برگزاری جلسه شورای کار شهرداری رشت با محوریت کمیته بهداشت

جلسه شورای کار شهرداری رشت با محوریت کمیته بهداشت تشکیل شد تا با هدف بررسی شرایط کاری کارکنان بخصوص کار در شرایط نامناسب و آلوده سعی در ایجاد و بررسی امکانات رفاهی و بهداشتی افراد شاغل در این حوزه ها داشته باشد.

حرف تازه – جلسه شورای کار شهرداری رشت با حضور رییس شورای کار و اعضای کمیته بهداشت کار با محوریت کمیته بهداشت در سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد.

همین گزارش حاکی است: با توجه به اهمیت تأمین سلامت و فراهم شدن شرایط کار مناسب جهت آسایش و رفاه کارکنان و کارگران و مطابقت وضعیت کار با احتیاج ها و ضرورت های جسمی و روانی آنان، امروزه دیگر یک امتیاز به شمار نمی‌آید، بلکه یک وظیفه انسانی، یک نیاز و یک شرط امکان انجام کار و فعالیت ثمربخش است.

به همین منظور جلسه شورای کار شهرداری رشت با محوریت کمیته بهداشت تشکیل شد تا با هدف بررسی شرایط کاری کارکنان بخصوص کار در شرایط نامناسب و آلوده سعی در ایجاد و بررسی امکانات رفاهی و بهداشتی افراد شاغل در این حوزه ها داشته باشد.

گفتنی است در این نشست و گفتگو برخی مسایل همچون اهمیت وجود و فراهم نمودن سهمیه شیر برای کارکنان بایگانی ها، آتش نشانان، شاغلین پسماند و سراوان، بررسی شرایط بهداشتی مناسب برای نگهبانان پارک ها و… انجام معاینات پزشکی پاکبان ها جهت سلامت جسمی و… مطرح گردید و مصوباتی جهت ثبت و بررسی انجام شد تا با همکاری حوزه های مربوطه شرایط کار بهتر برای کارکنان این حوزه ها و فراهم آمدن امنیت سلامت آنان انجام گردد.