رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت:

بر اساس آمار ۱۵ درصد مردم رشت درگیر ویروس کرونا هستند/ مردم با خودقرنطینگی به کنترل کرونا کمک کنند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت در  در هفتمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در گیلان اظهار کرد: بر اساس آمار ۱۵ درصد مردم رشت درگیر ویروس کرونا هستند زیرا بعضی از این افراد ناقل بیماری بوده و ممکن است مشکل‌ساز شوند.

حرف تازه – رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت در  در هفتمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در گیلان اظهار کرد: بر اساس آمار ۱۵ درصد مردم رشت درگیر ویروس کرونا هستند زیرا بعضی از این افراد ناقل بیماری بوده و ممکن است مشکل‌ساز شوند.

جلال برشان با تأکید بر تعطیلی اماکن سیاحتی در ایام نوروز گفت: امیدوار بودم این هفته در طی این هفته روند کاهشی داشته باشد ولی این‌گونه نشد لذا درخواست دارم برای ۱۳ بدر دستوری داده شود تا مراکز سیاحتی تعطیل شود.

وی لازمه کنترل بیماری کرونا را همدلی و وحدت مسؤولان دانست و افزود: ویروس کرونا هرلحظه در کمین بوده و بسیار خشن است به همین دلیل مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و خود قرنطینه شدن به کنترل کرونا کمک کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت با اشاره به اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: باید تلفن تمام مراکز بهداشتی در گیلان و شهرستان رشت در طول این مدت وصل بوده و با تصمیمات اتخاذشده پنج مرکز به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.