فاطمه شیرزاد:

با پروژه جدید موافق نیستم / چرا شهر را زخمی می کنید؟ / هنوز حقوق های معوقه پرداخت نشده است

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در جلسه مشترک کمیسیون های بودجه و عمران که صبح امروز برگزار شد در واکنش به درخواست تغییر ردیف بودجه شهرداری منطقه یک برای پروژه بهسازی مسیر فرودگاه تا چهارراه گلسار صراحتا اعلام کرد: با پروژه جدید موافق نیستم. سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری باید پروژه های […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد در جلسه مشترک کمیسیون های بودجه و عمران که صبح امروز برگزار شد در واکنش به درخواست تغییر ردیف بودجه شهرداری منطقه یک برای پروژه بهسازی مسیر فرودگاه تا چهارراه گلسار صراحتا اعلام کرد: با پروژه جدید موافق نیستم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری باید پروژه های فراوان نیمه تمام خود را به پایان برساند تصریح کرد: چرا شهر را زخمی می کنید؟

وی با اشاره به بحث حقوق های معوقه کارکنان شهرداری که هنوز ادامه دارد گفت: چهار ماه است کارکنان پسماند حقوق نگرفته اند. حقوق نگهبان ها و آتش نشان ها هم عقب مانده است. هنوز هدیه ۷ مهر آتش نشانان هم پرداخت نشده است. نگاه به افق خوب است اما باید از پس تعهدات بربیاییم.

فاطمه شیرزاد با تاکید بر اینکه باید رفاه کارکنان شهرداری مورد توجه قرار بگیرد افزود: ما هم دوست داریم شهر زیبا شود اما نمی توانیم در زمان محدود و منابع مالی محدود همه کار ها را با هم انجام دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در پایان بر اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: می خواهیم مردم نتیجه پروژه های نیمه تمام را ببینند.