جام جهانی 2022 قطر

برد کاستاریکا مقابل ژاپن | دور شدن آلمان و آرژانتین از خطر حذف گروهی

در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دقایقی قبل، کاستاریکا در گروه E این رقابت ها با یک گل از سد ژاپن گذشت. برد کاستاریکا مقابل ژاپن و نتایج روز گذشته امید آلمان و آرژانتین در گروه های E و C مسابقات را برای صعود زنده نگه داشت.

به گزارش اختصاصی حرف تازه، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دقایقی قبل، کاستاریکا در گروه E این رقابت ها با یک گل از سد ژاپن گذشت. برد کاستاریکا مقابل ژاپن و نتایج روز گذشته امید آلمان و آرژانتین در گروه های E و C مسابقات را برای صعود زنده نگه داشت.

این نتیجه بیش از هرچیز امید ژرمن ها برای صعود از این گروه را زنده کرد. در روز نخست رقابت های این گروه آلمان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب ژاپن شده بود و اسپانیا با ۷ گل کاستاریکا را در هم کوبید. اما امروز و با برتری کاستاریکا مقابل ژاپن کار صعود از این گروه پیچیده شد و به روز آخر مسابقات کشید.

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ آلمان و اسپانیا به مصاف هم می روند و در صورت برتری آلمان هر ۴ تیم این گروه ۳ امتیازی خواهند شد. حتی تساوی در دیدار امشب نیز امید آلمان ها برای صعود را زنده نگه خواهد داشت.

اما روز گذشته و در ادامه این رقابت ها، لهستان با ۲ گل از سد عربستان گذشت و آرژانتین با دو گل مکزیک را از پیش رو برداشت. در گروه C لهستان با ۴ امتیاز تا پایان روز دوم گروه صدرنشین است و آرژانتین و عربستان با ۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. مکزیک نیز با ۱ امتیاز هنوز برای صعود کورسوی امیدی دارد.

در روز پایانی این گروه آرژانتین و لهستان به مصاف هم می روند و عربستان باید در مقابل مکزیک صف آرایی کند. تساوی آرژانتین برابر لهستان و برد هریک از دو تیم عربستان یا مکزیک می تواند منجر به حذف مسی و یارانش در دور گروهی شود.

در گروه D نیز پس از برتری ۱ بر صفر استرالیا برابر تونس، فرانسه با نتیجه ۲ بر ۱ از سد دانمارک گذشت تا فرانسه ۶ امتیازی نخستین تیم صعود کننده به دور بعدی مسابقات لقب بگیرد. در روز پایانی گروه، فرانسه و تونس به مصاف هم می روند و دانمارک برای صعود نیاز به برتری مقابل استرالیا دارد.

در ادامه این مسابقات از ساعت ۱۶:۳۰ امروز بلژیک و مراکش به مصاف هم می روند و از ساعت ۱۹:۳۰ کرواسی برابر کانادا صف آرایی خواهد کرد. مهم ترین دیدار امروز نیز از ساعت ۲۲:۳۰ بین دو تیم آلمان و اسپانیا برگزار خواهد شد.