سید امیر حسین علوی خبر داد :

برگزاری مسابقه برای دانش آموختگان رشته معماری در زمینه ارائه طرح های زیباشناسی شهری

حرف تازه : سمینار زمینه گرایی در معماری با افتتاح رسمی نمایندگی مرکز معماری ایران در رشت با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت, امیرحسین علوی و رسولی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت. مجتبی فاطمی مدیر مرکز معماری ایران و کو روش حاجی زاده و امیرحسین حاجی زاده و جمع کثیری […]

حرف تازه : سمینار زمینه گرایی در معماری با افتتاح رسمی نمایندگی مرکز معماری ایران در رشت با حضور دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت, امیرحسین علوی و رسولی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت. مجتبی فاطمی مدیر مرکز معماری ایران و کو روش حاجی زاده و امیرحسین حاجی زاده و جمع کثیری از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان برگزارشد.

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در بخشی از این مراسم سید امیر حسین علوی عضو شورای شهر ضمن اظهار خرسندی از حضور پرشور فعالان حوزه معماری در این سیمینار اذعان داشت: حوزه های زیبامنظر شهری چه در زمینه طراحی جداره شهر و چه در ایجاد سازمان زیباسازی شهرداری یکی از خروجی های فعالیت شورای دوره چهارم می باشد.

وی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی برای ساخت المانهای کوچک در ساختمانهای تاریخی بافت مرکزی شهر برای اولین بار خبر داد و گفت: امید است تا قبل از پایان یافتن دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت شاهد برگشتن اصالت ساختمانهای تاریخی شهر باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به فشارهای وارده به مدیریت شهری برای اجرای طرح بازآفرینی شهر ، خاطرنشان کرد: با افتتاح مرکز تخصصی معماری در رشت ضمن بهره بردن از ظرفیت های دانش آموختگان این رشته می توان گام های بسیار بلندی در مسیر اجرای طرح بازآفرینی شهر برداشت.

علوی با تاکید بر استفاده از خلاقیت دانش آموختگان حوزه معماری در زیباسازی شهر اذعان داشت: با کمک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم می توان مقدمات برگزاری مسابقه برای این دانش آموختگان در راستای ارائه طرح هایی برای زیباسازی شهر داشته باشیم.

semin2