدیدی به تنوع منوی صبحانه اضافه می ‌شود. موقعیت هتل نیز بسیار خوب است و امکان دسترسی به جاذبه‌ های شهر را فراهم می ‌کند.

درباره‌ بازسازی خانه، رویکردی که به نگهداری از قسمت‌ های اصیل خانه به کار گرفته شده بسیار جالب است. طراحی داخلی نیز بسیار ظریف و زیباست. کانال آب در خانه نیز بسیار منحصر به فرد است و یک حس تازگی به محیط اضافه می‌ک ند. به طور کلی، این خانه نه تنها یک محل اقامت است، بلکه فرصتی زیبا برای کاوش در زمینه معماری ایرانی را نیز در اختیار شما قرار می‌ دهد.

آدرس: کاشان، خیابان مسجد آقابزرگ، کوچه شهید آقاجانی، پلاک ۲۰

وبسایت: http://www.sepanjhouse.com/

بوتیک هتل سپنج - الی گشت

بوتیک هتل سنگ پلوی

بوتیک هتل سنگ پلوی کاشان یک خانه قدیمی تاریخی در شهر کاشان است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. این بوتیک هتل تاریخی با محیط آرام و وسایل مدرن مورد نیاز گردشگران امروز، تجربه اقامت در خانه ‌های قدیمی ایرانی را برای مسافران و میهمانان شهر کاشان فراهم کرده و یکی از محبوب ترین بوتیک هتل های کاشان به شمار می رود.

سنگ پلوی کاشان دارای یازده اتاق سنتی در دو طبقه است که به شیوه معماری گودال باغچه ساخته شده است. حیاط مرکزی با آب نما و فضای سبز، حیاط‌ های پیرامونی با هشت ورودی، و اتاق‌ های پیرامون حیاط با منظره زیبای باغچه ‌ها و حوض و فواره، ویژگی ‌های این عمارت زیبا هستند. سبک معماری سنتی و جایگاه پنجره ‌های بلند در اطراف حیاط، باعث جذب گردشگران به این اقامتگاه شده است.

همچنین، این عمارت با به روزترین امکانات مدرن تجهیز شده و اصالت بنا در آن حفظ شده است. لازم به ذکر است که اتاق ‌های طبقه منفی دو، فاقد پنجره هستند و دارای نورگیر روی درب می‌ باشند. افراد سالمند و خانواده‌ هایی که کودک خردسال به همراه دارند باید به وجود پله در بخش ورودی و ورودی به اتاق‌ های منفی یک و منفی دو توجه داشته باشند.

اقامتگاه سنتی سنگ پلوی کاشان در خیابان علوی، کوی سلطان امیر احمد واقع شده است و موقعیت مکانی مناسب آن، دسترسی آسان به جاذبه ‌های تاریخی شهر کاشان مانند خانه تاریخی عباسیان، خانه طباطبایی و خانه بروجردی ‌ها را فراهم می ‌آورد. همچنین، با پیمودن حداکثر مسافت ۲ کیلومتر، گردشگران می‌ توانند به مسجد آقا بزرگ، مسجد جامع و بازار سنتی کاشان نیز سر بزنند.

آدرس: کاشان، خیابان علوی، کوی سلطان امیر احمد، بعد از خانه طباطبایی ها

بوتیک هتل سپنج - الی گشت

بوتیک هتل خانه مرشدی – بوتیک هتل های کاشان

این بوتیک هتل شیک در یک خانه قدیمی تزئینی از قرن هجدهم واقع شده است که محصور در کنار خانه ‌های دیگر قرار است و تنها ۱ کیلومتر از مسجد آقا بزرگ و موزه خانه بروجردی ها فاصله دارد. فرودگاه کاشان نیز در فاصله ۱۷ کیلومتری این هتل قرار دارد.

اتاق‌ های راحت در فضایی شیک، فرش دست‌ بافت ایرانی و حمام ‌هایی که با کاشی ‌های رنگارنگ تزئین شده ‌اند اینجا را به یکی از محبوب ترین بوتیک هتل های کاشان تبدیل کرده اند. این اتاق‌ ها دارای تلویزیون، صندل ی‌های راحتی و برخی از آن‌ ها دارای آشپزخانه و فضای ناهار خوری نیز هستند.

امکانات این هتل شامل یک رستوران غیررسمی، تراس مبله و یک حیاط دارای چندین آبنما است. پارکینگ نیز در دسترس است. اینجا در واقع یکی از خانه ‌های تاریخی کاشان است که با ۲۵۰ سال سابقه و تاریخچه ‌ای پر از رویدادهای گوناگون، به یک هتل سنتی تبدیل شده است.

همانند سایر خانه‌های تاریخی کاشان، خانه مرشدی نیز به تدریج در حال خراب شدن بود، اما سرنوشت آن تغییر کرد و به یک بوتیک هتل شگفت ‌انگیز تبدیل شد.  اتاق‌ های این هتل به شکل خانه‌ های ایرانی اشرافی تزئین شده ‌اند. فرش دست ‌بافت فارسی در هر نقطه از هتل دیده می ‌شود. برخی از خدمات ویژ] ارائه شده در خانه مرشدی شامل تورهای کاشان، اینترنت پرسرعت، شربت کاشانی، و نزدیکی به سایر خانه ‌های تاریخی می‌باشد. در این خانه، می توانید مهمان‌ نوازی ایرانی را در یکی از بهترین بوتیک هتل های کاشان تجربه کنید.

آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان دروازه اصفهان، کوچه بوستانی

وبسایت: https://morshedihouse.ir/

منبع: الی گشت