محمد حسن عاقل منش:

برای کسب موفقیت، بیشتر از دیگران بدانید بیشتر از دیگران تلاش کنید و کمتر از دیگران انتظار داشته باشید

حرف تازه – مسابقات استانی محاسبات توسعه ذهنی ucmas کودکان و نوجوانان مرکز آموزشی رشد اندیشه برگزار شد. در حاشیه این مسابقات که در تالار سلطان رشت‌ و به همت مرکز آموزشی رشد اندیشه برگزار شد؛ محمد حسن عاقل منش منتخب شورای پنجم رشت و اسفندیار ضیایی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان استان […]

حرف تازه – مسابقات استانی محاسبات توسعه ذهنی ucmas کودکان و نوجوانان مرکز آموزشی رشد اندیشه برگزار شد.

در حاشیه این مسابقات که در تالار سلطان رشت‌ و به همت مرکز آموزشی رشد اندیشه برگزار شد؛ محمد حسن عاقل منش منتخب شورای پنجم رشت و اسفندیار ضیایی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان استان گیلان حضور داشتند.

محمدحسن عاقل منش دقایق کوتاهی برای حاضرین به سخنرانی پرداخت و گفت: روزی یک خبرنگار به ادیسون گفت شنیده ام برای اختراع لامپ تلاش فراوان داشته ای اما موفق نشدی. چه شد پس از ۹۹۹ بار شکست همچنان به تلاش و کارت ادامه دادی؟ ادیسون با خونسردی گفت من ۹۹۹ بار شکست نخوردم بلکه ۹۹۹ بار یاد گرفتم چطور لامپ درست نمی شود.

منتخب شورای پنجم رشت تصریح کرد: در واقع ادیسون شکست را نپذیرفت و نگرش متفاوتی داشت. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات گفت: امروز اگر کودکی موفق نشد ایرادی ندارد و بار دیگر باید تلاش کند. 

عاقل منش با اشاره به جملاتی از شکسپیر گفت: برای کسب موفقیت، بیشتر از دیگران بدانید بیشتر از دیگران تلاش کنید و کمتر از دیگران انتظار داشته باشید.

رئیس اسبق شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: اگر این سه جمله را به یاد داشته باشیم نسبت به گذشته موفق تر خواهیم بود.

عاقل منش در پایان خطاب به حاضرین گفت: امروز خوشبختی ام را جشن می گیرم زیرا هدفی برای زیستن، دلی برای دوست داشتن و مهربان خدایی برای پرستیدن دارم. 

شایان ذکر است این دور از مسابقات صبح جمعه ۱۶ تیرماه برگزار شد و اولیای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مسابقات هم حضور داشتند.