فرماندار لاهیجان:

برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد

یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با تاکید بر اینکه برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد گفت: یکی از مهمترین سیاست های دولت ایجاد تسهیلات لازم و بانکی به سرمایه گذاران است.

حرف تازه – یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با تاکید بر اینکه برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد گفت: یکی از مهمترین سیاست های دولت ایجاد تسهیلات لازم و بانکی به سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به اینکه رهاسازی واحد های تملیکی بانک های شهرستان، پیشگیری از بحران تولید در شرکت ها و استقبال از سرمایه گذاران از اهداف کارگروه رفع موانع تولید شهرستان لاهیجان است، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت واحدهایی که با مشکل روبرو هستند و واحدهایی که در حال تبدیل شدن به یک بحران هستند و واحد های جدید الاحداث از دیگر اهداف ما می باشد.
فرماندار لاهیجان، ایجاد بستری امن برای سرمایه گذاری در شهرستان را از مهمترین سیاست های خود قلمداد کرد و افزود: از همه روئسای بانک های شهرستان که عزم‌شان حل مشکل کارآفرینان و سرمایه گذاران است، تقدیر و تشکر می کنم.
محمودی به توطئه های آمریکا در وضع شدیدترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این شرایط، تنها همدلی، همسویی و همراهی، راه برون رفت از بحران است.
وی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لاهیجان را لازم الاجرا دانست و خاطر نشان کرد: نباید سرمایه گذاران را می توانند کارآفرینی و اشتغال را فراهم نمایند، دلسرد نماییم.
محمودی به لزوم صادرات محور بودن محصولات تولیدی لاهیجان تاکید کرد و گفت: در صورت تولید محصول با استاندارد های جهانی، این شهرستان می تواند همچون نگینی اقتصاد کشور بدرخشد.
برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد

برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد