عجیب اما واقعی؛

برق نقاط مختلف رشت هر ۵ یا ۶ روز یکبار قطع خواهد شد

حرف تازه – گزارش های دریافتی حاکی از آن است تابستان پیش رو شاهد قطع مکرر برق در نقاط مختلف شهر رشت خواهیم بود. به گزارش حرف تازه، گزارش های موثق دریافتی از یک مقام مسئول حاکی از آن است که با توجه به عدم تناسب میان تولید و مصرف برق، شاهد قطعی برق به […]

حرف تازه – گزارش های دریافتی حاکی از آن است تابستان پیش رو شاهد قطع مکرر برق در نقاط مختلف شهر رشت خواهیم بود.

به گزارش حرف تازه، گزارش های موثق دریافتی از یک مقام مسئول حاکی از آن است که با توجه به عدم تناسب میان تولید و مصرف برق، شاهد قطعی برق به صورت چرخشی و هر ۵ یا ۶ روز یکبار به مدت ۶۰ الی ۷۵ دقیقه در نقاط مختلف رشت خواهیم بود.

از روز گذشته نیز در نقاط بسیاری از شهر رشت شاهد قطعی برق بوده ایم. البته قطعی برق شب گذشته در محدوده چهارراه گلسار، صابرین، گلباغ نماز، شهرک بهشتی و … که حدود ۲ ساعت طول کشید به دلیل نقص فنی بوده و ارتباطی به این برنامه زمان بندی شده قطع برق نداشته است.

از صبح امروز نیز در برخی نقاط شهر از جمله شورای اسلامی شهر رشت و حوالی میدان صیقلان شاهد قطع برق بودیم که پیگیری های به عمل آمده نشان می دهد این موارد به دلیل همان برنامه نوبتی و برنامه ریزی شده قطع برق است.

کمبود آب یکی از علل تولید کمتر از مصرف برق عنوان شده است. این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا راه های بسیار به روز تری را برای تولید برق برگزیده اند اما در اینجا ظاهرا این مردم هستند که باید تاوان به روز نبودن مدیران و عدم اقدامات به موقع آنها را بپردازند.

در شرایطی که پیش از این مدیران بسیاری، برای چند دقیقه قطعی برق از مردم عذرخواهی کرده اند اینجا برخی مسئولین این خبر خوش را می دهند که برق هر ۵ یا ۶ روز در یکی از محلات قطع خواهد شد و بیشتر از ۶۰ تا ۷۵ دقیقه طول نخواهد کشید!

ناگفته نماند قبوض برق از جمله قبوضی است که به موقع از سوی شهروندان پرداخت می شود و در غیر اینصورت در اسرع وقت با اخطار قطع برق مواجه خواهد شد.

قطعا در وضعیت فعلی شرکت توزیع برق تنها مسئول و مقصر این وضعیت نیست و حرف تازه آمادگی دارد توضیحات جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان را در این خصوص منتشر نماید.