مدیر حراست شهرداری رشت:

برخورد با حجاب به گونه ای باشد که موجب پذیرش افراد شود و دافعه نداشته باشد

حرف تازه – جلسه شورای امر به معروف شهرداری رشت با حضور جمعی از مسئولین شهرداری رشت برگزار شد.             به گزارش حرف تازه، جلسه شورای امر به معروف شهرداری رشت با حضور سید رضا موسوی روزان،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دفتر معاون […]

حرف تازه – جلسه شورای امر به معروف شهرداری رشت با حضور جمعی از مسئولین شهرداری رشت برگزار شد.
     
     
به گزارش حرف تازه، جلسه شورای امر به معروف شهرداری رشت با حضور سید رضا موسوی روزان،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت در دفتر معاون مالی،اقتصادی شهرداری رشت برگزار شد.سید رضا موسوی روزان،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این جلسه اظهار کرد: همه باید در جایگاه امر به معروف وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و ما مامور به ظاهر هستیم و نمی توانیم نیت و باطن افراد را جست و جو کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم به ۱۱ شیوه امر به معروف را آموزش داده است بیان کرد: بالاترین درجه امر به معروف لسانی است و مقام معظم رهبری،امام(ره) و روایات نیز به آن تاکید دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اظهار داشت: امام علی(ع) یکصد صفت را برای انسان با تقوا مطرح می کند و همگی در راستای امر به معروف است و باید در اجرای این واجب در مقابل افراد و اشخاص دقت کافی را داشته باشیم.

موسوی روزان برپایی نماز جماعت را یکی از بالاترین درجات امر به معروف دانست و افزود: نمازهای جماعت باید به صورت پرتعداد برگزار شود.

وی تاکید کرد: بیشترین خانواده شهید،جانباز،آزاده و ایثارگر را شهرداری رشت دارد و با ادارات دیگر قابل مقایسه نیست و باید قدر خود را بدانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: تعداد مدافعان حرم شهرداری رشت نیز قابل توجه است و این یک افتخاری بزرگ برای شهرداری است.

حجت الاسلام براتی،مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری رشت یکی از مظلومترین اقشار است و هیچ اداره ای به اندازه شهرداری رشت مدافع حرم نداشته است.

وی به اهمیت نماز جماعت و حضور پرتعداد مدیران و کارکنان در نماز جماعت تاکید کرد و گفت: مدیران باید پیشگام تر از کارمندان در نماز جماعت باشند و نماز برکات زیادی دارد و موجب دوری ما از آسیب ها و گناهان می شود.

رضا حق جو،مدیر حراست شهرداری رشت نیز با تاکید بر اهمیت امر به معروف اظهار داشت: نوع برخورد با حجاب نیز باید به گونه ای باشد که موجب پذیرش افراد شود و دافعه نداشته باشد.