علی بهارمست:

برنامه ای مدون برای حمایت از خبرنگاران تهیه می شود/ مدیریت شهری نیازمند رسانه است/ خبرنگاران محرک توسعه هستند

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه اصحاب رسانه با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند افزود: اگر معتقدیم خبرنگاران محرک توسعه هستند باید برنامه ای مدون برای حمایت از این قشر تهیه کنیم. 

حرف تازه – علی بهارمست در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در تالار گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: در خصوص مشکلات و مشقات کار خبرنگاری بارها و بارها صحبت کردیم و از جزییات باخبریم اما هرگز یک برنامه مدون برای رفع مشکلات خبرنگاران و عکاسان خبری اتفاق نیفتاده است.

به گزارش حرف تازه، سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه اصحاب رسانه با کمترین امکانات مشغول فعالیت هستند افزود: اگر معتقدیم خبرنگاران محرک توسعه هستند باید برنامه ای مدون برای حمایت از این قشر تهیه کنیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان تحصیل کرده بسیاری در حوزه رسانه در استان گیلان مشغول فعالیت هستند و از لحاظ کثرت و تعداد رسانه و همینطور سرعت و کیفیت اطلاع رسانی نیز در جایگاه خوبی در کشور قرار داریم. 

بهارمست خاطر نشان کرد: از این ظرفیت باید استفاده بهتری ببریم تا در حوزه مدیریت شهری در کنار اصحاب رسانه قدم های موثرتری برداریم.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه مدیریت شهری نیازمند رسانه است و عدم حضور خبرنگاران، مشکلاتی را به وجود می آورد گفت: رسانه تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی و افزایش مشارکت اجتماعی دارد.

علی بهارمست در ادامه گفت: انتقادات و سوالاتی که توسط رسانه ها مطرح می شود باید از سوی مدیریت شهری پذیرفته شود چرا که رسانه ها صدای مردم هستند و ما نباید این انتقادات را سرعتگیر و مخل ارائه خدمات بدانیم.

وی اظهار داشت: با توجه به رسانه ها و انتقادات مطرح شده می توانیم شاهد ارائه خدمات مطلوب تری در سطح شهر باشیم.

سرپرست شهرداری رشت در پایان گفت: از اینکه خبرنگاران دلسوزانه قلم می زنند تشکر می کنم.