شنیده ها

برکناری قریب الوقوع مزدا صوفی از ریاست هیئت کاراته گیلان

شنیده ها حاکی از برکناری قریب الوقوع مزدا صوفی از ریاست هیئت کاراته گیلان است.

به گزارش اختصاصی حرف تازه، چند وقتی است حواشی هیئت کاراته زیاد شده و صدای اعتراض ورزشکاران و برخی پیشکسوتان این رشته ورزشی به گوش می رسد. در همین راستا و با شدت گرفتن انتقادات از عملکرد رئیس هئیت، شنیده ها حاکی از برکناری قریب الوقوع مزدا صوفی از ریاست هیئت کاراته گیلان است.

هیئت کاراته گیلان چند سالی است دچار دو دستگی میان پیشکسوتان شده و انتظار می رفت از تابستان ۹۸ و با روی کار آمدن مزدا صوفی به عنوان رئیس جدید این هیئت، که سابقه ریاست هیئت کاراته رشت و همچنین داوری و مربیگری کاراته را نیز در کارنامه داشت، این اختلافات فروکش کند اما ظاهرا نه تنها اختلاف و چند دستگی در این هیئت کم نشد بلکه به نظر می رسد آتش اختلافات شعله ور تر نیز شده است.

حالا کار به جایی رسیده که یک روز صدای انتقاد این ورزشکار را در رسانه ها می شنویم و روزی دیگر آن یکی ورزشکار را! همین چند وقت پیش بود که سید رضا خوشکلام مدعی شد که نگذاشته اند به مسابقات کشوری برود و از سنگ اندازی های عجیبی سخن گفت. (اینجا بخوانید) اندکی پیش از آن هم ماجرای عجیب پس گرفتن پول عمل توسط هیئت کاراته گیلان در خصوص محمدرضا گیلانپور خبرساز شد. (اینجا بخوانید) علاوه بر این موارد عزل و نصب هایی که گویا بر پایه خودی یا غیرخودی بودن افراد است نیز به اندازه کافی حاشیه و اختلاف ایجاد کرده است و صدای چهره های صاحب نام و شناخته شده این رشته ورزشی را درآورده است. (اینجا بخوانید)

با وجود این مسائل به نظر می رسد سرانجام کار مزدا صوفی در راس هیئت کاراته گیلان تمام است و او به زودی با صندلی ریاست خداحافظی خواهد کرد. ضمن آن که گفته می شود سرپرست هیئت نیز از میان چهره های حاضر در اداره کل ورزش و جوانان گیلان انتخاب خواهد شد. باید اندکی صبر کنیم تا ببینیم این شنیده ها تا چه میزان رنگ واقعیت به خود می گیرد؟