عضو هیئت رئیسه شورای رشت خبرداد:

برگزاری کارگاه بررسی نقش شهرهای خلاق خوراک شناسی در مسیر جاده ابریشم

حرف تازه – محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری کارگاه آموزشی و مطالعاتی نقش شهرهای خلاق خوراک شناسی در جاده ابریشم در ترکیه خبرداد و گفت: این کارگاه با محوریت رئیس کارگروه از اوسترشوند سوئد برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه در مسیر جاده ابریشم، چهار شهر خلاق خوراک […]

حرف تازه – محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری کارگاه آموزشی و مطالعاتی نقش شهرهای خلاق خوراک شناسی در جاده ابریشم در ترکیه خبرداد و گفت: این کارگاه با محوریت رئیس کارگروه از اوسترشوند سوئد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسیر جاده ابریشم، چهار شهر خلاق خوراک شناسی قرار گرفته اند افزود: علاوه بر رشت شهرهای غازیان تپ ترکیه، شونده چین و جئونجو کره جنوبی دیگر شهرهای خلاق خوراک شناسی در این مسیر هستند.

علیپور با بیان اینکه در این کارگاه مواردی نظیر تجاری سازی این ویژگی در شهرهای خلاق خوراک شناسی راه ابریشم بررسی خواهد شد گفت: نماینده شورا به منظور حضور در این کارگاه ترجیحا از بین رئیس کمیسیون های برنامه و بودجه و یا رئیس کمیسیون فرهنگی شورا انتخاب شود و یا از بین اعضای این دو کمیسیون با نظر اعضای شورا یکی از افراد تعیین شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در پایان با اشاره به نقش موثر اصناف در برندسازی و تجاری سازی عنوان شهر خلاق خوراک شناسی رشت در مسیر جاده ابریشم تصریح کرد: با توجه به جایگاه همکار شورایی، جلال الدین محمد شکریه، در اتاق اصناف کشور از این ظرفیت نیز می توان در این مسیر به خوبی بهره برد.