معاون سیاسی استاندار بازهم مردم را سرگردان کرد؛

برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری/ «مراجعه حضوری» به فرمانداری هم لازم است!

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان : شهروندان گیلانی برای گرفتن مجوز تردد از امروز به پرتال استانداری مراجعه کنند.

حرف تازه – جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در گفتگو با صداوسیما با اعلام اینکه برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری ، گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ، مسئولیت صدور مجوز تردد بین شهری برعهده فرمانداری ها قرار گرفت.

محمود قاسم نژاد افزود : شهروندان پس از مراجعه به پرتال استانداری گیلان به نشانی Gilan.ir و پرکردن فرم مشخصات خود ، کد رهگیری دریافت کرده و با مراجعه به فرمانداری ، می توانند برگه تردد خود را دریافت کنند.
وی هدف از اجرای این شیوه را جلوگیری از تجمع شهروندان و تسریع در صدور مجوز تردد اعلام کرد و گفت : شهروندان رشتی با خودروهای پلاک غیربومی ، درصورت جریمه شدن ، پس از یک ماه می توانند با در دست داشتن مدارک خود به پلیس راهور مراجعه و جریمه خود را باطل کنند.
جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان اعلام کرد : از شروع اجرای محدودیت تردد خودروها تاکنون ، برای بیش از ۱۲ هزار خودرو ، برگه تردد صادر شد.
گفتنی است روز گذشته فرماندار رشت  از راه اندازی امکان ارائه خدمات غیر حضوری صدور برگه تردد از طریق پرتال فرمانداری رشت خبر داد و افزود: از صبح فردا به هیچ وجه به مراجعه حضوری به فرمانداری جهت صدور برگه تردد پاسخی داده نخواهد شد.
برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری

برای گرفتن مجوز تردد به سایت استانداری بروید نه فرمانداری