در نشست شهردار منطقه سه با سرپرست هیات تنیس روی میز شهرستان رشت مطرح شد؛

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در بوستان ملت تا پایان سال جاری

حرف تازه – مصطفی عاقل منش، سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت در نشستی که با سمیه رستگار، شهردار منطقه سه رشت برگزار شد در مورد ظرفیت این رشته ورزشی و برنامه های مشارکتی به گفت و گو پرداخت. عاقل منش تنیس روی میز را به عنوان یک ورزش دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی […]

حرف تازه – مصطفی عاقل منش، سرپرست هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت در نشستی که با سمیه رستگار، شهردار منطقه سه رشت برگزار شد در مورد ظرفیت این رشته ورزشی و برنامه های مشارکتی به گفت و گو پرداخت.
عاقل منش تنیس روی میز را به عنوان یک ورزش دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی در استان نام برد و اظهار کرد: استان گیلان قهرمانان ملی همانند آقایان شاهین اخلاق پسند و عارف احمدی فر را دارد.
وی با بیان اینکه پارک ها و بوستان های سطح شهر می تواند ظرفیت خوبی برای استعدادیابی در رشته ورزشی تنیس روی میز باشد بیان کرد: از این رو با مشارکت شهرداری های مناطق پنجگانه رشت میتوانیم از این ظرفیت برای کشف و شناسایی استعدادها در محلات شهر استفاده کنیم.
سمیه رستگار، شهردار منطقه سه رشت در این جلسه نیز به اهمیت ورزش در جامعه امروز تاکید کرد و گفت: از هیچ گونه مساعدتی برای تقویت ورزش تنیس روی میز دریغ نخواهیم کرد.
وی اظهار کرد: مدیریت شهری در رویکرد جدید خود به راه اندازی سرای محلات پرداخته است و می توانیم با استفاده از ظرفیت سرای محلات با مشارکت هیئت های ورزشی در راستای شناسایی و کشف استعدادها گام برداریم.
در پایان این جلسه مقرر شد تا پایان امسال مسابقات تنیس روی میز با مشارکت هیئت تنیس روی میز شهرستان رشت و شهرداری منطقه سه در بوستان ملت رشت برگزار شود که معاقبا به اطلاع علاقه‌مندان و مردم ورزش دوست شهر رشت خواهد رسید.