سرپرست داماش گیلان پس از تساوی برابر سردار بوکان:

برای تساوی به بوکان نیامدیم اما هنوز امیدواریم

حرف تازه – سرپرست داماش گیلان در پایان مصاف تیم های سردار بوکان و داماش گیلان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار کرد: شرایط مان به گونه ای بود که در این بازی نیاز مبرم به برد داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم. به گزارش حرف […]

حرف تازه – سرپرست داماش گیلان در پایان مصاف تیم های سردار بوکان و داماش گیلان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار کرد: شرایط مان به گونه ای بود که در این بازی نیاز مبرم به برد داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم.

به گزارش حرف تازه به نقل از وارش اسپرت، محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان با بیان جمله فوق گفت: برای تساوی به بوکان نیامده بودیم اما با نتیجه ای که در بندرعباس رقم خورد هنوز این شانس و امید را داریم که با کسب نتایج لازم در دو بازی باقیمانده جواز حضور در بازی پلی آف را کسب کنیم.

سرپرست داماش با تشکر از مهمان نوازی خوب هواداران بوکانی گفت: شرایط میزبانی عالی بود. مهمان نوازی کردهای خونگرم باعث شد تا ذره ای احساس غربت نکنیم و خاطره خوبی از بوکان نه تنها در ذهن ما بلکه همه گیلک ها ماندگار شود. رفتار دوستانه هواداران دو تیم در دو بازی رفت و برگشت باعث شد تا نقطه عطفی در تاریخ روابط همیشه خوب کرد ها و گیلک ها به ثبت برسد. هواداران سردار کاری کردند که هرگاه که نام بوکان به زبان بیاید به احترام شان بایستیم و کلاه از سر برداریم.

وی همچنین گفت: هواداران بوکانی از بهترین هوادارانی هستند که تاکنون دیده ام. حق سردار با این هوادار بیشتر از این بوده و برای این تیم محبوب بوکانی ها آرزوی موفقیت دارم و باز هم از مهمان نوازی بوکانی های مهربان و مهمان نواز تشکر می کنم.