مظفر نیکومنش نودهی:

با کوبیده صد متری آه و نفرین فقرا برای ما می ماند

حرف تازه : نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت همانطور که در مصاحبه ظهر امروز با حرف تازه مطرح کرده بود در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت با هزینه های کلان در این مراسم اعلام مخالفت کرد. مظفر نیکومنش نودهی در ابتدای سخنان خود گفت: روز رشت یک روز است و برگزاری یک هفته […]

حرف تازه : نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت همانطور که در مصاحبه ظهر امروز با حرف تازه مطرح کرده بود در جلسه بررسی برنامه های هفته رشت با هزینه های کلان در این مراسم اعلام مخالفت کرد.

مظفر نیکومنش نودهی در ابتدای سخنان خود گفت: روز رشت یک روز است و برگزاری یک هفته ای آن با هزینه بالا در شرایط فعلی برای من توجیه ندارد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: با وضعیت اقتصادی فعلی برگزاری مراسم پرهزینه برای روز رشت توجیه ندارد و برخی موارد می تواند در برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: اجرای برخی برنامه ها در هفته رشت ضرورت ندارد و نتیجه آن انتقاد رسانه ها از اعضای شورا خواهد بود و حتما همین اتفاق خواهد افتاد و پرسیده می شود که چرا چنین مبلغی برای برگزاری مراسم هزینه شده است.

نیکومنش نودهی در بخش دیگری از سخنان خود به متولی بودن مجموعه های متعدد در شهرداری رشت در برگزاری این مراسم اشاره کرد و در ادامه گفت: باید این برنامه زودتر از این زمان در اختیار سازمان فرهنگی قرار می گرفت و پخته می شد و این سازمان متولی تمام برنامه ها می شد نه اینکه شرح وظایف سازمانی را تکه تکه کنیم و هرکس یک تکه را برعهده بگیرد.

وی با اعلام اینکه شخصا با موضوع رکورد کباب کوبیده مخالفم خاطر نشان کرد: با اینکه این برنامه با هزینه شهرداری اجرا نمی شود با توجه به فقر موجود در اقشاری از جامعه آه و نفرین فقرا و گشنگان برای ما می ماند. این کباب به چه کسانی می رسد و چه کسانی با عطر آن حسرت می خورند؟

نایب رئیس شورا با اشاره به اینکه هرروز از حقوق های معوقه می گوییم تصریح کرد: باید با احتیاط زیادی عمل شود. اگر بودجه شهرداری محقق می شد با شرایط امروز تفاوت داشت. وقتی محقق نمی شود چنین هزینه هایی ضروری نیست.