رضا رسولی:

با گذر زمان شهرداران حرفه ای را از دست می دهیم

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت همدلی اعضای شورا و تسریع روند انتخاب شهردار تاکید کرد. رضا رسولی در نطق پیش از دستور سومین جلسه شورای پنجم رشت که عصر دیروز در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد بر ضرورت تهیه نظام نامه نطق های پیش از دستور تاکید کرد و گفت: […]

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت بر ضرورت همدلی اعضای شورا و تسریع روند انتخاب شهردار تاکید کرد.

رضا رسولی در نطق پیش از دستور سومین جلسه شورای پنجم رشت که عصر دیروز در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد بر ضرورت تهیه نظام نامه نطق های پیش از دستور تاکید کرد و گفت: تهیه نظام نامه نطق پیش از دستور از اوجب واجبات است.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با بیان اینکه قصد داریم بذر همدلی بپاشانیم تصریح کرد: در غیراینصورت شهر آسیب خواهد دید.

رسولی با اعلام اینکه مردم جواب اعتماد به منتخبین شورای پنجم را به زودی خواهند گرفت افزود: یکی از خواسته های مردم انتخاب شهرداری توانمند در حداقل زمان ممکن است و اراده جدی در همکاران در تسریع فرایند انتخاب شهردار وجود دارد. 

وی در ادامه اظهار داشت: منتخبین مردم در شورای پنجم حدود ۴ روز را با مصاحبه با ۲۲ کاندیدای شهرداری رشت گذراندند و با رزومه و دیدگاه های کلی افراد آشنا شدند و حالا وقت آن است با انتخاب ۵ گزینه به گزینه های حداقلی برسیم و با برنامه هایشان بیشتر آشنا شویم.

رضا رسولی برگزاری دو جلسه در هفته را نشانه ای دیگر از اراده جدی نمایندگان در تعیین هرچه زودتر شهردار دانست و افزود: برای بنده به عنوان یک شهروند این اتفاقات جای امیدواری است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اولویت اعضا حضور در شورا است افزود: این جلسات از مهم ترین جلسات شورا است و خوشحال می شویم که همه عزیزان حضور داشته باشند.

رسولی همچنین در ادامه گفت: من هم با پیشنهاد فرهام زاهد موافقم که انتخاب ۵ گزینه نهایی شهرداری رشت در حضور همه اعضا صورت بگیرد.

وی در پایان اظهار داشت: در نظر داشته باشیم که با گذر زمان شهرداران حرفه ای را از دست می دهیم؛ مثل دکتر جمالی نژاد که به عنوان شهردار یزد انتخاب شد. سعی کنیم با حفظ همدلی و کیفیت روند انتخاب را تسریع کنیم.

شایان ذکر است با توجه به غیبت جلال الدین محمد شکریه و اسماعیل حاجی پور و به پیشنهاد فرهام زاهد در راستای همدلی و تصمیم شورایی همه اعضا در خصوص شهردار، انتخاب ۵ گزینه نهایی شهردار رشت مسکوت ماند و احتمالا صبح چهارشنبه در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.