جعفرزاده ایمن آبادی:

برخورد ماموران ترکیه با مسافران ایرانی جای تاسف دارد

حرف تازه – نماینده مردم رشت با اظهار تاسف نسبت به فیلم منتشره در فضای مجازی درمورد برخورد تحقیر آمیز ماموران ترکیه با مسافران ایرانی در مرز بازرگان، گفت: این اتفاق بسیار تاسف برانگیز است و باید وزارت خارجه قاطعیت بیشتری به خرج دهد. به گزارش حرف تازه ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو […]

حرف تازه – نماینده مردم رشت با اظهار تاسف نسبت به فیلم منتشره در فضای مجازی درمورد برخورد تحقیر آمیز ماموران ترکیه با مسافران ایرانی در مرز بازرگان، گفت: این اتفاق بسیار تاسف برانگیز است و باید وزارت خارجه قاطعیت بیشتری به خرج دهد.

به گزارش حرف تازه ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم مسافران ایرانی از سوی ماموران مرزی ترکیه، افزود: این فیلم بسیار صحنه های دردناک و توهین های آشکاری نسبت به مسافران و تجار و راننده های ایرانی است که جای تاسف دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،  یادآور شد: انتشار فیلم مذکور در مرز بازرگان به شدت افکار عمومی را متاثر کرده است و اگرچه وزارت امور خارجه اعلام کرده که باید صحت و سقم آن را مورد بررسی قرار دهد اما به نظر می رسد جای شک و تردید برای صحت این موضوع وجود ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: وزارت امور خارجه باید ورود مقتدرانه تری داشته باشد در برخی مواقع سیاست لبخند جوابگو نیست و باید قاطعانه تر برخورد کرد و لذا انتظار بیشتری از وزارت امور خارجه داریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری کودتای چند ماه اخیر در ترکیه، تاکید کرد: ترک ها به ما بدهکار هستند و به نظرمی رسد حافظه ضعیفی دارند چراکه در پی این حادثه دولتمردان ایران تلاش خود را کردند تا کودتا شکست بخورد و ثبات در ترکیه باقی بماند.

وی افزود: از سویی شاهد هستیم دولتمردان ترکیه به ایران توهین می کند و از سویی دیگر شاهد کتک زدن ایرانی ها از سوی ترک ها هستیم که لازم است وزارت امور خارجه با جدیت ورود پیدا کرده و گزارشی را در این زمینه به مردم ارایه دهند.

جعفرزاده با یادآوری تعرض چهار تن از عناصر ضدانقلاب به سفارت کشورمان در کپنهاگ، ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر انتظار داشتیم در دولت آقای روحانی شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری بیانیه اخیر پادشاه عربستان در مالزی و همراهی دولت مالزی با این بیانیه، گفت: این بیانیه سراسر کذب و دروغ است لذا انتظار است وزیر امورخارجه این وضعیت را سروسامانی دهد.