بهترین بازی های موبایل برای گربه ها + لینک دانلود

اگر گربه‌ی خانگی دارید و وقت زیادی صرف سرگرمی آن می‌کنید، باید بدانید که امروزه توسعه دهندگان برنامه‌های اندروید و iOS موبایل، چاره‌ای برای حیوانات نیز اندیشیده‌اند! بازی‌هایی که اختصاصا برای گربه‌ها توسعه داده شده‌اند و می‌توانند گربه‌ها را سرگرم کنند.

به گزارش حرف تازه به نقل از پلازا ، در این مطلب به معرفی بهترین بازی های موبایل برای گربه ها پرداخته‌ایم.

امروزه بازی‌های موبایلی نه تنها می‌توانند کودکان ما را سرگرم کنند؛ بلکه می‌توانند وظیفه سرگرمی حیوانات خانگی‌مان را هم بر عهده بگیرند. جالب است بدانید بازی‌های بسیار زیادی بر حسب ساختار مغز و سطح درک حیوانات ساخته شده است تا آن‌ها نیز از این سرگرمی جذاب بهره‌مند شوند. در ادامه‌ی این مقاله به معرفی برخی بازی‌ها می‌پردازیم که مخصوص گربه‌هاست و می‌تواند کنجکاوی ذاتی آن‌ها را تحریک کند. پس برای آشنایی بیشتر با بهترین بازی های گوشی برای گربه ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین بازی های موبایل برای گربه ها + لینک دانلود

بازی با گربه‌ ها سبب کاهش استرس آن‌ها شده و از خستگی و بی حوصلگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. به غیر از این مورد برخی از بازی‌ها سبب می‌شوند تا سطح تمرکز حیوان خانگی شما افزایش پیدا کند و به نحوی فعالیتی مقوی برای مغز او محسوب شود. به همین دلیل بسیار مهم است که ساعتی از روز را به بازی با گربه خود اختصاص دهید. اما اگر وقت کافی ندارید، نگران نباشید زیرا می‌توانید از بازی های موجود در گوش نیز استفاده نمایید. در ادامه بهترین بازی برای گربه ها گوشی اندروید و iOS را معرفی کردیم.

۱. بازی CAT ALONE 2

بهترین بازی های گوشی برای گربه ها

CAT ALONE 2 یکی از معروف‌ترین بازی‌‌های ساخته شده در این خصوص است و در لیست بهترین بازی های گوشی برای گربه ها قرار می‌گیرد. با نصب این بازی می‌توانید از بین قطره‌های آب، ماهی، دانه‌های قاصدک، پر، عنکبوت، موش و نور قرمز یک گزینه را انتخاب کنید، تا به صورت شناور درآمده و اشتیاق گربه‌تان را برای شکار تحریک کند. اینکار باعث میشود تا گربه شما مجبور به تمرکز و تحرک شود و مهارت‌هایش ارتقا پیدا کند. البته این تنها مزیت این بازی نیست!

نکته جالب دیگری که در خصوص این بازی وجود دارد این است که به شما امکان تصویر برداری از این لحظات زیبا را می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی یک یادگاری حال خوب کن از حیوان خانگی خود داشته باشد. پس با تمام این نکات می‌توان گفت CAT ALONE 2 می‌تواند در صدر لیست بهترین بازی برای گربه ها iOS و اندروید قرار ‌می‌گیرد.

۲. بازی Mouse for Cats؛ بازی موبایل برای گربه ها

بهترین بازی برای گربه ها گوشی اندروید

یکی از حیواناتی که ذاتا می‌تواند انگیزه شکار را درون گربه زنده کند، موش است. در این بازی موش‌های مختلفی از روی صفحه رد می‌شود تا گربه شما سعی کند با ضربه زدن برروی صفحه، مشغول به شکار آن‌ها شود. تصویرسازی در این بازی بسیار واقعی است به همین دلیل توصیه می‌شود بازی موش برای گربه ها را دانلود کرده و اوقات مفرحی را برای گربه خود بسازید. این بازی نیز برای هر دو سیستم عامل قابل اجرا است و جز بهترین بازی های گوشی برای گربه ها محسوب می شود.

۳. بازی Cat Playground

بازی موبایل برای گربه ها

تمام سازندگان بازی موبایلی برای گربه خانگی، بازی‌هایی طراحی کرده‌اند که در آن اشیا یا حیوانات مورد علاقه گربه‌ها در حال حرکت است، زیرا گربه‌ها به طور غریزی از یکجا نشستن خوششان نمی‌آید. در این بازی نیز این موضع حفظ شده است اما به دلیل فضای رنگی رنگی آن، در لیست بهترین بازی های گوشی برای گربه ها قرار می‌گیرد.

۴. بازی Mouse Simulator؛ بازی موبایل برای گربه ها

بهترین بازی برای گربه ها ios

همانطور که گفتیم موش‌ها ذاتا حس اشتیاق و کنجکاوی گربه‌ها برانگیخته می‌کنند. به همین دلیل، بازی بعدی که در معرفی بهترین بازی برای گربه ها گوشی اندروید و iOS آماده کردیم نیز مربوط به موش‌ها است. شخصیت بازی Mouse Simulator نیز مانند بازی Mouse for cats است اما به این تفاوت که به غیر از راه رفتن، قابلیت انجام کارهایی چون پنیر خوردن یا خوابیدن را نیز دارد. در طول بازی، صدایی شبیه به صدای طبیعی موش پخش می‌شود که می‌تواند باعث بالاتر رفتن جذابیت بازی برای گربه‌ها شود اما گاهی نیز کلافه کننده به نظر می‌رسد. به همین دلیل اگر به صداهای این چنینی حساسیت دارید دانلود بازی موش برای گربه (mouse for cats) بیشتر توصیه می‌شود. دکمه های مناسبی برای مدیریت بازی درنظر گرفته شده است که از این طریق میتوانید حیوانات را آنگونه که گربه تان دوست دارد مدیریت کند.

۵. بازی Pocket Pond؛ بهترین بازی برای گربه ها گوشی اندروید

بهترین بازی برای گربه ها گوشی اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های گوشی برای گربه ها بازی Pocket Pond است. این بازی نسبت به دیگر بازی ها کیفیت ساخت بهتری دارد. به طور مثال با هر حرکت ماهی، موجی برروی صفحه شکل می‌گیرد که می‌تواند فضایی واقعی‌تر برای جلب توجه گربه شما بسازد. در این بازی می‌توانید یک حوضچه پر از ماهی داشته باشید، آن را تزئین کنید و مشغول به پرورش ماهی و غذا دادن به آن‌ها شوید. به همین دلیل است که دانلود بازی ماهی برای گربه توصیه می شود زیرا هم خودتان و هم حیوان خانگی‌تان سرگرم خواهید شد. Pocket Pond نیز مانند دیگر بازی های معرفی شده در لیست بهترین بازی برای گربه ها iOS و اندروید قرار می‌گیرد و برای هر دو سیستم عامل در دسترس است.

۶. بازی Cat Fishing 2؛ بازی موبایل برای گربه ها

بهترین بازی های گوشی برای گربه ها

اصولا در انتخاب بازی موبایل برای گربه‌ ها تنوع زیادی وجود ندارد. این بازی نیز مانند بازی‌های قبل دارای شخصیت محبوب و دوست داشتنی گربه‌ها یعنی ماهی است. در این بازی ماهی‌ها به صورت دسته‌ای برروی صفحه حرکت می‌کنند تا گربه شما، آن‌ها را شکار کند و امتیاز بگیرد. حین بازی نیز افکت های صوتی جذابی پخش می‌شود تا جذابیت بازی بالاتر برود. Cat Fishing 2 نیز جز بهترین بازی برای گربه ها iOS است. البته نسخه اندروید آن نیز در دسترس است. طراحی هنری و کاملا زیبای بازی نه تنها برای گربه ها بلکه برای انسان ها نیز میتواند مفید باشد زیرا از طریق این بازی قادر به سرگرمی برای زمان طولانی خواهید بود.

نکات مهم در بازی گربه‌ها با گوشی

حال که با بهترین بازی های گوشی برای گربه ها آشنا شدیم بهتر است به چند نکته شاره کنیم که می‌تواند در هنگام بازی کردن آن‌ها به کمک شما بیاید:

  • صفحه نمایش گوشی: برای اینکه گربه شما راحت‌تر با بازی ارتباط بگیرد بهتر است از گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگتر و یا تبلت‌ استفاده کنید. در این صورت مطمئن خواهید شد که تمام جذابیت‌های بازی توسط گربه‌تان درک خواهد شد.
  • صبور باشید: ممکن است برای دفعه اول گربه شما با بازی ارتباط نگیرد اما در دفعات بعدی این ارتباط شکل بگیرد.
  • آموزش بازی: قبل از هرچیزی باید با خرج کمی حوصله و وقت نحوه بازی کردن را به گربه خود آموزش دهید. در غیر این صورت گربه شما هیچ تمایلی به ادامه بازی نشان نمی‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا انواع بازی سرگرم کننده برای گربه ها اندروید و iOS را معرفی کنیم تا بتوانید اوقات خوشی را برای گربه خود بسازید. در آخر نیز باید بگوییم زمانی که وقت کافی برای بازی با گربه خود ندارید، استفاده از بازی‌ها را  بیشتر جدی بگیرید، تا هم از دست شیطنت‌های این موجود پشمالو در امان بمانید و هم مطمئن باشید که گربه‌تان کسل و بی حوصله نمی‌شود.