سید امیرحسین علوی:

بر ما تکلیف است از اصحاب رسانه حمایت کنیم/ بسته حمایت از رسانه ها توسط روابط عمومی شورا و مشاورین تهیه شده/ اهدای سفر مشهد برای ۱۴ خبرنگار برگزیده

رئیس شورا پیشنهاد داد: با تعریف مکانیزمی توسط روابط عمومی شورا و شهرداری، سفر مشهد به 14 خبرنگار برگزیده اهدا شود. 

حرف تازه – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بخشی از مراسم روز خبرنگار در تالار گلستان اظهار داشت: از زحمات یک ساله خبرنگاران برای مجموعه مدیریت شهری قدردانی می کنم.

به گزارش حرف تازه سید امیرحسین علوی با بیان اینکه اقدامات ما با نگاه تیزبین و قلم توانمند شما به درستی انعکاس داده شده است افزود: قول ۵۰ برنامه خدمتی را در مجموعه شورای اسلامی شهر رشت داده بودیم که ۱۲ بسته به نتیجه رسیده است و یکی از این بسته ها، بسته ویژه خبرنگاران و رسانه ها است که توسط روابط عمومی شورا و تیم مشاورین تهیه شده و هدف از آن تعامل مناسب مجموعه مدیریت شهری با خبرنگاران است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه نقد پذیری تصریح کرد: باید این روحیه را به مجموعه مدیریت شهری تسری دهیم و به تبع آن ظرفیت ارتباطی مناسبی با رسانه ها شکل دهیم و خدمات مطلوب تری  ارائه کنیم. 

رئیس شورا با بیان اینکه بر ما تکلیف است از اصحاب رسانه حمایت کنیم افزود: در حوزه کمک و حمایت در قالب صندوق های حمایتی یا انجمن های صنفی ورود خواهیم کرد و این ظرفیت در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد. 

علوی با اشاره به طرح حمایتی تهیه شده از سوی شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: این طرح در صحن علنی شورا اعلام وصول شده است و در کمیسیون های فرهنگی و بودجه در حال بررسی است که امیدوارم هرچه زودتر تکمیل تر شود و به نتیجه برسد تا از برخوردهای سلیقه ای پرهیز شود. امیدوارم تبعیض صورت نگیرد چرا که با اعتقاد و تفکر مکتبی ما در تضاد است.  

وی در ادامه گفت: هدف نهایی این است که در حوزه اطلاع رسانی به نهایت شفافیت برسیم که مردم مطلع باشند خدمتگزارانشان در نظام جمهوری اسلامی چگونه کار می کنند تا مردم بتوانند به درستی ارزیابی و قضاوت کنند و با این اتفاق رسالت خود را انجام خواهیم داد.

رئیس شورا پیشنهاد داد: با تعریف مکانیزمی توسط روابط عمومی شورا و شهرداری، سفر مشهد به ۱۴ خبرنگار برگزیده اهدا شود.