درخواست مردم از دادستانی گیلان؛

با مسافران خاطی برخورد قضایی کنید

از روز یکشنبه شاهد انسداد راه‌های ورودی گیلان به روی مسافران بودیم که این امر مسبب ایجاد درگیری از سوی برخی مسافران با نیروی انتظامی و راهور شد و مردم گیلان نیز خواستار برخورد قضایی با مسافران خاطی شدند.

حرف تازه – از روز یکشنبه شاهد انسداد راه‌های ورودی گیلان به روی مسافران بودیم که این امر مسبب ایجاد درگیری از سوی برخی مسافران با نیروی انتظامی و راهور شد و مردم گیلان نیز خواستار برخورد قضایی با مسافران خاطی شدند.
متاسفانه از دیروز شاهد آن بودیم که برخی از مسافرانی که برخلاف توصیه و دستور ستاد ملی کرونا و علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های گسترده مبنی بر مسدود بودن راه‌ها، قصد ورود به استان گیلان را داشتند، زمانی که با مانع پلیس راهور استان مواجه شدند، به ایجاد درگیری و گاها فحاشی با نیرو‌های انتظامی پرداختند.
مطالبه مردم گیلان از دادستان محترم استان و دادگستری، برخورد قضایی با مسافرانی است که نه‌تنها به توصیه پلیس راهور مبنی بر بازگشت به شهرشان عمل نکرده، بلکه با اصرار بر قانون شکنی و ادامه سفر خود، با ایجاد درگیری با نیروهای انتظامی و ضابطین قانونی، باعث ازدحام و ایجاد هرج و مرج شده‌اند.
برخورد و توقیف خودروهای مسافران خاطی می‌تواند درس عبرتی برای سایر قانون شکنانی باشد که با نادیده گرفتن مصالح عمومی، امنیت و سلامت جامعه و گیلانیان را به خطر می‌اندازند.
با مسافران خاطی برخورد قضایی کنید

با مسافران خاطی برخورد قضایی کنید