بهترین بوتیک هتل های تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران با جاذبه های توریستی متنوع و فراوان، همواره مورد توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. با این حال، انتخاب بهترین محل اقامت برای سفر به تهران ممکن است چالش برانگیز باشد. در حالی که هتل های مختلفی در سراسر شهر وجود دارند، بوتیک هتل ها به دلیل خصوصیات منحصر به فرد و خدمات بیشتر، به یک گزینه جذاب برای اقامت در تهران تبدیل شده اند.

به گزارش حرف تازه ، در این پست، به بررسی بهترین بوتیک هتل های تهران خواهیم پرداخت و شما را با ویژگی های مختلف آن ها آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با بهترین مکان های اقامتی تهران آشنا شوید.

بوتیک هتل چیست؟

بوتیک هتل ها، هتل های کوچک و لوکس با قابلیت های منحصر به فرد و خدمات شخصی سازی شده برای مهمانان هستند. این نوع هتل ها با طراحی داخلی زیبا و متفاوت، فضاهای راحت و شیک، امکانات بیشتر و خدمات شخصی سازی شده، برای مسافرانی که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستند، مورد استقبال قرار می گیرند. بوتیک هتل های تهران نیز با توجه به تنوع فرهنگی و تاریخی شهر، امکانات و خدمات متفاوتی به مهمانان خود ارائه می دهند.

بوتیک هتل چیست؟ - الی گشت

بهترین بوتیک هتل های تهران

در شهر تهران، بوتیک هتل های زیادی وجود دارند که با توجه به موقعیت جغرافیایی، طراحی داخلی، امکانات و خدماتی که ارائه می دهند، به عنوان بهترین مکان های اقامتی شهر شناخته می شوند. ادامه به بررسی خدمات و امکانات بهترین بوتیک هتل های تهران خواهیم پرداخت.

بوتیک هتل نظامیه

بوتیک هتل نظامیه، در گذشته به عنوان خانه ای که خانواده فتاحی در آن زندگی می کردند، شناخته می شد. در سال ۱۳۰۹، این خانه به نام “کاظم خان فتاحی نوری” به ثبت رسید. وی رئیس پروتکل و سرپرست مراسم سفارت آلمان بود و به خاطر مهمان نوازی فوق العاده اش، در میان دیپلمات ها محبوبیت بالایی داشت.

این خانه محل اقامت کاظم خان، همسرش و دخترخوانده اش، عالم تاج، بود. با توجه به عدم توانایی آن ها در باردار شدن، خواهر کاظم خان دختر خود را به او هدیه داده بود. جالب است بدانید که عروسی عالم تاج هم در این خانه برگزار شد. پس از درگذشت کاظم خان، خانه به فروش رفت و امروزه با تجدید نظر و بازسازی، به یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران تبدیل شده است. جالب است بدانید که برای ادای احترام به خانواده فتاحی، اتاق های هتل به نام آن ها نامگذاری شده اند.

در بوتیک هتل نظامیه، یک صبحانه ایرانی شگفت انگیز در انتظار شماست. ترکیبی از غذاهای تازه و مغذی با چای ایرانی. در فرهنگ ایرانی، آشپزی به عنوان یک هنر در نظر گرفته می شود. لذت بردن از غذاهای ایرانی، فراتر از خود غذاست و به عنوان دلیلی برای جمع شدن مردم و گسترش دوستی و مهربانی محسوب می شود و به این فرهنگ اینجا در یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران احترام گذاشته می شود. همچنین علاوه بر رزرو اتاق ها، خدمات “اجاره کل واحد” برای مناسبت های خاص هم ارائه می شود.

آدرس: تهران، میدان بهارستان، خیابان نظامیه، خیابان اسلامیه، پلاک ۲۱

وبسایت: https://nezamiyeh.com/

بوتیک هتل نظامیه - الی گشت

بوتیک هتل حنا

داستان حنا، یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران با یک خانه نود ساله در کوچه لولاگر، خیابانی معروف در قلب تهران، آغاز می شود. بوتیک هتل حنا، بیانیه ای از تهران معاصر و مجموعه ای از لایه هایی است که بیش از نود سال بر روی یکدیگر ریخته اند. اقامت در این هتل، تجربه ای متفاوت از زندگی در تهران را به شما هدیه خواهد داد، تجربه ای منحصر به فرد در مرکز یک شهر پر سروصدا، جایی که می توانید از هنر، معماری، طراحی و مهمان نوازی معاصر لذت ببرید.

بوتیک هتل حنا، اولین پروژه بازسازی شهری Persian Garden Studio است. این بوتیک هتل در سال ۱۳۹۵ خریداری شده و پس از دو سال بازسازی، در زمستان ۱۳۹۷ بازگشایی شد. این بوتیک هتل شامل هفت اتاق، رستوران و فضاهای Platform و Pop-Up است. طراحی داخلی آن، الهام گرفته از معماری معاصر ایرانی و بین المللی است که نتیجه آن فضایی مدرن و با ویژگی های جدیدی است که به مشتریان خود تجربه ای صمیمانه ارائه می دهد.

شش ساختمان مقابل یکدیگر در کوچه لولاگر در سال ۱۳۰۹ توسط یک سازنده ماهر به نام حسن بنا ساخته شدند. این ساختمان ها توسط دو برادر، محمد باقر و اکبر لولاگر، سفارش داده شده بودند و به همین دلیل کوچه هم به این نام مشهور شد. خانه های کوچه لولاگر به صورت همسان با یکدیگر طراحی شده اند؛ برای هر در و پنجره، یک در و پنجره مشابه در سمت مقابل وجود دارد. داستان این است که در اوایل قرن بیستم، هنگامی که خیابان ها در تهران شکل گرفتند و سطحی از امنیت عمومی برقرار شد، خانه ها شروع به از دست دادن دیوارهای بلند خود کردند و پنجره های خود را رو به فضای عمومی باز کردند. خانه های کوچه لولاگر به عنوان نمونه اولیه معماری با نگاه به بیرون و اولین مجتمع مسکونی تهران شناخته می شوند.

ساختمان پلاک ۲ در کوچه لولاگر، خانه بوتیک هتل حنا است که دارای پنجره هایی است که نظاره گر خیابان هستند. این ساختمان دو طبقه با مساحتی برابر با ۵۴۰ متر مربع است. در داخل آن، با طراحی گچ و کاشی، تزئین شده است. Persian Garden Studio از سال ۱۳۹۵ بازسازی این ساختمان را شروع کرد. مرحله اول، تحقیق درباره تاریخچه ساختمان و شناسایی لایه های مختلف ساختمان بود. هر لایه اضافه شده به ساختمان در دوره های مختلف، نشانگر تجربیات زندگی ساکنین و افرادی است که در تهران زندگی می کردند. در فرآیند بازسازی، فقط نواحی نیازمند تعمیر و بازسازی لمس شده و همه چیز – از لایه های مختلف ساختمان تا موارد دیگر – حفظ شدند. می توان گفت که این هتل به عنوان یکی از تاریخی ترین بوتیک هتل های تهران در کوچه لولاگر در حال حاضر تاریخچه نود ساله خود را به صورت کامل نشان می دهد.

هتل بوتیک حنا، اولین تجربه Persian Garden Studio در بازسازی شهری است. Persian Garden Studio، صاحب و توسعه دهنده هتل بوتیک حنا، یک استودیوی معماری است که توسط معمار ایرانی، مهسا مجیدی، در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است. او دارای دکترای معماری است و در تمام فعالیت های حرفه ای خود به سه عنصر “ساخت و ساز”، “ایجاد شغل” و “ارتباط” پایبند است. هتل بوتیک حنا نیز بر اساس این ایده طراحی شده است. با پروژه های بازسازی شهری خود، Persian Garden Studio قصد دارد به کوچه های خالی تهران زندگی ببخشد. به همین ترتیب، هتل بوتیک حنا تلاش می کند تا صفای ساختمان و فضاهای اصلی آن را حفظ کند و در عین حال نیازهای زندگی معاصر را هم برآورده کند.

آدرس: تهران، خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۲

وبسایت: http://hannaboutiquehotel.com/

بوتیک هتل حنا - الی گشت

بوتیک هتل رزاز

بوتیک هتل رزاز در واقع یک خانه‌ قدیمی در تهران است که تنها ۱۸ دقیقه پیاده ‌روی تا ایستگاه مترو و ۲ کیلومتر تا بازار بزرگ تهران و کاخ گلستان فاصله دارد.

اتاق‌ های خواب مزین به دکوراسیون ‌های گرم و دارای دسترسی وای ‌فای هستند. امکانات شامل یک آشپزخانه‌ مشترک و یک تراس با دکوراسیون زیبا و منطقه‌ باربیکیو، فضای داخلی و داخل حیاط، اتاق تلویزیون و یک سالن غذاخوری به همراه بوفه صبحانه است.

هزینه مناسب هتل، موقعیت مرکزی، فاصله قابل پیاده ‌روی از جاذبه‌ های تهران، محله‌ اصیل، ساختمان تاریخی با بخش ‌های داخلی و خارجی، فضای دلپذیر، امکانات مدرن، اتاق‌ های تمیز و ایمن، تخت‌ های بسیار راحت، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل کارآمد، وای ‌فای رایگان، صبحانه رایگان و قهوه و چای رایگان در طول روز، رزاز را به یکی از محبوب ترین بوتیک هتل های تهران تبدیل کرده است.

زمانی که وارد هتل می ‌شوید، انگار به گذشته‌ بازگشته ‌اید. جزئیات و فضا بسیار زیبا  طراحی شده است. این بوتیک هتل دیدنی در یک کوچه باریک و پشت درب های چوبی بسیار زیبا قرار دارد.

آدرس: تهران، خیابان امیر کبیر، خیابان جاویدی، نبش کوچه شجاعت، پلاک ۳۸

وبسایت: http://razzaz-boutiquehotel.com/

بوتیک هتل رزاز - الی گشت

بوتیک هتل نیلو

اتاق ‌های بزرگ هتل نیلو با بهترین استانداردها مبله شده ‌اند. اینجا می توانید در آرامش اتاق ‌های بزرگ یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران استراحت کنید. هر سوئیت می ‌تواند دارای یک یا دو اتاق خواب باشد. ارائه خدمات اضافی از جمله دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت و بزرگ، صندوق ایمنی و مینی بار، همچنین تمامی امکانات دیگری که از یک هتل بین‌ المللی مدرن انتظار می‌ رود، اینجا برقرار است. برای کسانی که می‌ خواهند تجربه‌ای از لوکس و راحت داشته باشند، آپارتمان‌ ها و سوئیت‌ های بزرگ هتل یک تجربه شیک و لوکس را ارائه می ‌دهند.

اتاق‌ ها و سوئیت ‌های بوتیک هتل نیلو در طی ۲۰ سال گذشته در تهران در رتبه‌ های برتر قرار داشته ‌اند و به میهمانان فضایی لوکس را ارائه می ‌دهند. هر اتاق با طرح و استایل متفاوتی مجهز به ۲ یا ۳ تخت و دارای وسایل تهیه چای و قهوه نیز می ‌باشد. گروه ‌های بزرگ از اتاق ‌های متصل به یکدیگر بهره هم برای اقامت موجود هستند.

بوتیک هتل نیلو شامل ۶ طبقه است. همه اتاق ‌های این هتل با طرح و رنگ ‌آمیزی زیبا تزیین شده ‌اند و وجود تابلوهای نقاشی سنتی ایرانی آن‌ ها را زیبا تر هم کرده است. در این هتل زیبا، امکانات بسیاری مانند سالن صرف صبحانه، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ، سالن جلسه و کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی و اسپا موجود است. همچنین در آشپزخانه سوئیت ‌های هتل، امکاناتی برای گرم کردن غذا فراهم شده است. قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر و دسترسی آسان به فرودگاه و راه آهن نیز از جمله مزایای هتل نیلو، یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، بعد از پل همت، خیابان گیتا، خیابان شمس لاهیجانی، پلاک ۳

بوتیک هتل نیلو - الی گشت

بوتیک هتل طوبی

هتل بوتیک طوبی، یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ایران در منطقه‌ لوکس تهران، جردن قرار دارد. این هتل شامل ۲۸ واحد، رستوران و سالن کنفرانس است. در هتل بوتیک طوبی، مهمانان می‌توانند رنگ، میوه، گل و حتی عطر مورد علاقه خود را برای اتاق شان انتخاب کنند.

هتل طوبی در محله ‌ای بسیار زیبا و آرام و در نزدیکی به مراکز خرید، رستوران ‌های لوکس و اماکن تفریحی قرار دارد و همچنین به مرکز شهر و مراکز تجاری دسترسی آسان دارد. این هتل برنده‌ چندین گواهینامه در خدمات مشتری است و خدمات بسیار عالی ارائه را به مهمانان خود می ‌دهد. اقامت در هتل طوبی، یکی از بهترین بوتیک هتل های تهران تضمینی برای خدمات بسیار عالی و رفاهی است که تنها مقایسه ‌پذیر با راحتی و رفاهی خانه‌ خودتان خواهد بود.

هتل طوبی، با ارائه‌ انواع اتاق از اتاق ‌های لوکس تا سوئیت ‌های بزرگ با طراحی خاص و تجهیزات بسیار با کیفیت و با امکانات بی‌ نظیر، میزبان مهمانان مشکل پسند تهران است. رستوران روی سقف هتل طوبی، یکی از بهترین رستوران ‌های تهران است. طراحی منحصر به فرد، چشم‌ انداز عالی از تهران، به همراه پرسنل حرفه ‌ای و آموزش ‌دیده را از این رستوران انتظار داشته باشید. این رستوران غذاهای بین ‌المللی و گریل را ارائه می ‌دهد که توسط آشپز با تجربه‌ مجموعه آماده می ‌شوند. برای مهمانان هتل و جلسات کنفرانس هم، فضایی راحت با امکانات کامل فراهم شده است.

کافه‌ روی سقف با فضایی منحصر به فرد و چشم ‌انداز زیبای کوهستان‌ های البرز تهران، غذاهای ایتالیایی (پاستا و پیتزا)را با استفاده از اصول طراحی فنگ شویی، ارائه می ‌دهد. این کافه انواع مختلفی از سالادها، برگرها، ساندویچ ‌های سرد و گرم و نوشیدنی ‌های سرد و گرم را ارائه می ‌دهد.

سالن کنفرانس با ظرفیت مناسب، شامل سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، تخته هوشمند، پروژکتور و ترجمه‌ هم‌ زمان، با ظرفیت حداکثر ۸۰ نفر، برای برگزاری سمینارها، دوره‌ های آموزشی و کارگاه‌ ها مناسب است. مهمانان می‌ توانند به صورت یو شکل، کلاسی، یا سینمایی، فضای سالن را به نیاز خود تنظیم کنند. همچنین برای معرفی هنر معاصر ایران، بخشی از لابی به نمایشگاه ‌ها و گالری ‌های هنری اختصاص داده شده است. امکانات ورزشی هتل طوبی، یکی از لوکس ترین بوتیک هتل های تهران شامل سونا خشک و بخار، جکوزی و باشگاه ورزشی است..

آدرس: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، خیابان ناصری، پلاک ۱۷

وبسایت: http://www.toobahotel.com/

منبع: الی گشت