عباس صابر:

با بازگشایی مسیرهای جدید نیازی به باند کندرو در بلوار انصاری نیست

حرف تازه: عباس صابر در جلسه مشترک صبح امروز کمیسیون های بودجه و عمران شورای رشت، ضمن مخالفت فنی با پروژه بهسازی مسیر فرودگاه تا چهارراه گلسار گفت: در توضیحات مشاور، بازگشایی مسیرهای “ژ۵” و فرزانه به خیابان امام علی(ع) و همچنین مسیر کوی عرفان دیده نشده است و ضرورت اجرای هرکدام از آنها بیش از این پروژه […]

حرف تازه: عباس صابر در جلسه مشترک صبح امروز کمیسیون های بودجه و عمران شورای رشت، ضمن مخالفت فنی با پروژه بهسازی مسیر فرودگاه تا چهارراه گلسار گفت: در توضیحات مشاور، بازگشایی مسیرهای “ژ۵” و فرزانه به خیابان امام علی(ع) و همچنین مسیر کوی عرفان دیده نشده است و ضرورت اجرای هرکدام از آنها بیش از این پروژه است. فکر می کنم در توضیحات بیشتر به توجیه همین پروژه پرداخته شده است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر رشت با اعلام مخالفت خود تصریح کرد: با اضافه کردن مسیرهای فوق اصلا نیازی به افزودن خط کندرو در بلوار انصاری وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: کسی مخالف زیبا شدن شهر نیست اما مواردی که اشاره شد در تمام شهر به همین وضعیت باقی مانده است و بنده با این موضوع که از پروژه های واجب بودجه ای را برداریم و به این پروژه اختصاص دهیم مخالفم و اعتقاد دارم اگر مسیرهای نامبرده شده بازگشایی شود وضعیت ترافیکی آن محدوده به مراتب بهبود خواهد یافت.

عباس صابر اعتقاد داشت: اگر سه مسیر بازگشایی شوند بسیاری از مشکلات ترفیکی حل می شوند و این مسیر از معدود مسیرهایی است که پیاده راه با عرض مناسب دارد و در آینده می توان فضای سبز و مسیر پیاده خوبی برای آن تعریف کرد.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر رشت تملک حاشیه رودخانه ها و تملک مسیر پروژه سرگل به سعدی را پروژه های کلیدی خواند و افزود: اگر خیابان انصاری بودجه ای داشت پیشنهاد می کردم به این دو پروژه اضافه شود.