بخشی ازدغدغه های مهم نماینده محترم ولی فقیه درگیلان درباره اهمیت جایگاه استراتژیک شهردار رشت

بخشی از بیانات و دغدغه های نماینده محترم ولی فقیه در گیلان درباره جایگاه مدیریتی استراتژیک شهردار رشت را در این گزارش بررسی خواهیم کرد.

حرف تازه – عدم ثبات در راس مدیریت شهری و تاخیر درانتخاب شهردار، نمود پیدا کردن نتایج راهبردی مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان را مختل نموده است. به همین دلیل بخشی از بیانات و دغدغه های نماینده محترم ولی فقیه در گیلان درباره جایگاه مدیریتی استراتژیک شهردار رشت که ارتباط مستقیم و بی واسطه ای با نوع و کیفیت زندگی شهروندان دارد را در این گزارش بررسی خواهیم کرد.

۲۰ مرداد ۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با مدیران رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه اعضای شورا باید کسی را شهردار کنند که روحیه جهادی و تلاش مجدانه برای تحقق اهداف استانی داشته باشد افزود: شهردار آینده رشت مومن باشد البته هم مومن دینی و اعتقادی و مومن به کار باشد.

حضرت آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهردار آینده رشت با رانت و باند کار نکند در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: شهردار باید در برنامه ریزی های خود به فکر تعالی استان نیز باشد.

وی افزود: شهردار آینده رشت به فکر نیروهای زیردستی به ویژه کارگران و زحمتکشان نارنجی پوش که شبانه روز در خیابان ها و کوچه ها تلاش می کنند تا محیط را برای مردم زیبا کنند، باشد.

آیت الله فلاحتی همچنین تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شهردار آینده را با چنین ویژگی هایی انتخاب کنند، چنین افرادی در استان زیاد هستند و فقط باید دیده شوند.  شهردار منتخب رشت باید برای حل مشکلات محیط زیست تلاش مجدانه کند.

۶ مهر ۹۷

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت اظهارداشت: رشت بدون شهردار دیگر برای مردم قابل تحمل نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مردم به اعضای شورای شهر رأی دادند تا شهردار تعیین کنند؛ شهر بدون شهردار باید براساس کدام مبنا و قوانین حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: تأخیر در انتخاب شهردار رشت از طرف اعضای شورای این شهر، اگر موارد سیاسی و مسائل دیگری درون شورای شهر رشت مطرح است مردم دیگر تحمل رسانه‌ای شدن آن را ندارند.

۲۰ دی ماه ۹۷

آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در همایش بزرگ ایمنی‌ ویژه موتورسیکلت‌ سواران اظهار داشت: وضعیت معابر و کوچه‌ های شهر رشت به‌علت وجود چاله‌ و کنده کاری‌ها مطلوب نیست و شهردار منتخب باید برای رفع این معضلات وارد عمل شود.

وی افزود: بخشی از حوادث ترافیکی به وضعیت نامناسب جاده‌ها، معابر و کوچه‌ها بر می‌گردد شهردار منتخب رشت باید ساماندهی وضعیت معابر شهری و کوچه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد و موجبات آرامش و راحتی مردم را فراهم کند.

۲۵ دی ماه ۹۷

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با فرمانده، مدیران ستادی و رئیسان کلانتری های شهرستان رشت خاطرنشان کرد: رمق و تلاشی در ساماندهی وضعیت رشت توسط اعضای شورای این شهر مشاهده نمی شود، رشت در تمام کشور به شهر بی کلانتر مشهور شده است.

وی با بیان اینکه شاهد آلودگی های زیست محیطی به ویژه در شهرها، رودخانه ها، تالاب و سواحل استان هستیم، اظهار کرد: مردم می خواهند تلاش مسئولان در برطرف کردن مشکلات را به طور عملی مشاهده کنند.

اینها تنها بخشی از بیانات ودغدغه های مهم نماینده محترم ولی فقیه درگیلان بود اما با گذشت بیش از ۷ ماه شهر رشت بدون شهردار است…