28 و 29 مرداد؛

برگزاری جشنواره خنده باران در رشت

حرف تازه – اولین جشنواره خنداننده شو با نام خنده باران توسط موسسه مردم نهاد جوانان صبح هنر باهمکاری مجمع متخصصین ایران، مرکز آموزش و پژوهش استان گیلان،  ۲۸ الی  ۲۹ مردادماه ۱۳۹۶ در رشت برگزار می گردد. در نشست خبری که با حضور آرمین محمدی مدیر موسسه صبح هنر، امید خلیلی منش   مدیریت دپارتمان علوم […]

حرف تازه – اولین جشنواره خنداننده شو با نام خنده باران توسط موسسه مردم نهاد جوانان صبح هنر باهمکاری مجمع متخصصین ایران، مرکز آموزش و پژوهش استان گیلان،  ۲۸ الی  ۲۹ مردادماه ۱۳۹۶ در رشت برگزار می گردد.

در نشست خبری که با حضور آرمین محمدی مدیر موسسه صبح هنر، امید خلیلی منش   مدیریت دپارتمان علوم هنری مجمع متخصصین گیلان و منوچهر حقیقی از هنرمندان گیلان برگزار شد آرمین محمدی در توضیحی درباره این جشنواره گفت: بار اول وقتی طرح چنین استندآپی را برای مجمع متخصصین گیلان و مدیر این مجموعه آقای رفیعی و همچنین جناب خلیلی منش  ارائه دادیم استقبال و حمایت خوبی از این رویداد کردند تا این اتفاق درجه یک روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد در سالن اجتماعات مجمع متخصصین ( فلکه صابرین  ساختمان رویال طبقه ۷ ) رقم بخورد.

محمدی در ادامه گفت:  علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره  ک نسخه از اجرای خود  را حداکثر بمدت ۱۰ دقیقه بصورت ضبط شده از گوشی و تلگرامی برای ما فرستادند که قرار است بعد از بازبینی  ۱۲ اثر را در بخش مسابقه قرار دهیم.

وی با اشاره به این که در جشنواره «خنده باران» تمامی اجراها توسط هئیت داوران جشنواره مورد بازبینی قرار خواهند گرفت ابراز داشت: هر هنرمند یک اجرا در جشنواره خواهد داشت.

منوچهر حقیقی از داوران این مسابقه نیز در این نشست خبری ابراز داشت: ما در نظر داریم به جزء افرادی که در بخش مسابقه حضور دارند از علاقه مندان دیگر نیز  در بخش جنبی و مهمان دعوت کنیم که اجرای خود را برگزار کنند تا میل و علاقه خود را نشان دهند.

خلیلی منش مدیر دپارتمان علوم هنری مجمع متخصصین گیلان نیز در این نشست با اشاره به این که دپارتمان هنری مجمع متخصصین ظرفیتهای بسیار بزرگی دارد خاطرنشان کرد: ما از همه علاقه مندان  دعوت می کنیم که در این نشست حضور پیدا کنند و استعدادهای خود را بروز دهند. وی افزود: هدف عمده این جشنواره بزرگ نشاط جامعه است و امیدواریم خنده را  برای بچه های خودمان به ارمغان بیاوریم و  این موضوع در بطن جامعه برود و همه هنرمندان نیز  به این جمع بپیوندند.