برد ارزشمند پرسپولیس در زمین الدحیل | عالیشاه گل دربی را تکرار کرد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با یک گل از سد میزبان خود، الدحیل قطر، گذشت.

به گزارش اختصاصی حرف تازه ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دومین مسابقه از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تک گل امید عالیشاه از سد الدحیل گذشت.

برد ارزشمند پرسپولیس در زمین الدحیل

پرسپولیس با برتری در این دیدار خارج از خانه، شکست هفته نخست مقابل النصر عربستان را جبران کرد و با ۳ امتیاز پس از النصر ۶ امتیازی در رده دوم جدول گروه ایستاد.

پرسپولیس در این مسابقه با غیبت وحید امیری و مهدی ترابی به دلیل مصدومیت و همچنین میلاد سرلک به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار گذشته مواجه بود و ۳ بازیکن ثابت خط میانی خود را در اختیار نداشت.

شاگردان گل محمدی با ترکیب متفاوتی پا به میدان گذاشتند و امید عالیشاه، یاسین سلمانی و سروش رفیعی به ترکیب اصلی این تیم برگشتند و عملکرد درخشانی نیز به نمایش گذاشتند.

علاوه بر امید عالیشاه که یک گل تماشایی و سرنوشت ساز، مشابه گل دربی فینال جام حذفی، به ثمر رساند؛ یاسین سلمانی و سروش رفیعی نیز نمایش مطلوبی داشتند.

در دیگر دیدار این گروه النصر با نتیجه ۳ بر ۱ استقلال تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

در گروه E، الدحیل و استقلال تاجیکستان با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس مقابل الدحیل: بیرانوند، علی نعمتی، پورعلی گنجی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فر، ریگی، صتدقی، رفیعی، سلمانی، عالیشاه، زاهدی