بهترین آرایشگرهای دنیا مرد هستند یا زن

دنیای مد روز به روز در حال پیشرفت است و مدل‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. امروزه مد تنها مرتبط با سلبریتی‌ها نیست و افراد عادی نیز از آن پیروی می‌کنند. شناخت بهترین طراحان مد و آرایشگران دنیا برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حرف تازه – رپورتاژ آگهی – انتخاب بهترین آرایشگر مرد و زن باعث می‌شود تا افرادی که به مد علاقه‌مند هستند بتوانند از نظر زیباشناسی در سطح استاندارد و قابل قبولی قرار بگیرند.

یکی از دغدغه‌ها و سوالاتی که در ذهن بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که بهترین آرایشگران دنیا مرد هستند یا زن؟ در صورتی که بخواهید به پاسخ این سوال دست پیدا کنید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

شیوه شناخت بهترین آرایشگران جهان

قبل از هر چیزی بهتر است در مورد وجود برخی از ویژگی‌های کلیدی در بهترین آرایشگران جهان آشنا شوید، تا بتوانید به این سوال پاسخ دهید که بهترین آرایشگران دنیان مرد هستند یا زن. یک آرایشگر مرد و زن حرفه‌ای دارای یک سری ویژگی‌های کلیدی است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم داشت:

·       احترام به سلیقه و خواست مشتری

یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که افراد را به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل می‌کند، توجه به سلیقه و خواست مشتری است. یک آرایشگر حرفه‌ای وظیفه دارد با بیشتر مدل‌های مو و شیوه صحیح مرتب کردن آنها آشنایی داشته باشد. تسلط کافی در این زمینه باعث می‌شود تا مشتری در نهایت از کار دریافت شده کمال رضایت را داشته باشد.

البته در بحث کوتاه کردن موی مردان، برخی از آرایشگران ترجیح می‌دهند تا متناسب با قالب صورت فرد، پیشنهادهایی را مطرح کند. آرایشگر مرد حرفه‌ای با بررسی انعطاف پذیری مشتری می‌تواند مدل‌های خود را جایگزین مدل پیشنهادی فرد کند. به صورت خلاصه باید گفت که یک آرایشگر حرفه‌ای باید انعطاف پذیر باشد و در اجرای خواسته‌های مشتریان ترسی نداشته باشد.

·       احترام به تخصص آرایشگری

شاید بتوان گفت که یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک فرد را به عنوان یکی از بهترین آرایشگرهای جهان تبدیل می‌کند، احترام به تخصص خود است. یک آرایشگر حرفه‌ای و متخصص از شغل خود لذت می‌برد و آن را بسیار عاشقانه دوست دارد. این امر باعث می‌شود تا فرد همیشه در سطح استانداردهای بالا قرار داشته باشد و سطح کیفی خود را متناسب با وضعیت جامعه به‌روزرسانی کند.

·       شخصیت آرایشگر حرفه‌ای

افرادی که مسئولیت اجتماعی را به آسانی قبول می‌کنند و سعی دارند تا به نحو احسن آن را انجام دهند، همواره در زمینه آرایشگری موفق‌تر هستند. یک آرایشگر مرد و زن موفق از شنیدن نکات بیان شده مشتریان خود لذت می‌برد و سعی می‌کند تا به خواسته مشتری اهمیت دهد. یک فرد حرفه‌ای با حرکات خود نشان می‌دهد که دارای شخصیت بزرگ است و می‌تواند از پس خواسته‌های مشتریان برآید.

·       خلاقیت در کار

برای پاسخگویی به این پرسش که بهترین آرایشگران دنیا مرد هستند یا زن باید گفت که خلاقیت در کار می‌تواند تعیین کننده باشد. به عنوان نمونه یک آرایشگر مرد خلاق، همواره سعی می‌کند تا با استفاده از خلاقیت خود، مدل مو و ظاهر جدیدی را برای افراد خلق کند. یک فرد خلاق با استفاده از ایده‌های نو ترجیح می‌دهد تا علاوه بر افزایش رضایت درونی خود، مشتریان را نیز راضی نگه دارد.

·       به کارگیری تجهیزات باکیفیت

بهترین آرایشگران جهان همواره ترجیح می‌دهند تا از ابزارهای سطح بالا استفاده کنند. آنها همواره به دنبال انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستند تا نقش مهمی در زیبایی موهای فرد داشته باشند. استفاده از تجهیزات کارآمد و به روز باعث می‌شود تا مشتریان با خیال آسوده، به دنبال دریافت خدمات زیبایی باشند. توجه کردن به این مورد در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک استاندارد کلی محسوب می‌شود.

·       رعایت بهداشت فردی

زمانی می‌توان یک آرایشگر مرد یا زن را در جهان به عنوان بهترین آرایشگر معرفی کرد که به بهداشت فردی خود اهمیت دهد. در کار آرایشگری استفاده از وسایل مختلف مرسوم است لذا یک آرایشگر حرفه‌ای باید در کار خود اصول بهداشتی را رعایت کند. مشتریان با مشاهده ویژگی‌ بیان شده ترجیح می‌دهند تا همواره به سراغ استفاده از خدمات زیبایی این آرایشگران بروند.

بهترین آرایشگرهای دنیا مرد هستند یا زن

حال که با ویژگی‌های آرایشگران مطرح جهان آشنا شدید، باید به این سوال بپردازیم که بهترین آرایشگران موجود در جهان مرد هستند یا زن؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان کرد که ترکیب آرایشگران موفق موجود در جهان، از مردان و زنان شکل گرفته‌اند. در کشورهای مختلف و با توجه به نیاز آن کشور، آرایشگران مطرح زیادی وجود دارند که با استفاده از خلاقیت خود سعی کرده‌اند تا خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه دهند.

در واقع توقع و نیاز هر یک از مشتریان در یک جامعه با یکدیگر متفاوت است. یک معیار کلی برای انتخاب بهترین آرایشگر مرد و زن در جهان وجود ندارد. داشتن یک سری ویژگی‌های خاص که در بالا به آنها اشاره شده است، باعث می‌شود تا آرایشگران سطح بندی شوند و در زمره بهترین‌ها قرار بگیرند.

معرفی چند آرایشگر موفق مرد در دنیا

شناخت چند آرایشگر موفق جهان باعث می‌شود تا نگاه ویژه‌تری به شغل آرایشگری داشته باشید. آرایشگر مرد زمانی می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند که از برخی ویژگی‌های درونی برخوردار باشد. در این بخش به معرفی بهترین آرایشگران مرد دنیا می‌پردازیم:

ریک بیکر

یکی از موفق‌ترین آرایشگران مرد دنیا و یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای، ریک بیکر است که به دلیل گریم بازیگران فیلم گرگ آمریکایی در لندن، مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است. ریک بیکر دارای چندین جایزه اسکار برای میکاپ‌های خلاقانه است که در این زمینه رکوردار گینس به شمار می‌رود. بیکر با استفاده از خلاقیت خود توانسته است بسیاری از بازیگران فیلم‌های هالیوود را گریم کند. تغییر چهره‌های صورت گرفته باعث ایجاد جلوه‌های بسیار ویژه و خاصی در بازیگران شده است.

کریس مک میلان

کریس مک میلان در لیست بهترین آرایشگر مرد جهان قرار دارد چرا که وی توانست با شخصیت سازی ریچل در سریال دوستان به محبوبیت برسد. این سریال مرتبط با سال ۱۹۹۰ است که کریس مک میلان توانست با خلاقیت ذهنی خود، موهای جذابی را برای بازیگران طراحی کند. مک میلان علاوه بر مورد گفته شده آرایشگر افراد معروف زیادی از جمله سایرس سندی کرافورد و کورتنی کاکس بوده است.

نظم و رعایت بهداشت از جمله ویژگی‌های اصلی کریس مک میلان به شمار می‌رود. در واقع افراد با هر سلیقه‌ای که هستند می‌توانند ایده‌های خود را برای اجرا به این آرایشگر محبوب بسپارند.

بیلی ب

Billy B از دیگر آرایشگران محبوب مرد دنیاست که در این صنعت به عنوان یک قطب شناخته می‌شود. بیلی ب در حال حاضر به صورت رسمی با کمپانی Loreal مشغول همکاری است. این شخصیت به دلیل استفاده از ایده‌های جذاب توانسته است قراردادهای زیادی را با مجله بین‌المللی و زیبایی منعقد کند. شاید به جرات بتوان گفت که تسلط اصلی بیلی ب در انتخاب رنگ و جنس محصولات آرایشی است که این امر باعث شده تا مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد قرار بگیرد.

ریچارد تیلر

از محبوب‌ترین آرایشگر مرد جهان که در زمینه گریمور فیلم‌های هالیودی بسیار موفق عمل کرده است، ریچارد تیلر است. او با داشتن سبک خاص و خارق‌العاده به عنوان یکی از میکاپ آرتیست‌های برتر جهان شناخته می‌شود. از جمله جوایز کسب شده تیلر می‌توان به ۵ اسکار و ۴ نخل طلایی جشنواره کن در زمینه آرایشگری و گریم اشاره کرد. وی از بنیان‌گذاران شرکت وتلینگون نیز است که سبک خاصی در آرایش‌های هیجان انگیز و ویژه دارد.