برگزاری دومین همایش پیاده روی بانوان شاغل ادارات با شعار سلامت و نشاط با ورزش

دومین همایش پیاده روی بانوان شاغل ادارات با شعار سلامت و نشاط با ورزش روز پنج شنبه با حضور فاطمه رفیعی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و کبری مرادی مشاور امور بانوان شهرداری رشت در پارک قدس رشت برگزار شد.

حرف تازه – دومین همایش پیاده روی بانوان شاغل ادارات با شعار سلامت و نشاط با ورزش روز پنج شنبه با حضور فاطمه رفیعی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گیلان، مریم بخشی مدیرکل ورزش جوانان استان گیلان و کبری مرادی مشاور امور بانوان شهرداری در پارک قدس رشت برگزار گردید.

در این همایش ابتدا بانوان شاغل ادارات با حضور مربی، به نرمش و فعالیت ورزشی پرداختند سپس نسبت به پیاده روی از عمارت تاریخی کلاه فرنگی به داخل محوطه پارک قدس اقدام نمودند.

در اختتامیه این همایش نیز به قید قرعه از ۲۴ نفر از شرکت کنندگان، با اهداء جوایز یلدایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

مرادی مشاور امور بانوان شهرداری رشت، هدف از برگزاری این همایش را تصمیمات متخذه در نشست های تخصصی افزایش سلامت و نشاط اجتماعی بانوان در اداره کل بانوان و خانواده استانداری گیلان و با مشارکت اداره کل ورزش جوانان و شهرداری رشت عنوان کرد.

وی افزود: امید است با فرهنگ سازی ورزش صبحگاهی برای بانوان شاغل ادارات، شاهد افزایش سلامت، تندرستی و نشاط اجتماعی و به تبع آن شاهد خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان و ارباب رجوع در راستای شغلی آنها باشیم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و زحمات جناب آقای مهندس بهارمست سرپرست محترم شهرداری رشت در برپایی این همایش، از ریاست محترم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ریاست محترم سازمان سیما و منظر و فضای سبز، مدیریت محترم دفتر شهردار و مدیریت محترم اجرایی ارتباط با رسانه ها در حوزه شهردار که همکاری صمیمانه را در اجرایی شدن این همایش داشتند، مراتب تشکر و قدردانی را اعلام نمود.