شهردار رشت در برنامه تلویزیونی لوجنک؛

با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز ۱۴۰۰ می رویم

شهردار رشت گفت: طرح جامع سیما، منظر شهر رشت با برنامه زمانبندی در حال تدوین است و با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز سال ۱۴۰۰ می رویم.

حرف تازه – شهردار رشت گفت: طرح جامع سیما، منظر شهر رشت با برنامه زمانبندی در حال تدوین است و با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز سال ۱۴۰۰ می رویم.

سید محمد احمدی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) به اقدامات شهرداری رشت در آستانه روز درختکاری و سال نو اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت برنامه‌هایی را هرساله در روز درختکاری و همچنین در آستانه سال نو برای توزیع نهال رایگان، گل کاری، رنگ‌آمیزی جداول، نورپردازی سطح شهر و نصب المان‌های مرتبط با نوروز اجرایی می‌کند.
شهردار رشت به تدوین برنامه‌های فرهنگی به مناسبت نوروز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم در تلاش هستیم تا با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز سال ۱۴۰۰ برویم و سبب شادی و نشاط همشهریان شویم.
سید محمد احمدی با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا برای تا قبل از شروع سال نو هستیم بیان داشت: معابر سطح شهر از نظر آسفالت دارای مشکل بوده و مستلزم ساماندهی هستند.
وی افزود: دوست نداریم باعث تکدر خاطر همشهریان شویم و خودمان را موظف می‌دانیم تا مشکلات را رفع کنیم.
شهردار رشت با اشاره به اقدامات شهرداری برای تهیه قیر اذعان کرد: در این راستا رایزنی‌هایی لازم انجام شده و برنامه ریزی‌های اولیه صورت پذیرفته است اما به دلیل شرایط جوی تا ۱۵ اسفند قادر به اجرای آسفالت نیستیم.
وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت کاستی‌های موجود گفت: قول می‌دهیم که با مناسب شدن وضعیت آب و هوایی کاستی‌ها را جبران کنیم. طبق پیش بینی هواشناسی از ۱۵ اسفند شرایط برای اجرای آسفالت مهیا خواهد شد و آسفالت معابری که نیاز اضطراری به آسفالت دارند در دستور کار قرار خواهد گرفت.
شهردار رشت به مشکلات پل‌های مکانیزه عابر پیاده اشاره کرد و افزود: پنج پل مکانیزه در سطح شهر داریم که متاسفانه تجهیزات این پل‌ها مکرراً مورد سرقت قرار می‌گیرند.
وی به خرابی پل مکانیزه تقاطع جانبازان اشاره کرد و بیان داشت: با پیمانکار وارد مذاکره شده‌ایم و تا عید نوروز مشکلات این پل رفع خواهد شد.
احمدی ادامه داد: درصدد هستیم تا قراردادی برای حفظ و نگهداری پل‌های مکانیزه منعقد کنیم تا مشکل این پل‌ها را برای همیشه حل کنیم.
سید محمد احمدی همچنین به وضعیت زیباسازی شهر اشاره کرد و گفت: طرح جامع سیما، منظر شهر رشت با برنامه زمانبندی در حال تدوین است و پس از اخذ مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر رشت اجرایی می‌شود
با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز ۱۴۰۰ می رویم

با یک برنامه منسجم و مدون به پیشواز ۱۴۰۰ می رویم