برگزاری اولین جلسه سال ۱۳۹۵ ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : اولین جلسه ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان و مدیران باشگاه های متقاضی میزبانی انجام شد. اولین جلسه ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان و مدیران باشگاه های متقاضی میزبانی انجام شد که با مصوباتی همراه بود. مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان […]

حرف تازه (تی تی خبر سابق) : اولین جلسه ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان و مدیران باشگاه های متقاضی میزبانی انجام شد.

اولین جلسه ارکان هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان و مدیران باشگاه های متقاضی میزبانی انجام شد که با مصوباتی همراه بود.

مهندس سارنگ بزرگ چنانی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از برقراری این جلسه مهم مصوبات انجام شده را به قرار زیر برشمرد

۱- رحیمی دبیر پیشنهادی هیئت به هیئت رئیسه موظف شد بعد از هماهنگی و مکاتبه با فدراسیون اقدام لازم را برای برگزاری سومین دوره مسابقات بولینگ  انتخابی استان و دوره اموزشی بولینگ با اولویت اموزش مهارت های این رشته مدال اور را برگزار نماید و تلاش برای تعامل سازنده با مجموعه ورزشی تفریحی قصر بازی را اغاز نماید.

۲- ایین نامه برگزاری مسابقات تهیه شده توسط مسئول کمیته برگزاری مسابقات، مهندس نیما غلامی مصوب شد و سهمیه بندی مسابقات رنکینگ رشته های مختلف برای سال ۹۵ نیز بین باشگاه ها نهایی گردید و مقرر شد سایر مسابقات به مناسبت های مختلف  بعد از بازدید فنی از باشگاه های متقاضی هر سه ماه یک بار اطلاع رسانی گردد و تا یک هفته اینده ایین نامه و برنامه رنکینگ مسابقات نیز اطلاع رسانی گردد.

۳- ایین نامه برگزاری دوره های اموزشی تهیه شده توسط مسئول کمیته اموزش مصوب گردید و مهندس  رضا جمال امیدی موظف شدد مکاتبات با فدراسیون را تا حصول نتیجه برای برگزاری دوره های مختلف اموزشی پیگیری نماید و با روش های مختلف اطلاع رسانی لازم را بعد از اخذ مجوزات انجام دهد.

۴- برنامه های اعلام شده توسط مسئول کمیته داوران مهندس ایمان ایمانی مصوب شد و مقرر گردید وی با هماهنگی کمیته اموزش نسبت به جذب افرادی که در دوره های قبلی اموزشی شرکت کردند به منظور مقتدر کردن تیم داوری استان اقدام مشترک را انجام دهند و در این جهت ضمن اطلاع رسانی از طریق هیئت ها و باشگاه ها و استفاده از شبکه های اجتماعی با تماس مستقیم و ملاقات حضوری پیگیری لازم را انجام دهد.

۵- صورتجلسه ای از اموال هیئت که با برچسب اموال شماره گذاری شده بود تهیه و از افراد تحویل گیرنده امضاء اخذ شد و مقرر گردید نسخه هایی از ان به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان ارائه گردد.

۶- فرم های طرح شناسایی و ساماندهی باشگاه های بولینگ و بیلیارد موجود با و بدون مجوز به روسای هیئت های شهرستان ها ارائه شد و مقرر گردید نسبت به انجام دقیق تر و کاملتر موارد درخواستی فدراسیون اقدام گردد و نقاط ضعف اجرای ناقص این طرح در سال ۱۳۹۴برطرف و گزارش جامع تری به فدراسیون  و اداره کل جهت اقدام بعدی ارائه گردد.

۷-  پیگیری های موضوع مالیات هیئت به سمع افراد حاضر رسید و صورتجلسه مورد نیاز برای ارائه به دارایی قرائت شد و بحث و تبادل نظر در این مورد صورت گرفت.

۸- هر کدام از مسئولین موظف شدند فعالیت خود را جهت اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی افزایش دهند و اطلاعات را به علاقه مندان این رشته مفرح و مدال اور برسانند.

۹- مقرر گردید در اولین فرصت جلسات کمیته های فنی و استعداد یابی برگزار و نرخ پیشنهادی هیئت استان در مورد خدماتی که باشگاه ها ارائه می دهند برگزار و به اداره کل و فدراسیون مکاتبه گردد.

بزرگ چنانی در پایان جلسه تاکید کرد: امسال برای هیئت استان سال اموزش و فعال نمودن رشته بولینگ خواهد بود.

photo_2016-04-03_18-59-30

photo_2016-04-03_18-58-24

شعاع مشرق