برگزاری رویداد نقاشی دیواری کودکان در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت

به همت مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت، رویداد نقاشی دیواری کودکان به مناسبت هفته حمل و نقل در محل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت با حضور دانش آموزان دبستان برادران شهید فتحی فر برگزار شد.

حرف تازه – به همت مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت، رویداد نقاشی دیواری کودکان به مناسبت هفته حمل و نقل در محل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت با حضور دانش آموزان دبستان برادران شهید فتحی فر برگزار شد.

حسن هادیزاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت هدف از برگزاری این رویداد را آموزش مسائل ایمنی و ترافیک به کودکان عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه آموزش مسائل ایمنی و ترافیک باید از سنین پایه آغاز شود افزود: باید کودکان را از همان ابتدا با رعایت قوانین و فرهنگ صحیح ترافیک آشنا کرد و مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است در این رویداد دانش آموزان مسائل مرتبط با حوزه ایمنی و ترافیک را بر روی دیوار ترسیم کرده و با فرهنگ صحیح ترافیک توسط کارشناسان حمل و نقل آشنا شدند.

در این مراسم فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت، حسن هادیزاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت و جمعی دیگر از مدیران شهرداری رشت حضور داشتند.