سید امیرحسین علوی تاکید کرد:

برگزاری برنامه های هفته رشت در سالن ها و فضا های قابل کنترل

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت ضمن مخالفت با هزینه های کلان گفت: لیست بدهی های شهرداری هم در کنار لیست مطالبات منتشر شود. سید امیرحسین علوی با اشاره به اتفاقات روز رشت در سال گذشته گفت: این اتفاقات موجب رنجش خاطر افراد […]

حرف تازه : رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت ضمن مخالفت با هزینه های کلان گفت: لیست بدهی های شهرداری هم در کنار لیست مطالبات منتشر شود.

سید امیرحسین علوی با اشاره به اتفاقات روز رشت در سال گذشته گفت: این اتفاقات موجب رنجش خاطر افراد زیادی شد. باید در فضایی سبک تر از نظر مالی و آرام تر پیش برویم.

وی با اعلام اینکه همکاران شورا نسبت به این هزینه ها اعتراض دارند خاطر نشان کرد: بودجه روابط عمومی هم به معنای پذیرش چنین هزینه هایی نیست.

علوی با تاکید بر ضرورت شفاف سازی بیشتر برنامه های هفته رشت تصریح کرد: در راستای فرهنگ گردشگری و رونق اقتصادی شهر باید گام های مناسبی برداریم و استقبال می کنیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورا در ادامه اظهار داشت: اگر اراده ای در برگزاری برخی برنامه ها تحمیل شود مخالفتمان را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به مطالبات هنرمندان بومی گفت: برخی پیشنهادات به معنای بدهی روی بدهی است و پیشنهاد می دهم با وضعیت فعلی شهرداری لیست بدهکاری های شهرداری را هم در کنار لیست مطالبات منتشر کند.

سید امیرحسین علوی در ادامه خطاب به اعضای شورا گفت: ماه های پایانی شورا را پشت سر می گذاریم و باید پاسخ مناسبی برای ارائه داشته باشیم. این پاسخگویی را سخت نکنید.

وی در پایان بر ضرورت دوری از برنامه های خیابانی با توجه به حساسیت های موجود و تا حد ممکن  تاکید کرد و گفت: در سالن ها و مکان های قابل کنترل به اجرای برنامه های هفته رشت بپردازید.