با تفریحات لاکچری دبی آشنا شوید | از اسکای دایوینگ و گلف تا کمل پولو و سافاری

در این مقاله تفریحات لاکچری دبی برای شما معرفی شده تا هم با امکانات این شهر آشنا شوید و هم راحت تر بتوانید تفریحی که دوست دارید در برنامه ی سفر خود قرار دهید.

به گزارش حرف تازه ، بسیاری از ایرانی ها دوست دارند تفریحاتی لاکچری در دبی را تجربه کنن و باید بگیم از حدود صد سال پیش به خاطر موقعیت توریستی منطقه تجار به نام ایرانی در دبی ساکن بودند و زمانی کشور امارات به شکل مستقل درنیامده بود. امروزه هم مسافران ثروتمند دوست دارند از جاذبه های ساخته شده و امکانات لاکچری دبی استفاده کنند و در این مقاله تفریحات لاکچری دبی برای شما معرفی شده تا هم با امکانات این شهر آشنا شوید و هم راحت تر بتوانید تفریحی که دوست دارید در برنامه ی سفر خود قرار دهید.

با تفریحات لاکچری دبی آشنا شوید

۱-تور GetYourGuide Originals

دبی توسط تپه های شنی بی پایان احاطه شده است که به سادگی باید آنها را ببینید. در شهر دبی  می توانید از تور  لاکچری GetYourGuide Originals  استفاده کنید. این تور یکی از تورهای لاکچری است که شما شهر در چشم انداز کویر میبیند و برای شما برنامه مهیج سافاری را اجرا میکند. در سفر بر روی تپه های شنی دارید که میتوانید تفریحی با دوچرخه و سنبورد  هم داشته باشید. در سافاری توسط راهنمایان مجرب گردشگری راهنمایی می شوید. پس از آن شتر سواری به سبک واقعی بادیه نشینی در انتظار شما است که با خوردن قهوه عربی لذتی در بیابان های دبی خواهید داشت. تورهای دیگری برای گشت سافاری و بازید از بین های و رمل های دبی موجود است.  برای قدم اول برای شما سافاری را معرفی میکنیم.

۲-سافاری

گردش در بیان با ماشین های آفرود  پیش رفته سافاری گفته می شود که یکی از بهترین امکانات سافاری در کشور دبی مهیا است. تجربه های هیجان انگیز باعث افزایش آدرنالین در مغز میشود که از بیماری افسردگی جلوگیری میکند پس همیشه خوب است در زندگی تجربه های از جنس هیجان داشته باشیم تا روحمان بیشتر در وضعیت مطلوب تر و بهتری باشد. برنامه سافاری برای اواخر فصل پاییز و زمستان است، مسلما در گرما انتخاب مقصد دبی چندان لذت بخش نیست. برای تجربه سافاری در دبی در تور سافاری شرکت کنید.

سافاری دبی
این تورها در مراکز گردشگری و اطلاعات گردشگر هتل فروخته می شود پس نگرانی برای رزرو آن نداشته باشید. در برنامه سافاری سوار شدن ماشین های آفرودی، موزیک های شاد و مهیج عربی  است و اگر دوست داشتید در بادیه هایی هم طراحی حنای دست می توانید تجربه کنید که این بخش برای خانم ها بسیار جذاب است. در تورهای سافاری یک شب اقامت می توانید در کویر داشته باشید  و برای غروب در کویر باشید و از دیدن غروب و طلوع وصف ناشدنی کویر و خورشید در کنار رمل ها لذت ببرید. در برنامه روزانه و هم چنین شب مانی در کویر  شما تجربه سوار شدن ماشین آفرود هایی را خواهید که سرعت بسیار بالایی دارد و بر روی رمل ها کویری  با شتاب می روند.

در تورهای سافاری که یک روزه و یا فقط یک شبه هستند صبح و نهار و شام خواهید داشت. حتما برای رفتن در کویر عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب داشته باشید البته در موقع رزرو نیز این موارد ذکر می شود. اگر دوست داشتید دوربین شکاری نیز داشته باشید و بنا به تخصص راهنمای خود و ماه سفر حیات وحش بیابان های دبی ببینید و این زمانی است که قبل از خرید تور آن را عنوان کنید تا اگر تورهای تخصصی تری هست بهره مند شوید. معمولا در تورهای سافاری  نمایش عروسکی، نمایش آتش از برنامه های مهیج بر روی تورهای سافاری در دبی است. تورهای سافاری از تفریحات لاکچری در دبی است.

فعالیت های جذاب در سافاری کیش

۳-برج  خلیفه

یکی از جاذبه های دبی که به دست بشر ساخته شده است و از تفریح های لاکچری دبی محسوب می شود بازدید از برج خلیفه دبی و استفاده از آسانسور آن است. شاید برای شما جالب باشد که بلندترین برج جهان در دبی است و نامی که شما می شناسید برج خلیفه که ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و در ۱۶۲ طبقه ساخته شده است. سریعترین آسانسور جهان نیز در این برج است که با سرعت وصف ناشدنی بالا میرود.

ساخت این برج از ژانویه ۲۰۰۴ شروع شد و در چهارم ژانویه ۲۰۱۰ بازدید آن افتتاح شد‌. برای دیدن این آسمان خراش باید بلیط تهیه کنید که قیمت بالایی به نسبت دارد هم چنین در طبقات مختلف رستوران ها و کافی شاپ های فوق لاکچری است که می توانید با پرداخت جداگانه و چشم انداز شهر دبی سرو نوشیدنی و خوراکی جذابی داشته باشید. از امکانات دیدنی برج آب نمای  دبی، بالکن مشاهده ی بیرون برج، پارک برج خلیفه، کتابخانه بزرگ برج است. این برج دارای یکی از بینظرین هتل های دبی است که هتل آرمانی نام دارد.

در قسمت ارتفاع ۱۲۵ متری نمایی از نمایش فواره دبی را ارائه می دهد که با موسیقی پخش شده در سکوی باز تماشایی است. شما می توانید تجربه بهتری از نمایش فواره در حالی که در یک قایق سنتی عربی به نام “ابرا” در حال حرکت بر فراز دریاچه برج خلیفه هستید، نظاره کنید. در پارک کنار برج خلیفه نیز جاذبه ی مهم دیگری است بزرگترین چرخ و فلک جهان است که ارتفاع بلندی دارد. اگر دنبال یک تفریح مهیج هستید و ترس از ارتفاع ندارید آن را انتخاب کنید و در هنگام غروب آفتاب داشته باشید، غروبی دلپذیر را بر چشم انداز شهر دبی خواهید دید.

دبی

Last Perle by Dragone-4

دبی شهر سرگرمی است و یکی دیگر از  تفریح های لاکچری بازدید از La Perle by Dragone است، نمایشی که در آن ۶۵ بازیگر، از بازیگر تا آکروبات، مهارت‌های خود را نشان می‌دهند. اجراکنندگان داخل استخر شیرجه می‌زنند و در هوا پرواز می‌کنند. La Perle در مرکز شهر دبی و در مجموعه هتل Al Habtoor City واقع شده است. جاذبه های توریستی زیادی در این شهر وجود دارد، بنابراین ارزش ترکیب چند بلیط را دارد.  از سرسره‌های آدرنالینی در پارک آبی Aquaventure لذت ببرید و با حیوانات دریایی در آکواریوم Lost Chambers صحبت کنید. شما با بیش از بیست سرسره آبی و بیش از ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی روبرو هستید.که دیدن این جاذبه و نمایش آکروباتی ها برای شما میتواند بسیار جذاب باشد. این تفریح تقریبا هزینه ی بلیط بالایی را دارد. این پارک آبی بخش کودکان و نوجوان نیز که بهای جداگانه بلیط را دارد.

۵-پارک آبی وایراد واری دبی

این پارک روبروی برج العرب واقع شده است و یکی از تفریحات بسیار لاکچری در دبی محسوب می شود. این پارک روباز است و دسترسی به آن با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. استفاده هریک از بخش های تفریحی پارک بلیط جداگانه میخواهد. حدود سی سره دارد. تیوپ سواری از ارتفاع بالا یکی از تجربه های بسیار لذت بخش است. به خصوص برای نوجوان و جوانان که انرژی بیشتری دارند توصیه می شود.

پارک آبی در هتل های کوش آداسی آداسی
در این پارک آبی سعی شده است که تمام نکاتی ایمنی رعایت شود. برای گروه کودکان حتما به تفریح های گروه کودکان باید بروید که راهنمایان پارک  میتوانند شما را راهنمایی کنند. شنا، قایق سواری، جت اسکی، روبرو کاسترو از تفریح ها و سرگرمی ها در پارک آبی وایراد است. در این پارک نیز رستوران  بسیار خوبی دارد و فیت بوده ای آن بسیار معروف است. ورود کودکان زیر دو سال به این پارک ممنوع است.

۶- برج العرب

یکی از اقامتگاه ها و تفریح های ماندگار برج العرب است که ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و مانند بادبان قایق طراحی شده است. اقامت در این هتل برج یکی از اقامتگاه های گران است که از امکانات ورزشگاهی، سالن های غذاخوری شیک و چشم اندازه ای زیبای اتاق استفاده کنید.

۷-باشگاه گلف امارات

بازی گلف یکی از بازی های انگلیسی اصل است که معمولا از بازی و ورزش های لاکچری محسوب می شود و به خاطر این است که فضای بسیار بزرگی میخواهید و دقت در طراحی بازی گلف بسیار لازم است. کشور امارات چندین زمین بازی دارد که یکی از آنها بازی گلف امارات در شهر دبی است و بسیار محصور کننده و لوکس ساخته شده است و دومین زمین باشگاه گلف امارات است. این زمین گلف ۱۸ سوراخ توپ دارد و یکی از بزرگترین زمین های گلف خاورمیانه است. با ورود به این باشگاه میتوانید چشم انداز دلنواز کویر، دورنمای تپه های شنی، و دریاچه نمک را ببینید. بلیط این باشگاه و ورودی آن از تفریحات لاکچری در دبی محسوب می شود. این باشگاه حدود ۱۹۸۸ افتتاح شد و حدود ۳۵ سال قدمت دارد که اگر اهل ورزش هستید آن را حتما تجربه کنید.

باشگاه گلف امارات

۸-  اسکای دایوینگ

در دبی امکان اسکای دایوینگ هست تا از فراز آسمان و همراه با چتر بازی دریا به زیر پای خود ببینید و تجربه پرواز داشته باشید. این ورزش بسیار مهیج است پس حتما آمادگی جسمانی داشته باشید. در دوبی در چندین مکان امکان اسکای دایوینگ  دارید یکی از آن ها دراپ زون صحرا که در مسیر برگرده دبی به العین قرار دارد. این مکان در واقع یک مدرسه برای انجام این کار است و پس از دوره های آموزشی اسکای دایوینگ حرفه ای آموزش میدهد. دراپ زون پالم یکی از مکان های دیگر اسکای  دایوینگ یا همان چتر بازی است که پس از پریدن جزیره پالم و شهر دبی را را میبیند.

از دیگر مکان ها برای این کار دراپ زون صحرا هست که خارج از شهر هست. با تاکسی های اینترنتی دبی خود را میتوانید به این مکان برسانید. هزینه آموزش در این مجموعه تقریبا ۱۲۰۰۰ درهم است که قیمت ها بنا به فصل سفری ممکن است تغییر کند. برای تجربه چتربازی باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید. وزن آقایان بیش از صد کیلو نباشد و وزن خانم نباید بیشتر از ۹۰ کیلو باشد. اگر هر بیماری دارید باید از قبل به مسئول ورزش بگویید به خصوص اگر ناراحتی و بیماری شما در زمینه قلب و عروقی باشد استفاده از آن برای شما ممنوع است.

اسکای دایوینگ

۹– مسابقات  تنیس در دبی

یکی از تفریحات در دبی دیدن مسابقات تنیس ساحلی است که بسیار بازی مهیج است. همچنین در دبی امکانات بازی تنیس محیا است و به طور المثال در ساحل المیرا میتوانید بلیط آن را تهیه کنید. در بسیاری از اوقات  در دبی به خاطر امکانات ورزشی میزبان ۲۴ دوره مسابقات قهرمانی تنیس  در بهمن ماه تا ۱۱ اسفند سال ۲۰۱۹ بوده است. در دبی زمین های تنیس ساحلی اگه اهل ورزش هستید از دست ندهید.

۱۰-مسابقات اسب سواری

دیدن مسابقات اسب سواری یکی دیگر از تفریحات لاکچری در دبی محسوب می شود که برای علاقه مندان جذاب است. در این مسابقات شما شاهد دویدن زیباترین و بهترین اسب ها هستید که جایزه های بسیار شگفت انگیزی در انتظار سوارکاران است مانند، جایزه یک میلیون دلاری که برای بسیاری از ستارگان مهم است و تاختن اسب های غربی را میتوانید ببینید.

۱۱-کمل پولو

ورزش کمل  پولو بازی شبیه چوگان ایرانی است. در چوگان ایرانی ورزش با اسب و دسته های چوب و یک توپ است که در ورزش کمل پولو به جای اسب از شتر استفاده می شود و از تفریحات لاکچری در دبی است. این بازی برای ساکنان دبی گران محسوب میشود. میتوانید هم آموزش ببنید هم اگر وقتی ندارید یکی از بازدیدکنندگان بازی ها باشید و بلیط آن را تهیه کنید.

کامل پولو

۱۲- تور کشتی کروز

تور کشتی کروز یکدیگر از تفریحات لاکچری در دبی است که مسافران میتوانند دبی پارینه و پالم حمیرا ببینید و همراه با موسیقی عربی یکی از بهترین شام ها در بر روی دریا داشته باشند. مدت زمان این تور سه ساعت است. برای مسافران کشتی جلیقه نجات وجود دارد و یکی از تفریح های لاکچری است.

۱۳- ماشین سواری بر روی آب

ماشین سواری بر روی آب یکی از تفریحات لاکچری در دبی است و ثروتمندان دبی این بازی تجربه می کنند، و بودجه اسکی ها مخصوص  بر روی آب رفته و مثل راندن بر روی زمین،  این بار برای دریا رانندگی میکنید. برای آن ها که روی زمین دست فرمان خوبی دارند توصیه می شود که میتوانند با دوست خود نیز مسابقه دهند. ماشین هایamphibious  و جت اسکی های مخصوص زیرآب در این ساحل های تعبیه ماشین سواری بر روی دریا مهیا است.

۱۴- خوردن بستنی با روکش طلا

اگر در آب و هوای دبی هوس خوردن بستنی دارید که گران ترین بستنی شما باشد به ساحل حمیرا بروید  و بستنی زعفران ایرانی سفارش دهید که روی آن طلای خوراکی سرو می شود و لذت خوردن لوکس ترین بستنی خود را تجربه کنید. جدا از خوردن بستنی با روکش طلا از غذاهای سنتی عربی بهره ببرید که طعم بی نظیری برای شما دارد و سعی کنید در هر سفری غذای مخصوص آن شه را بچشید تا با یادآوری طعم غذا مقصد گردش خود را به یاد بیاورید.

سخن آخر!

در این مطلب ۱۴ مورد از بهترین تفریحات لاکچری که می توانید در دبی انجام دهید را برایتان معرفی کردیم. شما تا به حال از بین آن ها فعالیتی را تجربه کرده اید؟ لطفا نظر و تجربه ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت