برپایی نمایشگاه گل پره سر همزمان با روز ملی گل و گیاه + تصاویر

حرف تازه – هم زمان با روز ملی گل و گیاه، جشنواره گل پره سر افتتاح شد. عصر پنجشنبه همزمان با روز ملی گل و گیاه، جشنواره گل پره سر با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای این شهر و معاون فرماندار رضوانشهر و جمعی از مسئولین در مجتمع گردشگری پاسارگاد افتتاح شد. شهردار […]

حرف تازه – هم زمان با روز ملی گل و گیاه، جشنواره گل پره سر افتتاح شد.

عصر پنجشنبه همزمان با روز ملی گل و گیاه، جشنواره گل پره سر با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای این شهر و معاون فرماندار رضوانشهر و جمعی از مسئولین در مجتمع گردشگری پاسارگاد افتتاح شد.

شهردار پره سر در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه طی گفتگویی با حرف تازه گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از مشاغل خانگی و پرورش و فروش گل برگزار شده است.

شهرام شهابی با اعلام اینکه ۵ تولید کننده گل در این نمایشگاه حضور داشته اند اظهار داشت: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته اند.

وی در ادامه از مسئولینی که در برگزاری نمایشگاه همراهی داشته اند قدردانی کرد و افزود: از فرماندار و معاون فرماندار رضوانشهر آقایان حسنی پور و چراغی به طور ویژه تشکر می کنم. 

شهردار پره سر در ادامه فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت و تصریح کرد: این اولین نمایشگاه گل پره سر است و در برنامه های فرهنگی تاکید داریم به صورت فصلی جشنواره های مختلفی نظیر غذا، صنایع دستی و گل برگزار شود.

وی با تاکید بر رونق صنعت گردشگری خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا پره سر این شهر برنج و ماهی ، بهشت گیلان، را به عموم مسافران معرفی کنیم. 

شهابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آبشار ویسادار، پارک ساحلی و جنگلی به زیبایی ها و جاذبه های طبیعی این شهر پرداخت و گفت: گر میسر نشود بوسه زنم پایش را هر کجا پا بنهد بوسه زنم جایش را. پره سر و شهرهای زیبایی مثل پره سر جای پای خدا هستند و مردم با دیدن این نعمات خدادادی شکرگزار پروردگار خواهند بود.

در ادامه معاون فرماندار رضوانشهر نیز در گفتگو با حرف تازه، با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: از برگزاری نمایشگاه گل پره سر همزمان با روز ملی گل و گیاه ابراز خرسندی کرد.

ابراهیم چراغی با بیان اینکه خداوند خالق زیبایی است و زیبایی ها را دوست دارد افزود: گل، نمادی از زیبایی و خلقت خداست و این نمایشگاه گل در معرض دید مسافران و شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگاه گردشگری در شهر پره سر خاطر نشان کرد: همه ساله گردشگران زیادی به پره سر می آیند و چنین اقدامات فرهنگی و هنری می تواند در شکوفایی اقتصادی منطقه و به ویژه تولید کنندگان گل و گیاه خانگی و صنعتی موثر باشد و خاطره ای خوش برای گردشگران به جا بماند. 

معاون فرماندار رضوانشهر افزود: یکی از ویژگی های این نمایشگاه استفاده از ضایعاتی مثل لاستیک است و تلاش خواهیم کرد این نمایشگاه در سال های بعد نیز تداوم و گسترش یابد.

ابراهیم چراغی با تاکید بر رونق صنعت گردشگری و توجه به بوم گردی، از استاندار گیلان بابت توجه به این حوزه قدردانی کرد و گفت: به صورت هفتگی فرمانداری رضوانشهر روی مبحث بومگردی کار می کند.

وی در پایان اظهار داشت: تسهیلات کم بهره ای که دولت در اختیار سرمایه گذاران بخش گردشگری می گذارد تاثیر مثبتی بر بحث بوم گردی خواهد داشت و امیدواریم در سال های آینده در استقرار گردشگران در مقاصد گردشگری گیلان موفق تر باشیم.