مجید رجبی ویسرودی:

با تحت فشار قرار گرفتن مطابق میل کسی رفتار نمی کنم

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی به عنوان ناطق اول جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت به سخنرانی پرداخت. وی ضمن حمایت صریح از ضرورت پرداخت حقوق های معوقه کارکنان شهرداری گفت: حقوق اقشار ضعیف شهرداری گاها تا چند ماه به تعویق می افتد. عضو شورای اسلامی شهر رشت به اظهارات استاندار گیلان در خصوص وضعیت حقوق […]

حرف تازه : مجید رجبی ویسرودی به عنوان ناطق اول جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن حمایت صریح از ضرورت پرداخت حقوق های معوقه کارکنان شهرداری گفت: حقوق اقشار ضعیف شهرداری گاها تا چند ماه به تعویق می افتد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به اظهارات استاندار گیلان در خصوص وضعیت حقوق های معوقه و چالش های شهرداری رشت و تاخیر در عملیات اجرایی اشاره کرد و افزود: قانونگذار اجازه داده است که استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان در جایگاه نظارتی اعلام نظر کند و لازم الاحترام است. اگر به حرف استاندار توجه نکنیم پس در استان گیلان باید به حرف چه کسی گوش بدهیم؟

رجبی ویسرودی عدم احترام به جایگاه ها و بزرگترها را یکی از مشکلات موجود دانست و تصریح کرد: شهردار محترم یکسری عریضه نویس رسانه ای دارد که به نیابت از ایشان علیه شخص اول استان بیانیه می نویسند. برای شورا هم می نویسند که بماند! 

وی با اشاره به نامه سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت به استاندار گیلان می گوید: آقای شهردار می گویند مطالبات پاکبانان را پرداخت نمی کنم که اعضای شورا نطقی داشته باشند و مشغول باشند! یک بنده خدایی هم به دنبال حقوق معوقه خود می رود و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. این نهایت بی انصافی است. بعد گفتند خودزنی کرده است. فیلم ها در سازمان مربوطه موجود است. اگر مشکلی وجود دارد یا غیر واقع است که نهادهای مربوطه باید ورود کنند.

رجبی ویسرودی در خصوص پروژه آبهای سطحی پس از اشاره به دلایل شهردار در خصوص تاخیر در شروع اجرای این پروژه ، گفت: اگر قرار بود آب های سطحی در آن مقطع انجام نشود چرا آسفالت کردید که چند ماه بعد آبهای سطحی را انجام بدهید؟ این در راستای اقتصاد مقاومتی است؟ چرا اشتباهات خود را به گردن دیگران می اندازیم؟ 

عضو شورای اسلامی شهر رشت به موضوع وارد کردن محصولات از استان های همجوار اشاره کرد و افزود: پس وظیفه ما چیست؟ آیا نباید مصوبه ای داشته باشیم و جلوگیری کنیم؟ این موضوع منجر به بیکاری تعدادی از همشهریان ما شده است.

مجید رجبی در ادامه به موضوع شاختمان سازی خود پرداخت و خاطر نشان کرد: من ساختمانی ساختم این همه حرف و حدیث راه انداخته اند. در اینستاگرام می گویند رجبی پول نداده و شهر چاله چوله است! من همه پول ها را نقدی پرداخت کرده ام. عوارض و کارمزد را هم پرداخت کرده ام و از سال ۹۱ قبل از ورود به شورا مکاتبات داشته ام. در همان خیابان بیش از ۳۰ ساختمان را مجوز دادند. پرونده ام را به اسم اقوام نکرده ام گناه کرده ام؟!!

وی در پایان با ارائه مدارک مربوط به ساختمان سازی و پرداخت های خود گفت: با تحت فشار قرار گرفتن مطابق میل کسی رفتار نمی کنم.