بزرگنمایی یک اشتباه موجب تخریب چهره شهر و استانمان می شود

تی تی خبر : مهندس غلامعلی جعفرزاده اظهار داشت: ما یک خانواده هستیم و بسیاری از مشکلات را می توانیم به دست خودمان برطرف کنیم، انعکاس بین المللی و ملی یک اشتباه ظلم به مردم و فرهنگ شهر رشت می باشد. نشست خبری و رونمایی از پوستر و تندیس نخستین جشنواره فرهنگی و هنری فجر صبح […]

تی تی خبر : مهندس غلامعلی جعفرزاده اظهار داشت: ما یک خانواده هستیم و بسیاری از مشکلات را می توانیم به دست خودمان برطرف کنیم، انعکاس بین المللی و ملی یک اشتباه ظلم به مردم و فرهنگ شهر رشت می باشد.

نشست خبری و رونمایی از پوستر و تندیس نخستین جشنواره فرهنگی و هنری فجر صبح امروز در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء (صل الله علیه و آله) رشت برگزار شد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با تبریک موفقیت بزرگ تیم مذاکره کننده که توانستند برجام را به فرجام رسانند گفت: کار بزرگی که دولت و سرداران دیپلماسی آغاز کردند به نتیجه خوبی رسید.
photo_2016-01-21_14-08-20
گیلان می تواند در عرصه های فرهنگی و هنریدر کشور حرف زیادی برای گفتن داشته باشد
جعفرزاده با تشکر از مجموعه کسانی که در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر تلاش می کنند اظهار داشت: از شاخصه های مثبت این جشنواره این است که مجموعه هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر مجری این جشنواره می باشند.
عضو فراکسیون رسانه و هنر مجلس با بیان اینکه برگزاری این جشنواره کار بزرگی است و در انجام کارهای بزرگ طبیعتا اشکالاتی نیز بروز خواهد کرد تصریح کرد: بنده شهادت می دهم که تمام تلاش ها صورت گرفته بر این بوده است که اشکالات به حداقل ممکن برسد و ما نیز در کنار دوستان سعی خواهیم کرد تا این جشنواره به نحو احسن برگزار گردد.
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه گیلان، استان بزرگی است و فارغ از شعارها، هنرمندان بسیار بزرگی در عرصه های تئاتر، موسیقی و حوزه های مختلف فرهنگی و هنری دارد ,گفت: گیلان می تواند در این زمینه ها در کشور حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.
بزرگنمایی یک اشتباه یا اشکال موجب تخریب چهره شهر و استانمان می شود/نباید بگوییم فرصت انتقام پیش آمده است
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامّی اظهار داشت: برگزاری این نوع جشنواره ها علاوه بر ایجاد حرکت در میان جونان و بازدیدکنندگان می تواند منجر به ارزیابی هنرمندان از همدیگر و در نتیجه پیشرفت در عرصه های فرهنگی و هنریگردد.
عضو فراکسیون رسانه و هنر مجلس عنوان کرد: در انجام هر کار بزرگی امکان دارد اتفاقی رخ دهد که در جریان «روز رشت» این اتفاق افتاد و نه آن را تأیید و نه تکذیب می کنیم زیرا ۴۲ کار صورت گرفت که در یک مورد اشتباهی رخ داد و بزرگنمایی این یک اشتباه یا اشکال موجب تخریب چهره شهر و استان ما است.
جعفرزاده افزود: ما یک خانواده هستیم و بسیاری از مشکلات را می توانیم به دست خودمان برطرف کنیم، انعکاس بین المللی و ملی این موضوع ظلم به مردم و فرهنگ شهر رشت می باشد.
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان همچنین تصریح کرد: نباید عرصه فرهنگ را با عرصه سیاست ادغام کرد زیرا فرهنگ ظرافت و پاکی های خاص خودش را دارد و نباید بگوییم حالا با این اتفاق اشتباه فرصت انتقام پیش آمده است.
عضو فراکسیون رسانه و هنر مجلس با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و هنری فجر با این وسعت برای اولین بار در حال برگزاری است اظهار کرد: با هم کمک کنیم که این جشنواره به خوبی برگزار شود زیرا ما در گیلان باید دست همدیگر را بگیریم نه مچ پاهای یکدیگر را و اگر اشتباهاتی وجود دارد دوستانه این مشکل را برطرف کنیم نه اینکه در بوق و کرنا نکینم و سپس بگوییم چرا برای شهر رشت سرمایه گذار نمی آید یا نوع نگاه به رشت مناسب نیست.
photo_2016-01-21_14-08-31
مشکلات را در درون خودمان حل کنیم نه با ارسال فیلم به رسانه های بیگانه
جعفرزاده با بیان اینکه در بوق و کرنا کردن و ارسال فیلم برای رسانه های خارجی و بیگانه کار خوبی نیست,یادآور شد: املاء ننوشته که غلط ندارد!
IMG_8668
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: اگر خطایی اتفاق می افتد باید انصاف داشته باشیم. کجای دین اسلام فرموده است که امر به معرف و نهی از منکر در بوق و کرنا کردن است!؟ آنچه که بنده از دین اسلام یاد گرفته ام اینگونه نیست اگر من دلم برای شهر، فرهنگ و هنرم می سوزد باید خفا و در خلوت بیان شود برخی اقدامات رسم جوانمردی نیست.