محمدصادق حسنی:

برای صلح، آرامش و امنیت به این مسیر ادامه می دهیم

تی تی خبر (حرف تازه) : همایش اصلاح طلبان گیلان در حمایت از کاندیداهای لیست امید با حضور محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول مردم در انتخابات مجلس دهم برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمدصادق حسنی و منوچهر جمالی کاندیداهای اصلاح طلبان در شهرستان های رشت و رودبار برگزار […]

تی تی خبر (حرف تازه) : همایش اصلاح طلبان گیلان در حمایت از کاندیداهای لیست امید با حضور محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول مردم در انتخابات مجلس دهم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمدصادق حسنی و منوچهر جمالی کاندیداهای اصلاح طلبان در شهرستان های رشت و رودبار برگزار شد، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس، علی صوفی استاندار سابق گیلان و رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نیز به همراه محمد رضا عارف حضور داشتند.

IMG_5661

در ابتدای مراسم احمد رمضانپور رئیس شورای عالی هماهنگی اصلاح طلبان استان گیلان با خیرمقدم به محمدرضا عارف که با وجود فشردگی برنامه ها در این مراسم شرکت کرد بیان داشت: لیست محوری که در انتخابات دور اول مورد تاکید قرار گرفت امیدواریم در دور دوم و در ده اردیبهشت نیز انجام شود. مردم ما ثابت کردند که دارای هوش و ذکاوت سیاسی هستند و به گفتمان اصلاحات رای دادند، در مرحله دوم که هم همیشه میزان آرا کاهش پیدا می کند، ولی ما امیدواریم در تداوم انتخابات ۲۴ اسفند و ۷ اسفند شاهد یک رویکرد پیروزمندانه در انتخابات ده اردیبهشت باشیم.

سارنگ حسن پور رئیس شورای جوانان اصلاح طلب گیلان سخنران بعدی مراسم بود که ابراز  داشت: ما بار دیگر تاکید می کنیم که کاندیدای لیست اصلاح طلبان در این انتخابات تنها یک نفر است و آن دکتر محمدصادق حسنی است و بی اخلاقی های اخیر تاثیری در تک رای ما نخواهد داشت. وی همچنین خطاب به دکتر عارف بیان داشت: امیدواریم با تشکیل مجلس دهم معضل اشتغال جوانان و بوژه اشتغال جوانان گیلان حل شود.

محمد صادق حسنی: به دنبال خردادی دیگر هستیم

حسنی

محمد صادق حسنی کاندیدای لیست امید شهرستان رشت سخنران بعدی مراسم نیز با فرستادن سلام و درود به مردم سراسر شهرستان رشت و عرض احترام به محمدرضا عارف و سران اصلاحات بیان داشت: امیدواریم که در اردیبهشت سال جاری خردادی دیگری را شاهد باشیم، همچون خرداد پر حادثه و پرتلاطم و خرداد شعار و شعور بتوانیم حماسه دیگری بوجود بیاوریم. وی در ادامه بیان داشت: من محمد صادق حسنی به عنوان کوچکترین فرد جامعه اصلاح طلبی کشور افتخار این را دارم که در این مسیر پر حادثه دکتر عارف را همراهی کنم و مشوق ادامه راه شما باشم.

کاندیدای لیست امید در ادامه خاطر نشان کرد: می دانیم که گیلان با همه مواهب الهی خود درگیر تعطیلی کارخانه ها، انباشت زباله ها در دامن محیط زیست و بیشترین آمار مهاجرت به شهرهای دیگر است و این سرزمین میرزا کوچک و پروفسور رضا و پروفسور سمیعی و بزرگان دیگر نیازمند توجهی است  که از گوشه عزلت بگریزد.

محمد صادق حسنی  در ادامه اعلام داشت: با همه این مشکلات مردم در هفت اسفند با دستان لرزان  به پای صندوق های رای آمدند و با اعتماد به بزرگان اصلاحات و با حصور عزیزانی چون دکتر عارف به لیست امید رای دادند.  وی در ادامه تصریح کرد: برجام به لطف رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه تلاش و تدبیر رئیس جمهور محترم و محبوب  و  اندیشه ورزی محبوب ترین دیپلمات معاصر دکتر محمد جواد ظریف حاصل شده است و اکنون به لطف شهادت هشت هزار شهید استان مردمان بلنداندیش این سرزمین بار دیگر چراغی در حاکمیت دیده اند که با جان خود  از آن دفاع می کنند. وی در ادامه افزود:  برای صلح و آرامش و امنیت فرزندانمان و نه برای گشت و پلیس مخفی برای ایجاداشتغال پایدار و برای اندیشه های بلند ما به این مسیر ادامه می دهیم.

وی در انتها گفت:من لازم می دانم از همه بزرگان شهر و فرهیختگان و دانشگاهیان و  همچنین اصلاح طلبان سپاسگزاری کنم و بگویم دستشان را به گرمی می فشارم.

منوچهر جمالی: انتظار مردم از ما کار کردن است 

IMG_5786

دکتر منوچهر جمالی کاندیدای لیست امید در شهرستان رودبار نیز در سخنان کوتاهی با خیرمقدم به محمدرضا عارف بیان داشت: انتظار امروز در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» کار و تلاش و اندیشه ورزی با برنامه دقیق است و از همه عزیزان در دولت محترم تقاضا داریم که دست به دست هم دهیم و هر آنچه امکان دارد بر طبق اخلاص بگذاریم.

جعفرزاده: لیست امید «امید» مردم برای حل کوه مشکلات در گیلان است

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنران بعدی مراسم سخنان پرشوری را انجام داد که بارها توسط حضار در سالن قطع و مورد تشویق قرار گرفت . وی با خیر مقدم به دکتر عارف بیان داشت: آقای عارف به استان گیلان خوش آمده اید، استانی که کوهی از مشکلات و عقب افتادگی ها را دارد و امیدش به لیست امید است. وی افزود: این حمایت مردم از ما مسئولیت ما را سنگین تر می کند، اکنون مطالبات زیادی بر جای مانده و در هشت سال دولت گذشته با حرف های پوچ نابود شده است.

IMG_5822

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه رای مردم توسط نمایندگان مردم اعتبار پیدا می کند، ادامه داد: خانم مینو خالقی با رای مردم انتخاب شد و وزارت کشور باید اعتبار نامه وی را صادر کند.

جعفرزاده  با بیان اینکه کشور نباید امنیتی اداره شود، تأکید کرد: حقوق شهروندی بابد رعایت گردد و بازداشت های غیرقانونی برداشته شود و گشت های نامحسوس از بین برود، چطور ممکن است ۲۷۰۰ محیط بان داشته باشیم ولی هفت هزار گشت نامحسوس در تهران ایجاد کنیم. این به نوعی خیانت به مردم ولایتمدار ما است.

منتخب اول مردم رشت  با درخواست از استانداری گیلان جهت برگزاری  راه پیمایی روز کارگر و روز معلم تاکید کرد: این مردم انتطار دارند مجلس دهم پابانی برای همه اختلافات باشد و  همدلی جایگزین اختلافات شود.

عارف: دیدیم که برچسپ زنی ها جه جوابی از مردم گرفت 

IMG_5914

محمدرضا عارف به عنوان سخنران آخر مراسم نیز با گرامیداشت سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و دیگر رویدادهای هفته بیان داشت: خوشحالم که در فاصله کمتر از یک سال گذشته دوباره به رشت برگشتم. من در سخنرانی شهریور گذشته نیز راهبردهای اصلاح طلبان و تعهدات آن ها در فاصله باقیمانده تا انتخابات را تشریح کردم. وی در ادامه گفت: من گفته بودم که ما مجلسی می خواهیم که در راس امور باشد و مجلسی پاسخگو و مجلس متخصصین و متعهدین باشد.

منتخب اول  مردم تهران همچنین تاکید کرد: اگر اصلاح طلبان اکثریت را در مجلس بدست بیاورند به امید، ارامش و رونق اقتصادی دست خواهیم یافت ، ما گام اول را برداشته ایم و اکنون در مرحله دوم به دنبال تضمین گرفتن اکثریت مجلس هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت در جریان اصلاح طلبی اولویت ما بود و همه کاندیداهای ما منافع ملی را بر هر چیزی مقدم شمردند و  از همین جهت  ائتلاف با اعتدالیون  بوجود آمد که این ائتلاف اولویت دادن به منافع ملی بود. وی در ادامه تصریح کرد:از جانب دیگران به ما برچسپ های مختلفی زده شد و اکنون نیز ادامه دارد من می گویم اجازه دهید این برچسپ ها زده شود، دیدیم که مردم در تهران برای اولین بار به یک لیست کامل رای دادند.

عارف همچنین ابراز داشت: مجلس آینده همگام  با دولت و ملت   خواهد بود، در مورد مجمع استان ها نیز نگاه ما این است که به جای آن که نماینده تنها به فکر حوزه انتخابیه خود باشد درخواست های خود را در مجمع استان نگاه کند و درمجلس آینده این نگاه را به استان ها خواهیم داشت.

عارف با بیان اینکه از رقبا میخواهم در دور دوم انتخابات اخلاق  را رعایت کنند، ضمن حمایت از لیست اصلاحات در گیلان در دوم انتخابات در شهرستان رشت و رودبار افزود: امیدوارم که مردم با انتخاب اقایان حسنی و جمالی لیست امید را در گیلان سربلند کنند.

گفتنی است در پایان مراسم عارف با بلند کردن دست محمد صادق حسنی و منوچهر جمالی بر اتحاد با آن ها دوباره تاکید کرد.

گیل خبر